Fitness Seller

Forumgame 23: Nog meer wit!

Unknown is lekker bezig !
Denk dat Daffie de Zombie is eerlijk gezegd, dus mag hij er van mij wel uit.

basjas

Supersized, ga je mee?

Deze keer zit Unknown fout, diapy draagt niet veel bij, maar vindt zn opmerkingen wel grappig.
Hij is geen yeti of zombie denk ik, en basjas is ook cult, dus one way or another gaat er een slechte uit.

Daffie draagt niet veel bij om low profile te blijven, wat ik laf vind.
Hij krijgt nog niet heel veel steun, of dit moet nu een actie van jou zijn om een treintje op gang te krijgen?

Maar als zombi heeft hij nog geen aanhangers gescoord, dus zal hij ook geen verdediging krijgen.

Ik stem dan ook wel mee op Daffie.

Unknown en ik zijn een soort van onsterfelijk vanaf nu..

dialpy

Straks pas ik mijn stem wel aan geen zin om uit te zoeken hoe hij nou precies heet.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.384
Diaphie

Unknown is lekker bezig !
Denk dat Daffie de Zombie is eerlijk gezegd, dus mag hij er van mij wel uit.

Daffie draagt niet veel bij om low profile te blijven, wat ik laf vind.
Hij krijgt nog niet heel veel steun, of dit moet nu een actie van jou zijn om een treintje op gang te krijgen?

Maar als zombi heeft hij nog geen aanhangers gescoord, dus zal hij ook geen verdediging krijgen.

Ik stem dan ook wel mee op Daffie.

Kan best Zombie zijn, al denk ik niet dat Diaephi zou kiezen voor mij als target in de nacht.
Gezien zijn argumentatie bij zijn verdediging kun je gerust stellen dat het geen domme jongen is en de actie om mij te doden in de nacht terwijl het vrij obvious was dat ik niet thuis zou zijn is imo wel een domme actie.

Zou dus eerder gokken op basjas als Zombie (no offence basjas), maar denk dat de actie om mij te doden terwijl ik niet thuis was meer een keuze was die voortkwam uit onervarenheid.

---------- Post toegevoegd 17 October 2013 om 15:15 ----------

nice, houden zo :)

---------- Post toegevoegd 17 October 2013 om 15:16 ----------

Unknown en ik zijn een soort van onsterfelijk vanaf nu..

dialpy

Straks pas ik mijn stem wel aan geen zin om uit te zoeken hoe hij nou precies heet.

Ai nice:D.

Ja toch? Of ben je het er niet mee eens?

Ja toch? Of ben je het er niet mee eens?

Naja je moet het uiteindelijk zelf weten. Ziet er naar uit dat de stemming tussen jou en Diaephi zal gaan. Dus het is of zelf sterven of Diaephi laten hangen. Denk dat je weinig keus hebt:p

Maar srs, je zit goed wat Diaephi betreft.;)

Naja je moet het uiteindelijk zelf weten. Ziet er naar uit dat de stemming tussen jou en Diaephi zal gaan. Dus het is of zelf sterven of Diaephi laten hangen. Denk dat je weinig keus hebt:p

Maar srs, je zit goed wat Diaephi betreft.;)

Ja wat ik overigens niet snap, ik ben volgens mij totaal niet verdacht.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.391
Als de stemming gelijkaardig verloopt met de stemming van gisteren (en daar lijkt het op, al is het nu nog te vroeg om dat te voorspellen), kan ik het verhaal eventueel rond half 6 reeds plaatsen, net voor ik van m'n werk naar huis vertrek. Als er geen tegenstand komt, heeft het weinig zin om tot 10u te wachten. Dan heb ik nog es een weerwolf-spel-vrije avond :o
Wel op voorwaarde dat zowat iedereen gestemd heeft, het duidelijk is wie er uit gaat, en het duidelijk is dat daar niets meer aan gaat veranderen uiteraard.

Weightboy --> Basjas

FabulaActaEst --> Iloydatoni

Vincenzio --> Supersized
BioBeast --> Supersized

Unknown --> Diaephi
ImbaAtWork --> Diaephi
Penose --> Diaephi
Basjas --> Diaephi

Heb ik tot nu toe iedere stem?

Als de stemming gelijkaardig verloopt met de stemming van gisteren (en daar lijkt het op, al is het nu nog te vroeg om dat te voorspellen), kan ik het verhaal eventueel rond half 6 reeds plaatsen, net voor ik van m'n werk naar huis vertrek. Als er geen tegenstand komt, heeft het weinig zin om tot 10u te wachten. Dan heb ik nog es een weerwolf-spel-vrije avond :o
Wel op voorwaarde dat zowat iedereen gestemd heeft, het duidelijk is wie er uit gaat, en het duidelijk is dat daar niets meer aan gaat veranderen uiteraard.

Een pokémon X/Y avond dus :D

Weightboy --> Basjas

Vincenzio --> Supersized
BioBeast --> Supersized

Unknown --> Diaephi
ImbaAtWork --> Diaephi
Penose --> Diaephi
Basjas --> Diaephi

Heb ik tot nu toe iedere stem?

8 stemmen, 14 spelers.

We missen een stem van:
Z1000 (speelt die nog wel?)
Diaephi
Supersized
Illoydatoni
Whami

En mezelf :D

Dieaphi

Weightboy --> Basjas

Vincenzio --> Supersized
BioBeast --> Supersized

Unknown --> Diaephi
ImbaAtWork --> Diaephi
Penose --> Diaephi
Basjas --> Diaephi
Iloydatoni --> Diaephi

Fuu, ik switch wel naar diaphy

Moet vanavond trainen, dus een verhaaltje om 6 uur is ook wel leuk, met een gerust hart rammen :)

---------- Post toegevoegd 17 October 2013 om 15:44 ----------

Wel laf van je unknown om vandaag niet mee te gaan op basjas

Vincenzio --> Supersized
BioBeast --> Supersized

Unknown --> Diaephi
ImbaAtWork --> Diaephi
Penose --> Diaephi
Basjas --> Diaephi
Iloydatoni --> Diaephi
Weightboy --> Diaephi

Terug