Biobeast
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 760
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Woopy, al dat gedoe over dat je de nieuwe Pokemon ging kopen is toch zeker niet serieus ...?

Op wie moet ik stemmen dan ? Ik kan nog altijd mijn stem aanpassen
Niet op het uiterlijk beoordelen pls
Woopy, al dat gedoe over dat je de nieuwe Pokemon ging kopen is toch zeker niet serieus ...?

Omdat ik dan toch eigenlijk wel een uitnodiging had verwacht om te komen spelen.

De enige mogelijke hints naar slechte rollen zijn die over de baard en de mega evolutie van de yeti. Baard verwijst mogelijk naar Sanca en Diaephi, de mega evo komt van pokemon x and y die Woopy heeft. Heeft iemand anders dat spel ook gekocht?
Omdat ik dan toch eigenlijk wel een uitnodiging had verwacht om te komen spelen.![]()
Tenzij je tegen elkaar wil gevechten houden enzo, maar dat kan nu ook via internet, dus moet je daarvoor niet helemaal naar België komen![Afbeelding niet meer beschikbaar]Pokemon is een spel op de gameboy dat je alleen speeltTenzij je tegen elkaar wil gevechten houden enzo, maar dat kan nu ook via internet, dus moet je daarvoor niet helemaal naar België komen!

Groter, sterker en fitter. Maar dat is vergelijkbaar.Heet de log van Daffi ook niet : bigger stronger better? ---> elke geëvolueerde vorm worden pokemon sterker.
Heet de log van Daffi ook niet : bigger stronger better? ---> elke geëvolueerde vorm worden pokemon sterker.

Woopy serieus, kun je het al op de computer spelen?
Wilecht weer eens pokemonnen, al zal het niet best zijn voor mn schoolprestaties![]()

Hey laten we alle non hints naar diaephi laten verwijzen , pls, eerste verhaal : nuff said Deal
Mijn cult lijstje staat klaar Zo, dat is sterk ...