XXL Nutrition

Forumgame 23: Nog meer wit!

nee dat weet ik, ik wilde je ook volgen. Totdat supersized met bulshit aankwam en ik weinig zin kreeg om te switchen. Geloof mij nou maar wat betreft Basjas

Ik geloof je ook;)

Maar het zegt nog niet dat Basjas geen cult is, desalniettemin ben ik zeker geneigd te geloven dat z'n moves voortkomen uit onervarenheid.
Maar pls switch naar Diaephi, je weet nooit wat voor cult switches er komen vlak voor tijd.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.503
Regel voor de spelen na dit spel: na 3 keer stem wijzigen, kan je hem niet meer wijzigen. Heeft geen enkel nut om zo vaak te wijzigen, is puur getroll. Het moet maar es gedaan zijn met al dat zinloze getroll...

Verhaal komt er zo meteen aan, Diaephi is duidelijk de lul.

Diaephi

Tyf nou is een keer op met dat getroll ouwe srs :roflol:

Dit slaat werkelijk waar nergens op wat je doet.

DancingTrollFace.gif

Laatste keer dan: Diaephi

nee dat weet ik, ik wilde je ook volgen. Totdat supersized met bulshit aankwam en ik weinig zin kreeg om te switchen. Geloof mij nou maar wat betreft Basjas

Tuurlijk, je zou hoe dan ook.. niet switchen...

Ik kan me zelfs herrineren dat je een aantal keer gevraagd hebt, waarom Krimlo, waarom Krimlo.. wie weet probeerde je hem daarmee ook te redden. En dan alsnog op Krimlo gaan stemmen om jezelf in te dekken (als 90% toch al op Krimlo staat)

Dat was precies wat je vandaag ook wilde gaan doen, helaas had ik je door makker ;)

nou nou, moet ik perse weer een lul zijn

de enige die mij doorheeft gehad net is unknown

Regel voor de spelen na dit spel: na 3 keer stem wijzigen, kan je hem niet meer wijzigen. Heeft geen enkel nut om zo vaak te wijzigen, is puur getroll. Het moet maar es gedaan zijn met al dat zinloze getroll...

Verhaal komt er zo meteen aan, Diaephi is duidelijk de lul.

Dit bedoel ik.. stemmen zijn duidelijk en meneer gaat dan pas over op Diaephi.. Pfff

EN LIEVE MENSEN, vergeet niet dat hij nog steeds niet kan aangeven waarom hij Diaephi verdenkt, HIJ ONTWIJKT DE VRAAG X OP X

diaephi

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.511
Dag 4

Deze dag leek aanvankelijk wel een kopie van gisteren. Van zodra UnknownDBB zijn verdenking bekend maakte, begon iedereen daar één voor één op te volgen. Vandaag was het Diaephi die de lul zou zijn. UnknownDBB wist wel zeker dat die slecht was. Dat had hij gezien op een foto waarop Diaephi een broodje kaas van Basjas aan het stelen was.

Net zoals Krimlo gisteren, probeerde Diaephi zich nog te verdedigen, maar de overtuigingskracht van UnknownDBB bleek ook vandaag weer te sterk. Er kwam echter nog wel wat tegenstand van andere leden, maar het hoofddoel van de meesten onder hen was om gewoon wat moeilijk te doen.

Op het eind van de dag was de uitslag duidelijk. De reizigers verzamelden op de helling boven de tent van Diaephi. Met vereende krachten rolden ze een gigantische sneeuwbal. Als die klaar was, rolden ze hem naar beneden. De tent met daarin Diaephi werd geplet onder het gewicht.

Diaephi is dood
Hij was cult
Nee toch niet
Hij was reïncarnist. Sorry UnknownDBB, had je verkeerde info gegeven...
Nee toch niet, Diaephi was yeti :)
Echt waar! Einde.

