XXL Nutrition

Forumgame 23: Nog meer wit!

De keuze ging niet over eentje laten leven of niet, maar tussen OF beide dood desondanks de jager op de andere stond, OF beide beschermd door de jager ;)

Oeps, mijn fout. Als ze beiden dood gaan heeft de functie van jager dan wel niet veel nut voor julia of romeo.

---------- Post toegevoegd 10 October 2013 om 12:15 ----------

Gezien de hoeveelheid rollen, en er van uitgaande dat ik geen enkele gewone reiziger maak maar enkel een paar reïncarnisten, zou ik alsnog minstens 24 spelers nodig hebben om het spel een beetje goed te laten verlopen. Momenteel 15 spelers, waarvan de laatste 2 zich in de laatste 2 dagen aangemeld hebben als ik me niet vergis :roflol:
Ga ik toch pm's moeten sturen, maar daar heb ik zo weinig zin in :o

Ik heb wel gemerkt dat als je mensen een pm stuurt of ze meespelen en ze hier op ingaan het dan vaker inactieve spelers zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Oeps, mijn fout. Als ze beiden dood gaan heeft de functie van jager dan wel niet veel nut voor julia of romeo.

---------- Post toegevoegd 10 October 2013 om 12:15 ----------

Ik heb wel gemerkt dat als je mensen een pm stuurt of ze meespelen en ze hier op ingaan het dan vaker inactieve spelers zijn.

Daar ben ik ook wat bang voor ja.

---------- Post toegevoegd 10 October 2013 om 12:30 ----------

In, maar voorlopig wel de laatste keer.

Mooi!

Als we zaterdag niet meer spelers hebben, schrap ik enkele rollen en pas ik eventueel wat dingen aan. Komt goed :)

Dus wauter heeft waarschijnlijk een speciale rol, ik zeg een cult rol

Ik denk dat hij de Krillin is.

Een filmpje had je sneller gevonden :P

Hmm, goede tip voor volgende keer!
Was het trouwens jouw log niet die kuiten doorboort? Zo ja, dan verdient die daar eigenlijk toch wel een speciale naam voor.

---------- Post toegevoegd 10 October 2013 om 14:08 ----------

Dag -4

De kampleider is nog steeds druk aan het werk om alle namen te weten te komen. Het werkje blijkt moeilijker dan verwacht.
Ook de Abomasnow zit niet stil. Zijn honger groeit en groeit. Tot zijn grote verbazing loopt een groep nieuwe reizigers het dorp binnen. Stuk voor stuk hebben ze vreemde kapsels. Ze hebben zwart haar, zwarte ogen en een apenstaart. Ze zien er lekker uit, dus hij valt ze aan.
Wat volgt is een epic strijd. De vreemdelingen vuren Kamehameha's en Destructo discs af, en de Abomasnow gebruikt Scratch en Bite. Het spreekt voor zich dat de Abomasnow het gevecht met gemak wint. Hij zat namelijk op level 53 en had een Life orb, met perfecte IV's en EV's in zijn attack en speed stats.

De vreemdelingen zijn dood.
Het waren Saiyans en ze hadden zich maar beter moeten integreren

Laatst bewerkt:
Good story :roflol:

Neen, dat was Jules' log, een paar weken erna hing er nog vel en bloed op de sleeve omdat hij dat zo hardcore vond :D

1

Dag -4

De kampleider is nog steeds druk aan het werk om alle namen te weten te komen. Het werkje blijkt moeilijker dan verwacht.
Ook de Abomasnow zit niet stil. Zijn honger groeit en groeit. Tot zijn grote verbazing loopt een groep nieuwe reizigers het dorp binnen. Stuk voor stuk hebben ze vreemde kapsels. Ze hebben zwart haar, zwarte ogen en een apenstaart. Ze zien er lekker uit, dus hij valt ze aan.
Wat volgt is een epic strijd. De vreemdelingen vuren Kamehameha's en Destructo discs af, en de Abomasnow gebruikt Scratch en Bite. Het spreekt voor zich dat de Abomasnow het gevecht met gemak wint. Hij zat namelijk op level 53 en had een Life orb, met perfecte IV's en EV's in zijn attack en speed stats.

De vreemdelingen zijn dood.
Het waren Saiyans en ze hadden zich maar beter moeten integreren

The saiyans will be back! Zie maar naar Goku :p

The saiyans will be back! Zie maar naar Goku :p

Idee voor het Dragonball spel: 7 willekeurige mensen krijgen een dragonball. Mogen ze zeggen of niet zeggen. 5 bij de goeie en 2 bij de slechte. Wanneer de eigenaar van een dragonball sterft, gaat die bal naar het andere team. Als 1 team alle dragonballs heeft, mogen ze een dode terug tot leven roepen!

Terug
Naar boven