IMBAatwork
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.274
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zijn al op de helft joh. Zet Markrot erbij en er is er weer eentje extra.Rollen en mogelijk verhaal zondagavond. Eerste stemronde tot maandagavond.
Had graag iets van een 25 à 30 deelnemers gehad, maar loopt voorlopig nog niet echt storm zoals gewoonlijk![]()

In. Ook al moet ik nog zien of het het idee van drie kampen me bevalt.

Dag -5
Ter voorbereiding van de stemrondes heeft de kampleider besloten een lijst op te stellen van de reizigers. Het is een lang en lastig werkje, want niet alle reizigers willen zomaar hun naam vertellen. Bij enkelen moet hij geweld gebruiken. Andere hebben liever een anale beloning. Hoe dan ook is het doel om ten laatste zondagavond alle namen te kennen, zodat maandag de stemrondes kunnen beginnen.
De yeti gaat hier natuurlijk niet op wachten. Hij heeft inmiddels reeds zijn eerste slachtoffer gemaakt. Het lijk wordt gevonden tijdens de graafwerken. Verschillende lichaamsdelen zitten verstopt in de opgehoopte sneeuw van de lawine. Wanneer men eindelijk het hoofd gevonden heeft, is duidelijk dat het eerste slachtoffer niemand minder dan Markrot was.
Markrot is dood.
Hij was de Markrot

Mooi, zijn we van die discussie's vanaf of we al dan niet op Markrot moeten stemmen in de eerste ronde![]()
Misschien iemand nog Tremendes en Unknown DBB PM;en

Ja en er dan gelijk weer de eerste of max tweede dag eruit gestemd worden dikke doeiiii...
Blijf ik dat k*t spel ook nog 2wkn volgen omdat ik toch wil weten hoe het verloopt.![]()
Ja en er dan gelijk weer de eerste of max tweede dag eruit gestemd worden dikke doeiiii...
Blijf ik dat k*t spel ook nog 2wkn volgen omdat ik toch wil weten hoe het verloopt.![]()