Nabeschouwing:
Het was weer een leuk spelletje, maar niet bepaald het meest boeiende spel.
De cults waren vrij inactief en hebben nooit echt geprobeerd een mede cult te redden of verdenkingen op andere spelers te krijgen. Ze hebben gewoon wat de stemmingen gevolgd. Zou me niet verbazen als ze niet met elkaar communiceerden. Jimbooo bv had er echt niet uitgestemd moeten worden in de eerste ronde. Als ik me niet vergis, had hij slechts 1 stem meer dan de anderen, en 1 van de personen die op hem stemden was Krimlo, een mede cult. Klein beetje samenwerken en er lag een burger uit. Nadien konden ze dan nog altijd verdedigen met het excuus "de cults hebben niets gedaan en hebben ons burgers er maar iemand laten uitstemmen". De actiefste cult was nog Whami, maar meer dan wat trollen en irritant wezen deed die ook niet. Tip voor toekomstige spelleiders: als je Whami in je spel toelaat, geef hem dan gewoon standaard een burger rol. Het heeft weinig zin om hem een andere rol te geven.
Ik had oorspronkelijk nog gedacht om na de dood van de yeti de cults de zombie te laten volgen, gewoon om het spel nog niet te vroeg te beëindigen, maar gezien ze toch niet meespelen, had dat weinig zin.

Ook was UnknownDBB als toerist mss niet zo geweldig voor het spel :o . Andere spelers die deze rol reeds gehad hebben, hadden het moeilijk om hun mede burgers van hun keuze te overtuigen zonder hun eigen rol te verklappen. UnknownDBB daarintegen kreeg iedereen vrij gemakkelijk mee. Doordat hij dan 2 nachten na elkaar een slechte rol opvroeg, zorgde dat voor vrij eenzijdige stemrondes met weinig actie. Goed gespeeld van UnknownDBB uiteraard, minder boeiend voor het spel.

Als laatste is de rol van de zombie niet echt naar voor gekomen. Eerste ronde kon hij geen kill maken door de 1 op 3 kans. Tweede nacht koos hij hetzelfde slachtoffer als de yeti, dus weer niets. Als laatste koos hij dan UnknownDBB, die niet thuis was. Wat ik best een vreemde zet vond trouwens. Ik veronderstel dat hij gokte dat er anders zou gespeeld worden dan in het topic afgesproken werd, ofwel volgde hij het topic gewoon niet genoeg. Gezien hij dus eenzaam als enige zombie bleef, was er ook voor de zombie hunter weinig aan. De zombie vinden is puur gokwerk, en als er dan maar eentje is, is het lastig.

De boeiendste ronde was nog die waarin Alley cat er uit gestemd werd. Geweldige discussies om te volgen als je weet dat beide kampen gewoon burgers zijn. Vooral toen Alley cat terecht wees op het feit dat alle argumenten van Jorgyboy ook op zichzelf van toepassing waren, maar Jorgyboy gewoon bleef volhouden. Supersized die dan met de meest kromme argumenten er nog een schepje bovenop deed.

Nuja.

Overgebleven onbekende rollen:

- Whami - cult
- Vincenzio - cult
- Z1000 - cult/reincarnist

- FabulaActaEs - zombie

- Jorgyboy - reincarnist
- Basjas101 - shaolin
- Supersized - shaolin
- UnknownDBB - toerist
- Penose - kok
- Lloydatoni - kampleider
- IMBAatwork - powerlifter
- Biobeast - zombie hunter
- Weightboy - jager

Hints:
Eerste verhaal vol onduidelijke could-be hints

De kampleider heeft de stemmen eindelijk geteld. Bloed, zweet en tranen heeft het gekost.
Nu dit karwijtje eindelijk achter de rug is, kunnen ook de stemmingen beginnen. In het midden van het kamp wordt een groot bord geplaatst waarop iedereen zijn stem kan noteren. Het bord is ongeveer 2 meter breed en 1 meter hoog, dus plaats genoeg voor alle stemmen, inclusief talloze wijzigingen.
De verdachtmakingen beginnen meteen. z1000 stemt meteen op zijn aartsrivaal Jorgyboy. Dat doet hij omdat Jorgyboy ook al op hem gestemd heeft toen ze nog samen van dorp tot dorp trokken waar telkens een weerwolf of ander gevaarlijk wezen bleek te zitten.
De jager en zombie hunter zijn beide zwaar bewapend maar vervullen toch elk een heel andere rol. Benieuwd of het zal lukken om samen te werken. Ondertussen zit de kok al in zijn keuken koe loe kai te bereiden voor zijn eerste gast, en maakt de toerist overal foto's van.
In het steegje loopt geen kat, want in een bergkamp zijn geen steegjes. Mannen met baard zijn er dan weer in overvloed. De ene al wat onschuldiger dan de andere.
De shaolin krijgers oefenen alvast druk hun kamehameha's in geval een zombie hen wil aanvallen, en de yeti droomt wat over hoe hij zou kunnen mega evolueren.

Laat het stemmen beginnen!

