MuscleMeat

Forumgame 23: Nog meer wit!

bzzbzzzbzzzbbzzzbzbzbzb

Ow man vandaag echt te weinig tijd gehad, paar keer gekeken maar eer ik bij gelezen was kon ik alweer weg.
Blijf met mijn stem staan trouwens hoor, wees niet bang :)

wil degene die mijn hond zojuist verkracht heeft hier aub mee ophouden

mvg

ray (mond)

Goed, ga mezelf even proberen te verdedigen.

Ronde 1: stem ging naar Jimboo (hij was cult) Waarom zou ik op een cult stemmen in ronde 1?
Waarom ga ik mee op Daffie? Waarom ging ik mee op Krimlo? Waarom wil ik Basjas er ook uit hebben?

Enigste argument zou kunnen zijn: jij hebt gestemd op Alley Cat.
Ik was ervan overtuigd dat hij slecht was, er probeerden een hoop hem te beschermen waardoor het voor mij allemaal duidelijk werd. Ik had het bij ver verkeerde eind en heb mij vervolgens ook een stuk rustiger gehouden. Het spel bleek toch moeilijker in elkaar te zitten dan ik had verwacht.

Ik zie geen rede waarom jullie op mij willen stemmen, ik kan je verzekeren dat ik een burger ben.
Doe het niet en stem Daffie er uit, is Daffie burger dan stem ik morgen op mezelf.

Echt op je achterhoofd gevallen.. ;) Duidelijk dat jij cult bent ;)

---------- Post toegevoegd 17 October 2013 om 18:38 ----------

Zodat Daffie een stem minder krijgt, jij hebt echt gewoon te slechte pogingen om je cultvriendje te beschermen. Hoop echt niet dat je ooit nog een keer mee doet.

+1. Ik wou eerst terug op Lloyd stemmen morgen, maar net de laatste 3 pagina's gelezen en aan het gedrag van Bas valt echt geen touw vast te knopen. Denk trouwens dat hij eerder zombie is dan cult, en dat hij daarom als "derde partij" gewoon niet goed weet op wie te stemmen. Zijn gebrek aan ervaring verklaart ook zijn aanval vorige nacht. Ik denk niet dat hij volledig beseft hoe elke rol werkt.

Goed, ga mezelf even proberen te verdedigen.

Ronde 1: stem ging naar Jimboo (hij was cult) Waarom zou ik op een cult stemmen in ronde 1?
Waarom ga ik mee op Daffie? Waarom ging ik mee op Krimlo? Waarom wil ik Basjas er ook uit hebben?

Enigste argument zou kunnen zijn: jij hebt gestemd op Alley Cat.
Ik was ervan overtuigd dat hij slecht was, er probeerden een hoop hem te beschermen waardoor het voor mij allemaal duidelijk werd. Ik had het bij ver verkeerde eind en heb mij vervolgens ook een stuk rustiger gehouden. Het spel bleek toch moeilijker in elkaar te zitten dan ik had verwacht.

Ik zie geen rede waarom jullie op mij willen stemmen, ik kan je verzekeren dat ik een burger ben.
Doe het niet en stem Daffie er uit, is Daffie burger dan stem ik morgen op mezelf.

No worries brah..
Met diaephi zitten we goed.

---------- Post toegevoegd 17 October 2013 om 18:46 ----------

FabulaActaEst stem je ook op Diaephi?

Ben nu gym dus zie het eindresultaat zodra ik thuis ben.

+1. Ik wou eerst terug op Lloyd stemmen morgen, maar net de laatste 3 pagina's gelezen en aan het gedrag van Bas valt echt geen touw vast te knopen. Denk trouwens dat hij eerder zombie is dan cult, en dat hij daarom als "derde partij" gewoon niet goed weet op wie te stemmen. Zijn gebrek aan ervaring verklaart ook zijn aanval vorige nacht. Ik denk niet dat hij volledig beseft hoe elke rol werkt.

Hij had wel op Krimlo gestemd, maar dan op een tijdstip dat zijn stem niets meer uit kon maken.
Krimlo zou er uit gaan, met of zonder zijn stem. Makkelijk dus om je zo in te dekken als 'goede'.
Ik denk niet dat hij een zombie is maar een cult, ik had van hem al verwacht om op het laatste moment met een flutrede zijn stem te veranderen naar mij. Ik was erop aan het wachten... Het ergste is nog dat wij (wboy en ik) dit op voorhand voorspeld hebben. Alsnog doet hij dit:rolleyes: Ik durf te wedden dat hij die posts niet eens gelezen heeft, actief is hij niet...

No worries brah..

Heb al een stem op Diaephi uitgebracht met verklaring erbij. Zie vorige pagina.

Hij had wel op Krimlo gestemd, maar dan op een tijdstip dat zijn stem niets meer uit kon maken.
Krimlo zou er uit gaan, met of zonder zijn stem. Makkelijk dus om je zo in te dekken als 'goede'.
Ik denk niet dat hij een zombie is maar een cult, ik had van hem al verwacht om op het laatste moment met een flutrede zijn stem te veranderen naar mij. Ik was erop aan het wachten... Het ergste is nog dat wij (wboy en ik) dit op voorhand voorspeld hebben. Alsnog doet hij dit:rolleyes: Ik durf te wedden dat hij die posts niet eens gelezen heeft, actief is hij niet...

Dat over Krimlo klopt helemaal. Uit het feit dat iemand op Krimlo stemde kan je inderdaad niet afleiden dat hij burger is. En tja, of hij nu een cult is of een zombie maakt op zich niet zo veel uit. Hij moet er sowieso uit ;).

No worries brah..

Denk het ook, toch maar even een pleidooi gegeven.. je hebt er altijd tussen zitten die zomaar op iemand stemmen.

jaja ik moet er sowieso uit, iedereen vind met verdediging k*t zeker

is het omdat ik dik ben ?

Echt op je achterhoofd gevallen.. ;) Duidelijk dat jij cult bent ;)

---------- Post toegevoegd 17 October 2013 om 18:38 ----------

Zodat Daffie een stem minder krijgt, jij hebt echt gewoon te slechte pogingen om je cultvriendje te beschermen. Hoop echt niet dat je ooit nog een keer mee doet.

als ik jou zo hoor ga ik er hoe dan ook morgen uit, kan ik beter toch nog een poging doen om mijzelf te redden.

als ik jou zo hoor ga ik er hoe dan ook morgen uit, kan ik beter toch nog een poging doen om mijzelf te redden.

Hoe red je jezelf daarmee?
Als er nu een burger uitgestemd wordt zullen alle burgers op jou gaan morgen (als de zombie hunter je niet al heeft gekilled)
Je wint er dus niks mee

Het verhaal mag zeker al gepost worden? Of is de topicstarter nog aan het trainen :)

En hoe ga je dat doen, of was dat je poging?

---------- Post toegevoegd 17 October 2013 om 19:38 ----------

Hoe red je jezelf daarmee?
Als er nu een burger uitgestemd wordt zullen alle burgers op jou gaan morgen (als de zombie hunter je niet al heeft gekilled)
Je wint er dus niks mee

+1

Alhoewel hij morgen hoe dan ook wat stemmen gaat vangen.

diploma uitreiking gehad van bachelor, t probleem is dat ik diaephi ook verdacht vond en mijn stem op supersized staat. t probleem is dat mogelijke andere cults mij daarin volgen en ik dus twijfel nu. Basjas is gewoon een rare, geen zombie lijkt mij;)

Terug
Naar boven