Alley Cat
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.145
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weet je wel hoe moeilijk dat is, dat kunnen alleen de beste spelers. Nou ja, en Woopy dus.

Jager pls!
Penose wordt Julia, dan maak ik jou dus maar Romeo.

Ja, beide. Anders kan het echt frustrerend worden, en dat kan nooit de bedoeling zijn.Hmm..
Als de jager Romeo beschermt en de yeti wil Julia vermoorden, gaan ze dan alsnog beide dood, of beschermt de jager het koppel ipv enkel Romeo?
Het laatste lijkt me de beste keuze? Eventueel kunnen ze dan nog een triootje doen.
Zelfde verhaal voor de kok.

Ja, beide. Anders kan het echt frustrerend worden, en dat kan nooit de bedoeling zijn.![]()

De optie met het triootje in ieder geval.

Heb ik eindelijk de skills om 2 keer achter elkaar karma te geven, flikt die wauter het gewoon 3 x (bij woopy dan he niet bij mij)
Ik ga oefenen

Hmm..
Als de jager Romeo beschermt en de yeti wil Julia vermoorden, gaan ze dan alsnog beide dood, of beschermt de jager het koppel ipv enkel Romeo?
Het laatste lijkt me de beste keuze? Eventueel kunnen ze dan nog een triootje doen.
Zelfde verhaal voor de kok.
De rol van Romeo and julia is natuurlijk dat als eentje er dood ze allebei doodgaan en als je de beschermeling van de jager laat leven overtreed je je eigen regels. Al ben ik zelf wel geneigd van de beschermeling van de jager dan te laten leven want anders heeft de functie van de jager dan natuurlijk niet veel zijn.