XXL Nutrition

Forumgame 23: Nog meer wit!

• Topic Starter Topic Starter
Erik de viking door Bassie en Adriaan?

Juistem!

Wilde nog als hint geven dat deze artiesten een keer bij Samson en Gert op bezoek zijn geweest. Maar was niet meer nodig.

Waaaaaaaat? Echt?
Crap dat heb ik gemist :(

---------- Post toegevoegd 11 October 2013 om 16:06 ----------

Ok, next:
Hoe heet de jonge zangeres die bekend werd door een nummer waarin ze samen met een rapper over haar schatje ("baby") zingt?

Laatst bewerkt:
Ik heb ook nog nooit van Selena Gomez gehoord.

Ik heb Selena Gomez gegoogled en jij bedoelt vast Justin Bieber.

Aan de mensen die aan het werk zijn en waarbij de tijd iets te traag vooruit gaat; uit welke TOP-hit van het moment komen deze lyrics? (uiteraard geen google gebruiken)

I never hit so hard in love
All I wanted was to break your walls
All you ever did was wreck me
Yeah, you, you wreck me

Diegene die het juist raad, mag een nieuwe doen.

Dat cyrus geval met die wreckingball clip?

Even slow chat abbo opheffen..

Dit is op zo'n manier gezegd dat je ons probeert ervan te overtuigen dat je die clip nog nooit hebt bekeken, maar eigenlijk staat die constant te spelen en heb je onlangs je persoonlijke fap PR van 25 verbroken :o

Aangezien jij je uiterlijk uitsprak over een recente hit moest het wel een slecht nummer zijn. Het enige wat me opviel toen ik dat tekstsje las was het woord wreck en er moet schijnbaar wat commotie zijn rond die clip daarvan. Mensen die bewust met slechte dingen in de media proberen te komen weiger ik aandachtig te geven dus die clip ga ik dan ook echt niet bekijken :rolleyes: Idem met dingen zoals jersey shore of lesley an pope of hoe ze ook noemt.

Wie kent er deze klassieker trouwens nog?

Niemand die weet dat ik hier ben mm
Hoewel ik de kasteelheer ben
Ik ben geen mens
maar ook geen echt beest

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven