AndroidHealthClinic

Forumgame 23: Nog meer wit!

• Topic Starter Topic Starter
10u, check de regels ;)

Hey laten we alle non hints naar diaephi laten verwijzen , pls, eerste verhaal : nuff said

Mijn cult lijstje staat klaar

Ik stem niet op jou hoor, gewoon weer op Z1000.
Vorige game was hij slecht, en ging er niemand met me mee, terwijl ik gewoon de hints opgelost had... Stelletje ongelovigen hierzo.
Nu gewoon voor het zekere, ik voel dat hij weer slecht is. :)

Ik stem niet op jou hoor, gewoon weer op Z1000.
Vorige game was hij slecht, en ging er niemand met me mee, terwijl ik gewoon de hints opgelost had... Stelletje ongelovigen hierzo.
Nu gewoon voor het zekere, ik voel dat hij weer slecht is. :)

Oke, ga je gang. :(

ik heb no clue yet, staat ook niks over een steegje, wel baarden maar dat is multi interpretabel

wordt dus gewoon een gok denk ik..

die baarden lijkt me een trollhint. net als de sayans pokemon etc

ben niet echt thuis in de pokemon wereld maar heb wel van de snorlax en de muk gehoord natuurlijk. zie daarin veel overeenkomsten met de bewoners

Ik heb niet het idee dat er echte hints staan in het openingsverhaal. Hopelijk gebeurt er nog wat in de loop van de dag.

Schrijf nog eens een verhaaltje met een hint(s) pls Woopy

Markrot

Traditiegetrouw wil ik wel mee voor z1000 gaan.

Ik weet dat bij iedereen de gevoelens nog vers zijn richting mijn kant. Maarja een nieuw spel boys.
Kijk naar de hints in het verhaal

Jespezallertochnr 7echtheehetftverhaaleenvanbavanavondamoetenrafwachtenddaarvoor!

Speler nr 7 heeft een baard. Sanca dus, dat wisten we...

sanca

Lijkt me wel het enige aannemelijke tot nu toe?

Ik zie ook geen betere optie dan de baard van sANCA

guys ik kan de laatste page niet in mn browser crasht continu, alle pages daarvoor werken wel, zouden jullie die images in spoiler willen zetten? miss dat ik de laatste page dan wel kan laden -.-

• Topic Starter Topic Starter
Blijkbaar hebben meer mensen problemen met het zien van deze pagina. Zijn er ook nog mensen die dit wel zien? (zoals ik)

Burgers, zet de mensen die op Sanca gaan al maar in je verdachtenlijstje. Alsof Woopy zo gemakkelijk een cult zou weggeven, maw, Sanca is geen cult. Zij die wel op hem, tja, die zijn of niet zo slim, of ...

Terug
Naar boven