AndroidHealthClinic

Forumgame 23: Nog meer wit!

Weet je wel hoe moeilijk dat is, dat kunnen alleen de beste spelers. Nou ja, en Woopy dus.

• Topic Starter Topic Starter

Hmm..

Als de jager Romeo beschermt en de yeti wil Julia vermoorden, gaan ze dan alsnog beide dood, of beschermt de jager het koppel ipv enkel Romeo?
Het laatste lijkt me de beste keuze? Eventueel kunnen ze dan nog een triootje doen.
Zelfde verhaal voor de kok.

Ik vind karma stom :p

Hmm..

Als de jager Romeo beschermt en de yeti wil Julia vermoorden, gaan ze dan alsnog beide dood, of beschermt de jager het koppel ipv enkel Romeo?
Het laatste lijkt me de beste keuze? Eventueel kunnen ze dan nog een triootje doen.
Ja, beide. Anders kan het echt frustrerend worden, en dat kan nooit de bedoeling zijn. :cool:

Gezien de hoeveelheid rollen, en er van uitgaande dat ik geen enkele gewone reiziger maak maar enkel een paar reïncarnisten, zou ik alsnog minstens 24 spelers nodig hebben om het spel een beetje goed te laten verlopen. Momenteel 15 spelers, waarvan de laatste 2 zich in de laatste 2 dagen aangemeld hebben als ik me niet vergis :roflol:
Ga ik toch pm's moeten sturen, maar daar heb ik zo weinig zin in :o

Hmm..

De rol van Romeo and julia is natuurlijk dat als eentje er dood ze allebei doodgaan en als je de beschermeling van de jager laat leven overtreed je je eigen regels. Al ben ik zelf wel geneigd van de beschermeling van de jager dan te laten leven want anders heeft de functie van de jager dan natuurlijk niet veel zijn.

De rol van Romeo and julia is natuurlijk dat als eentje er dood ze allebei doodgaan en als je de beschermeling van de jager laat leven overtreed je je eigen regels. Al ben ik zelf wel geneigd van de beschermeling van de jager dan te laten leven want anders heeft de functie van de jager dan natuurlijk niet veel zijn.

De keuze ging niet over eentje laten leven of niet, maar tussen OF beide dood desondanks de jager op de andere stond, OF beide beschermd door de jager ;)

Pm verstuurd naar de deelnemers van het vorige spel.
Morgen ofzo pm naar de deelnemers van het spel daarvoor die nog niet gecontacteerd werden.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Deze keer geen zelfmoordterrorist-rol waarmee Tremendes me kan opblazen, dus het lijkt me veilig om mee te kunnen doen :D.

IN!

Terug
Naar boven