MuscleMeat

Forumgame 23: Nog meer wit!

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb al prachtige ideetjes voor de reincarnisten trouwens :D

Rollen en mogelijk verhaal zondagavond. Eerste stemronde tot maandagavond.

Had graag iets van een 25 à 30 deelnemers gehad, maar loopt voorlopig nog niet echt storm zoals gewoonlijk :p
Zijn al op de helft joh. Zet Markrot erbij en er is er weer eentje extra. :cool:

Ben eens benieuwd of het spel wat evenwichtig gaat zijn. Is nogal moeilijk op voorrand te voorspellen of één kamp te sterk of te zwak is tov de anderen.

Ik begin ook wel een beetje game moet te worden :P.

Maarja vooruit nog een keertje meedoen:)

Ben al op fora verzeild geraakt waar men het hele jaar door non stop spelletjes speelt, maar dan met 10-15 spelers ofzo. :p Achja, blijft wel leuk vind ik :) (meestal)

In. Ook al moet ik nog zien of het het idee van drie kampen me bevalt.

Doe nog eens een préstartverhaal Woopy, zondag is nog zo ver weg

Dag -5

Ter voorbereiding van de stemrondes heeft de kampleider besloten een lijst op te stellen van de reizigers. Het is een lang en lastig werkje, want niet alle reizigers willen zomaar hun naam vertellen. Bij enkelen moet hij geweld gebruiken. Andere hebben liever een anale beloning. Hoe dan ook is het doel om ten laatste zondagavond alle namen te kennen, zodat maandag de stemrondes kunnen beginnen.

De yeti gaat hier natuurlijk niet op wachten. Hij heeft inmiddels reeds zijn eerste slachtoffer gemaakt. Het lijk wordt gevonden tijdens de graafwerken. Verschillende lichaamsdelen zitten verstopt in de opgehoopte sneeuw van de lawine. Wanneer men eindelijk het hoofd gevonden heeft, is duidelijk dat het eerste slachtoffer niemand minder dan Markrot was.

Markrot is dood.
Hij was de Markrot

Dag -5

Ter voorbereiding van de stemrondes heeft de kampleider besloten een lijst op te stellen van de reizigers. Het is een lang en lastig werkje, want niet alle reizigers willen zomaar hun naam vertellen. Bij enkelen moet hij geweld gebruiken. Andere hebben liever een anale beloning. Hoe dan ook is het doel om ten laatste zondagavond alle namen te kennen, zodat maandag de stemrondes kunnen beginnen.

De yeti gaat hier natuurlijk niet op wachten. Hij heeft inmiddels reeds zijn eerste slachtoffer gemaakt. Het lijk wordt gevonden tijdens de graafwerken. Verschillende lichaamsdelen zitten verstopt in de opgehoopte sneeuw van de lawine. Wanneer men eindelijk het hoofd gevonden heeft, is duidelijk dat het eerste slachtoffer niemand minder dan Markrot was.

Markrot is dood.
Hij was de Markrot

Mooi, zijn we van die discussie's vanaf of we al dan niet op Markrot moeten stemmen in de eerste ronde :D

Geniaal :roflol:

Er zitten trouwens hints in!

Jorgyboy 100% zeker

Ja en er dan gelijk weer de eerste of max tweede dag eruit gestemd worden dikke doeiiii...

Blijf ik dat k*t spel ook nog 2wkn volgen omdat ik toch wil weten hoe het verloopt.:D

In dus? Zou toch een een topicban geven als ik jou was aan de gene die het eerste op jou stemt.

more karma plsssssssdddddddd

---------- Post added 9 October 2013 at 18:09 ----------

Ja en er dan gelijk weer de eerste of max tweede dag eruit gestemd worden dikke doeiiii...

Blijf ik dat k*t spel ook nog 2wkn volgen omdat ik toch wil weten hoe het verloopt.:D

Je moet het slim spelen.

Terug
Naar boven