Geen hints, alleen redelijk wat zaken om discussies in gang te krijgen. Al had ik er bij het schrijven niet bij stil gestaan dat Diaephi hier al meteen als slechte naar buiten zou komen vanwege de baard. Ik was in het begin van de stemronde even bang dat het spel wel heel snel gedaan zou zijn :o

Dag 1

De stemmingen zijn dan eindelijk van start gegaan. Zoals gewoonlijk, verloopt de eerste dag erg chaotisch. De stemmen gaan alle kanten op. De bewoners grijpen allerhande hints die eigenlijk geen hints zijn aan om hun stemmen te rechtvaardigen, maar uiteindelijk is het jimbooo die als eerste uitgeschakelt dient te worden.

Meteen stuiten de reizigers op een probleem. Hoe pakken we dit aan? Daar hadden ze nog niet over nagedacht. Het volk wil spelen, dus uiteindelijk beslissen ze om Jimbooo te laten vechten tegen de shaolin die op hem gestemd heeft. Lang duurt het gevecht niet. De shaolin gebruikt de Kaio Ken techniek en verslaat Jimbooo met 1 slag. De reizigers hadden meer spectakel verwacht en besluiten om de kill van de volgende dag toch wat anders aan te pakken.

Nu Jimbooo dood is, besluiten ze zijn tent even te doorzoeken. Daar vinden ze verschillende foto's van een yeti bedekt met een vreemde witte kleverige substantie. Het is duidelijk, Jimbooo is een cult!

Wait, whut?

Ja! Jimbooo is een cult! De reizigers hebben er in de eerste ronde een cult uitgestemd!

Deze ongewoonlijke gebeurtenis dient meteen gevierd te worden. Een groot feest begint dezelfde avond nog. Sanca begint meteen aan de rum en de jager en zombie hunter vuren wat vreugdeschoten in de lucht. Een van de kogels raakt een eekhoorn, die neervalt op het hoofd van een dame. Hilariteit alom!
De kok zorgt voor lekkere hapjes (waaronder overheerlijke geroosterde eekhoorn) en de toerist legt alles vast op film. Zelfs z1000 en Jorgyboy vergeten even hun onderlinge vete.
Niet iedereen is echter even blij met dit feest. "Misschien hadden we iets moeten doen om hem te redden", jammeren ze.

Het feest gaat nog door tot de vroege uurtjes. Bijna iedereen is stomdronken, waardoor de nachtelijke rollen ongemerkt hun slag kunnen slaan.

De bewoners grijpen allerhande hints die eigenlijk geen hints zijn aan om hun stemmen te rechtvaardigen
Even om te zeggen dat in het voorgaande verhaal GEEN hints stonden zodat men hopelijk niet zou gaan verder stemmen op Diaephi vanwege die baard :o

uiteindelijk beslissen ze om Jimbooo te laten vechten tegen de shaolin die op hem gestemd heeft
Een van de shaolins heeft op Jimbooo gestemd (Supersized). Jimboo had niet zo heel veel stemmen, dus konden er maar enkele zijn.

Een van de kogels raakt een eekhoorn, die neervalt op het hoofd van een dame.
De eekhoorn was een item dat voorkwam in het laatste spel van Wauter. Er was slechts 1 vrouwelijke rol in het spel, namelijk Julia. Dus Wauter was Julia.

"Misschien hadden we iets moeten doen om hem te redden", jammeren ze.
De cults hadden inderdaad niets gedaan om Jimbooo te redden, terwijl dat wel perfect gekund had. Whami had zelfs gewoon niet gestemd.

Nacht 1

Het feest is nog doorgegaan tot de vroege uurtjes. De reizigers kunnen nog steeds amper geloven dat ze er een cult uit gestemd hebben! Het duurt dan ook even voor de nachtelijke rollen veilig hun werk kunnen doen.

De kok nodigt nog iemand uit om de laatste restjes eekhoorn op te vreten, en ook de zombie hunter valt even binnen. De toerist bekijkt nauwlettend zijn foto's op zoek naar enige aanwijzingen, maar zonder resultaat. De jager heeft wat teveel gezopen tijdens het feest en ligt half in coma in zijn tent.

