XXL Nutrition

Forumgame 23: Nog meer wit!

De enige mogelijke hints naar slechte rollen zijn die over de baard en de mega evolutie van de yeti. Baard verwijst mogelijk naar Sanca en Diaephi, de mega evo komt van pokemon x and y die Woopy heeft. Heeft iemand anders dat spel ook gekocht?

Woopy, al dat gedoe over dat je de nieuwe Pokemon ging kopen is toch zeker niet serieus ...?

De enige mogelijke hints naar slechte rollen zijn die over de baard en de mega evolutie van de yeti. Baard verwijst mogelijk naar Sanca en Diaephi, de mega evo komt van pokemon x and y die Woopy heeft. Heeft iemand anders dat spel ook gekocht?

In het eerste verhaal zitten er naar traditie weinig tot geen hints die niet direct naar iemand leiden. De baarden lijken me een plausibele hint maar de mega evolution van de yeti lijkt me dat niet.

• Topic Starter Topic Starter
Omdat ik dan toch eigenlijk wel een uitnodiging had verwacht om te komen spelen. :cool:

Pokemon is een spel op de gameboy dat je alleen speelt :p Tenzij je tegen elkaar wil gevechten houden enzo, maar dat kan nu ook via internet, dus moet je daarvoor niet helemaal naar België komen!

Pokemon is een spel op de gameboy dat je alleen speelt :p Tenzij je tegen elkaar wil gevechten houden enzo, maar dat kan nu ook via internet, dus moet je daarvoor niet helemaal naar België komen!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

24738.jpg

Maar back to the game. Ik geloof dat jullie bezig waren met bebaarde mannen te beschuldigen :)

Heb vroeger dus nooit pokemon gespeeld. Werd wel altijd uitgescholden voor een muk?

---------- Post toegevoegd 14 October 2013 om 11:49 ----------

Dan is Diaephi volgens mij niet zo onschuldig

diaephi is wel al es als goku verkleed geweest, dus denk dat ie als goed gezien kan worden naar aanleiding van,het verhaal. Tenzij er een slechte rol is die wijst naar krijger?

mega evolutie in de vorm van big boy naar afgetrainde boy? diaephi is flink aan het afvallen telt dat ook als evolutie? :trollface:

Heet de log van Daffi ook niet : bigger stronger better? ---> elke geëvolueerde vorm worden pokemon sterker.

Heet de log van Daffi ook niet : bigger stronger better? ---> elke geëvolueerde vorm worden pokemon sterker.
Groter, sterker en fitter. Maar dat is vergelijkbaar.

Vind het best een aardige vondst. Alleen in een forumgame op een bodybuildersforum heb je altijd wel een paar mafkezen die ook daadwerkelijk trainen en dus proberen groter of sterker te worden. Daarnaast geloof ik niet dat er in het eerste verhaal een hint staat naar de Yeti.

Woopy serieus, kun je het al op de computer spelen? :p

Wilecht weer eens pokemonnen, al zal het niet best zijn voor mn schoolprestaties :roflol:

Hey laten we alle non hints naar diaephi laten verwijzen , pls, eerste verhaal : nuff said

Mijn cult lijstje staat klaar

---------- Post toegevoegd 14 October 2013 om 13:21 ----------

En een metapod dan

:trollface:

Ik vond Snorlax altijd een zieke baas.
Lijkt wel een beetje op de powerlifter met zn dikke buik

:roflol: stemmen voor 9u?

Terug
Naar boven