AndroidHealthClinic

Forumgame 23: Nog meer wit!

Wat veranderd er eigenlijk als je eenmaal zombie bent?
Kan je ook elke nacht iemand bijten... maar dan?
Op gegeven moment iedereen zombie, of nog mooier : De Yeti word zombie?

• Topic Starter Topic Starter
Wat veranderd er eigenlijk als je eenmaal zombie bent?
Kan je ook elke nacht iemand bijten... maar dan?
Op gegeven moment iedereen zombie, of nog mooier : De Yeti word zombie?

Elke zombie mag bijten en heeft een 1 op 3 kans. Maar ze kennen elkaar niet dus kunnen per ongeluk elkaar kiezen, of ze kunnen bij een shaolin terechtkomen die hun vermoord, of de zombie killer kan op jacht gaan.
Zij moeten ook proberen een meerderheid te halen.

Nog 2 dingen waar ik een beslissing moet over maken:
- Als de yeti en cults er uit zijn, wordt dan nog doorgespeeld om de zombies er uit te spelen of niet? Aangezien ze niet echt samen spelen, kan dat lastig zijn voor de burgers. Waar ik aan gedacht had was om in dit geval elke burger 1 shot te geven, elke burger geeft dan via pm zijn stem door, en dan is het laatste verhaal een grote finale waarin hopelijk alle zombies doodgaan.
- Als een zombie de yeti bijt, wat dan? Mijn idee was om de yeti dan gewoon zombie te maken maar de cults niets te zeggen. De yeti blijft dan gewoon vrolijk verder bijten, maar dan voor het andere kamp.

als de zombi de powerlifter bijt moet je een soort van onverslaanbare hybride krijgen

:roflol:

Maar weinig kans dat je 2 keer op rij powerlifter bent hoor :p

wacht maar, het lot beslist! Ik zal de krachtigste powerifting zombi ooit zijn

Ik oefen elke week zeker 2x, na het trainen gaat zombi mode aan en schakelen al mijn zintuigen zich uit en kots ik alles onder

Ik vind het wel leuk dat de zombies elkaar niet kennen (beetje mijn idee waarbij cults mekaar niet kennen). Gaat grote mind****s opleveren :D

**** it. Ik ben ook in.

Ben ik niet actief pech :) zal niet de eerste zijn

**** it. Ik ben ook in.

Ben ik niet actief pech :) zal niet de eerste zijn

Wait. Angelus antwoordt op je vraag door te zeggen dat forumspelletjes voor hoomsen zijn, en het eerste wat jij doet is je inschrijven ???
Ik reserveer alvast de Julia rol voor jou :)

Was het niet zo dat in eerdere games de 'geliefden' helemaal geen leuke rol was.
Je bent eigenlijk gewoon burger alleen hebt 2x zo veel kans om er uit te gaan.
Ik zou zeker bij er uit stemmen niet alle 2 dood laten gaan, als de wolf komt is dat natuurlijk anders.

Ja en dan krijgen we van die hints die geen hint zijn! Hoppa dag actieve burger.

Maar het maakt ons ook niks slechter, beter dan een actieve burger weg stemmen.

En je hoeft geen gebruik van de mogelijkheid te maken, ik stel alleen voor om de mogelijkheid te creëren.

En wat is dan het verschil met dag 2? Een actieve burger kan er ook dag 2 uit gaan als we fouten maken.

Zo'n dag waarop je op hints moet gaan moet er komen, en of dat nu de eerste of de tweede is maakt in principe niets uit mbt 'valse hints', maar wel voor het aantal wolfkills.

Nu al discussie over het wel of niet stemmen op dag 1 :roflol:

:roflol:

Wanneer beginnen we ?

Terug
Naar boven