Er zijn er ook enkelen die op jacht gaan.
De zombie heeft het gemunt op Wauter. Hij strompelt langzaam maar zeker naar de tent van zijn slachtoffer. Gezien het zware feest, is zijn manier van stappen min of meer gelijk aan die van de andere reizigers die zichzelf naar hun tent slepen, dus hij valt niet uit de toon. Eenmaal aangekomen, valt hij aan, maar Wauter had hem allang zien komen. Er volgt een kort gevecht, maar uiteindelijk moet de zombie afdruipen zonder Wauter te kunnen bijten.fairy
Ook de yeti gaat op pad. Wellicht heeft hij meer succes. Zijn doel is duidelijk: JoeyC. De yeti stapt vastberaden op de tent af, maar die blijkt leeg te zijn. Hmm, hij zal toch niet bij de kok zitten? De yeti loopt wat door het dorp, en vindt JoeyC uiteindelijk volledig uitgeteld bij het kampvuur. Hij ligt er alleen. De yeti twijfelt geen seconde en sleurt JoeyC mee het gebergte in. Ver genoeg van het tentenkamp begint hij aan zijn feestmaal van deze nacht. Het bergkamp telt één bewoner minder.

JoeyC is dood.
Hij was reïncarnist.
Hij mag reïncarneren als Pikachu.

en ook de zombie hunter valt even binnen
De zombie hunter had de kok uitgekozen. Bij deze zou die dus ook de identiteit van de kok kunnen kennen.

De jager heeft wat teveel gezopen tijdens het feest en ligt half in coma in zijn tent.
Van de jager geen bericht deze nacht. Niet echt een hint maar goed.

fairy
Vreemd dat niemand hier naar gezocht heeft. Ik geloof dat Wauter het nog vernoemd had, maar er kwam geen reactie op. Wie naar bv de wikipedia van "fairy" gaat, ziet dat die ook wel "fae" genoemd worden. FabulaActaEst.

Dag 2

Gisteren een cult er uit, dus vandaag begon iedereen de dag met een dikke kater ten gevolge van het zware feestje. De beschuldigingen vlogen dan ook al snel in het rond. Jorgyboy begon zijn strijd tegen Alley Cat. Alley Cat vond dat de argumenten niet voldoende waren, en werd daarin bijgestaan door zijn liefste Wauter. Ook UnknownDBB kwam nog even steun geven.
"Jullie zijn vast allemaal cults!", riep Jorgyboy dan maar. Hij kreeg veel steun van Supersized, die er van overtuigd bleek dat hij sowieso de juiste keuze maakte, of Alley Cat nu wel of niet goed zou blijken.

Het werd echter nog even spannend toen ook Lloydatoni stemmen begon te vangen. "Die kerel is niet actief genoeg, dus laten we die er maar snel uitspelen!". Lloydatoni zat nog ergens een na-feestje te houden, dus kon zich amper verdedigen. Uiteindelijk eindigde het in een gelijkspel.

Hmm, en wat nu?*Er werd besloten dat de kampleider dan maar de beslissing moest nemen. Voor hem was de keuze heel simpel. No way dat Lloydatoni er vandaag uitgaat. Laat die verwijfde Alley Cat maar hangen. Zijn romance met Wauter is een schande voor het dorp!

Niet iedereen was het eens met>deze keuze, dus er ontstond al snel ruzie. In de volle tumult, nam Supersized de tweeloop van de jager en vuurde richting Alley Cat. Wauter zag dit aankomen en probeerde zijn maatje nog te redden door er snel Bikers voor te werpen. Bikers werd zwaar gewond en viel meteen dood neer. Supersized trok er zich weinig van aan en loste nog een schot. Er stond nu niemand meer in de buurt, dus wierp Wauter zichzelf dan maar voor Alley Cat.:Ook hij werd zwaar gewond. Hij kon nog enkele onverstaanbare woorden zeggen tegen Alley Cat maar ook hij viel tenslotte dood neer.

De tweeloop was leeg en Supersized begon zijn(fout in te zien. Alley Cat zag er echter niet uit alsof hij zou aanvallen. De dood van zijn geliefde viel hem zwaar. Verraden door zijn maatjes nam hij een mes uit zijn zak, twijfelde geen seconde, en sneed zijn hals over.

Drie burgers dood in 1 dag. Een duistere dag vergeleken met de voorgaande dag. Er zal vanavond niet gefeest worden.

Bikers is dood
Hij was reïncarnist, en mag reïncarneren als worst. Hij wordt echter meteen opgegeten door Sanca, die een beetje honger had. Hij is nu definitief dood.

Alley Cat is dood
Hij was Romeo

Wauter is dood
Hij was Julia

de kampleider dan maar de beslissing moest nemen. Voor hem was de keuze heel simpel. No way dat Lloydatoni er vandaag uitgaat.

