XXL Nutrition

Forumgame 23: Nog meer wit!

Tjoek tjoek

Kan trouwens serieus, basjas, iloy en fabula zijn slecht, dus als die alle 3 tegelijk switchen vliegt supersized eruit?

Fuu, ik switch wel naar diaphy

Moet vanavond trainen, dus een verhaaltje om 6 uur is ook wel leuk, met een gerust hart rammen :)

Wel laf van je unknown om vandaag niet mee te gaan op basjas

Laf? Als ik zeker denk te weten dat Diaephi slecht is, waarom zou ik dan de gok nemen voor Basjas?
Zou eerder dom zijn indien ik bereid ben zo'n risico te nemen terwijl ik bij Diaephi meer zekerheid heb.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.404
Waarom schrijven verschillende mensen trouwens telkens iloydatoni of illoydatoni terwijl er toch duidelijk gewoon lloydatoni als nick staat? :p

I lijkt op l , alleen shift indrukken is teveel werk

---------- Post toegevoegd 17 October 2013 om 16:07 ----------

Of hij lijkt of ixzyzizizizyyx, allebei ecto :o

Jullie willen mij gewoon gaan opvreten vanavond en bbqen vieze menseters

Lees aub mijn verdediging tegen unknown :(

Zit even op telefon, lees gewoon ff terug

Jullie willen mij gewoon gaan opvreten vanavond en bbqen vieze menseters

Lees aub mijn verdediging tegen unknown :(

haha, je verdediging is best oke, maar zoals je zelf al aangaf zijn er bepaalde punten waarop je geen antwoord hebt.

Bijvoorbeeld je stem op Lloyd die je vervolgens wijzigde naar Bikers op het moment je opmerkte dat Krimlo ook op Lloyd stemde en je mooie posts met dat je het allemaal even niet weet. (7 posts in totaal).

pikKARACHHUUUUUUUUUUMAAAAAAAAAYEEEEAAAAH

Tjoek tjoek

Kan trouwens serieus, basjas, iloy en fabula zijn slecht, dus als die alle 3 tegelijk switchen vliegt supersized eruit?

Precies wat ik dacht, denk dat ze zoiets ook hebben afgesproken.
Ik wil met je meegaan op basjas maar heeft geen zin nu, morgen is hij de volgende.

Voor nu Diaphi

FabulaActaEst --> Iloydatoni

Vincenzio --> Supersized
BioBeast --> Supersized
Jorgyboy --> Supersized

Unknown --> Diaephi
ImbaAtWork --> Diaephi
Penose --> Diaephi
Basjas --> Diaephi
Iloydatoni --> Diaephi
Weightboy --> Diaephi
Supersized --> Diaephi

Supersized

:trollface:

Indien Diaephi geen Zombie blijkt te zijn dan kan de Zombiehunter toch op bezoek gaan bij Basjas?

Denk dat de meeste Basjas wel verdenken van Zombie toch? Of zien mensen hem ook als cult of misschien wel Yeti?

Helaas roepen we dat al 3 dagen :sad:

Eigenlijk wel ****ing beta dat we allemaal apatisch achter remi aanlopen..

Morgen volgt hij, let maar op.

En ik heb trouwens geen keus, moet de stemmen op Daffie hoog houden mocht er ineens geswitched worden, alhoewel mij dat nu wel sterk lijkt aangezien we hun tactiek hier al kenbaar hebben gemaakt.

Terug
Naar boven