De keuze was heel simpel want Lloydatoni was zelf de kampleider.

* > : (

Deze tekens stonden in het wit in de tekst verborgen.
Vormt een asterisk en een boos kijkende smilie. In mijn vorig spel stond de asterisk voor het vermenigvuldig-teken, ook wel x, ook wel het Romeinse getal 10. Speler 10, Whami, was dus evil.

Nacht 2

Er zijn na de vorige stemming behoorlijk wat doden gevallen, en nu is het de beurt aan de nachtrollen.

Het is midden in de nacht, maar niet alle reizigers slapen. Sanca is nog een zware training aan het doen op zijn zoldertje (in een tent, JA, want Sanca KAN DAT!). Hij is zo druk bezig met zijn training, dat hij niet hoort dat 2 personen zijn tent binnentreden. Voor hij het weet, staat hij oog in oog met de yeti. En met de zombie! Tegen zo'n overmacht kan zelfs de gewapende jager zich waarschijnlijk niet verweren, laat staan een gewone reiziger.
De yeti en de zombie maken even ruzie, maar de zombie snapt al snel dat hij hier weinig kan beginnen. Terwijl de yeti Sanca met huid en baard begint te verslinden, druipt de zombie dan maar stilletjes af. Hij blijft voorlopig eenzaam als enige zombie in het kamp.

Voor de zombie hunter is dit echter één zombie te veel. Hij doet een inval, maar ook deze reiziger blijkt geen zombie te zijn. Ze praten samen nog wat over hun gedeelde haat tegen zombies, maar verder blijft het ook voor hen een vruchteloze nacht.
De jager zit ondertussen in zijn tent wat Pokémon te spelen. "Met dit koude weer buiten komen, ben je gek? Ik bescherm mezelf wel gewoon!", denkt hij. Een keuze die de overleden Sanca wellicht zwaar valt.

Intussen is Sanca gereïncarneerd. We weten allemaal dat Sanca zowat onsterfelijk is, dus dit is dan ook geen verrassing. Hij reïncarneert als een mooie machtige walvis!

Verder heeft Jorgyboy een slapeloze nacht door JoeyC, also known as Pikachu, die hem de hele nacht kleine schokjes geeft.

Sanca is dood
Hij was reïncarnist

Terwijl de yeti Sanca met huid en baard begint te verslinden
Het werd stilaan tijd voor een eerste (echt bedoelde) hint naar de yeti. Vandaar de keuze van "met huid en baard" ipv "met huid en haar". Al kon die baard natuurlijk ook gemakkelijk een grapje naar Sanca zijn.

Ze praten samen nog wat over hun gedeelde haat tegen zombies
De persoon die de zombie hunter gekozen had was een shaolin, een rol die zombies die hem aanvallen kan doden. Moest ook een hint zijn om aan de zombie hunter de rol van zijn slachtoffer te onthullen.

Een keuze die de overleden Sanca wellicht zwaar valt.
Het ging hier over de jager, en dan expliciet de zin zo vormen zodat ik het woord "zwaar" kon gebruiken. Weightboy was de jager.

Dag 3

Deze dag verliep vrij eenvoudig. UnknownDBB nam van zodra de stemming begon de leiding en maakte meteen duidelijk dat vandaag Krimlo er uit zou gaan. Er kwam nog wat verweer, vooral van Krimlo zelf dan, maar buiten dat durfden de meesten het wel aan om UnknownDBB te vertrouwen. Het was dan ook vrij duidelijk. De opvallende tshirt met daarop de tekst "I love yetis" die Krimlo dagelijks droeg, had wel al wat vermoedens los kunnen maken.

Jammer wel, want Krimlo had net een middel gevonden dat hem immuun maakt tegen zombie aanvallen. Hij probeerde dit nog aan te brengen als argument, maar het mocht niet baten.

De bewoners besloten het kort te maken. De zombie hunter, die tot nu toe nog niemand had mogen doden, werd er bij gehaald. Die nam zijn wapen en loste enkele schoten. Eindelijk voldoening! Ten slotte kwam Sanca nog even bovenop Krimlo liggen, en daarmee was het dan definitief afgelopen. Vreemd trouwens, zo'n walvis met een baard.

2roqc2a.jpg

Krimlo is dood.
Hij was cult

Afbeelding van een supersized jas. Supersized en Basjas hadden dezelfde rol.

Nacht 3

Afgelopen nacht was een speciaal geval. Nog net voor zijn dood had Krimlo kunnen regelen dat boven de tent van Penose in grote neon letters "KOK" stond. Daarop ontstonden meteen discussies. Er werd nog geopperd om de letters te laten weghalen, maar intussen had toch iedereen ze reeds gezien.
Er werd wat overlegd en er werden beslissingen gemaakt. Penose liep door het tentenkamp met een megafoon en riep "IK NODIG VANNACHT UNKNOWNDBB UIT!!!". Ook de jager liep rond met een megafoon en riep "IK BESCHERM VANNACHT PENOSE EN DUS OOK UNKNOWNDBB!!!".
Het was voor de yeti dus vrij duidelijk. Niet Penose of UnknownDBB aanvallen! Maar dat was niet erg, want hij wou vannacht toch voor Orgineel gaan. Die reïncarnisten bleken lekkere hapjes te zijn. Zeker van zijn stuk dook hij de tent van Orgineel in en voor die laatste het besefte, was hij reeds opgevreten. De reïncarnisten vallen als vliegen, en Orgineel reïncarneert dan ook als malariamug.

Jorgyboy kan deze nacht wel slapen. De walvis in zijn tent (of beter: onder zijn tent) is lekker warm. Pikachu verandert nogmaals van idee en gaat deze nacht Basjas wat irriteren.

Ook de zombie hunter heeft zijn target gekozen. Hij heeft geen zin meer om voorzichtig te zijn, dus gaat hij gewoon naar de tent van zijn target en schiet deze aan flarden. Hij ziet bloed en wat lichaamsdelen, en gaat tevreden terug naar zijn eigen tent.

Vreemd, want de zombie loopt ondertussen gewoon door het dorp. Hij moet blijkbaar geslapen hebben toen Penose met zijn megafoon door het dorp liep, want hij komt aan bij de verlaten tent van UnknownDBB. Weer geen hapje deze nacht.

Orgineel is dood.
Hij was reïncarnist. Hij reïncarneert als malariamug.

Vreemd, want de zombie loopt ondertussen gewoon door het dorp.
Niet echt een hint, maar eerder om aan te geven dat de zombie hunter niet de zombie gedood had. Hij had die nacht ook voor orgineel gekozen, die al gedood werd door de yeti.

Geen hints meer in dit verhaal, omdat UnknownDBB het kamp van Diaephi, die yeti en dus slecht was, opgevraagd had. Aangezien hij gisteren zo makkelijk iedereen mee kreeg op Krimlo, en nu dus de stemming op Krimlo ook nog eens als extra vertrouwenspunt had, leek het me wel duidelijk dat het spel na deze stemronde toch afgelopen zou zijn :)

Achievements:
Ik had 4 achievements voorzien. Daarvan is er slechts 1 (maar dan wel 2 keer) gehaald. Op zich is dat niet zo erg.

- Hint raden:
Dit is niet gebeurd. Had het idee dat er weinig met hints gedaan werd. Vandaar ook dat ik dit spel weinig moeite in hints gestoken heb en ze meestal ook erg vaag waren. De hint over de cults die niets gedaan hadden om Jimbooo te redden, was wel vrij duidelijk, maar dat vond ik nu niet echt een hint, eerder een verwijzing naar een gebeurde actie.
De beloning was een eenmalige dubbele stem. Als je kijkt hoe weinig het in de spelletjes voorkomt dat iemand een hint volledig oplost, leek me dit geen te grote impact te hebben.

- 500ste post (en dus ook 1000Ste, 1500ste,...) :
Deze is gehaald door Orgineel en Krimlo, die er beide immuniteit tegen zombie aanvallen voor kregen. Hebben ze niet nodig gehad. :)

- Eerste burger met 200 posts:
Het spel heeft net niet lang genoeg geduurd om dit te kunnen halen. De speler die als eerste 200 posts zou halen (spammers worden hiervoor uitgesloten), kreeg een blokje C4 die hij in een tent mocht aanbrengen of doorgeven aan een andere speler zodat die een tent kan kiezen. De volgende nacht zou de C4 dan ontploffen, rekening houdend met de rol van de kok en dergelijke. Het idee was dat tegen dat iemand 200 posts gehaald had, het spel al vrij ver gevorderd zou zijn en een actie als dit wel kon.

- Unaniem (door meer dan 80% van de spelers) weggestemd worden:
Ook dit is niet gehaald, al was het bij de stemming van Krimlo wel close.
De persoon die op deze manier weggestemd zou worden, zou door zijn grote haat veranderen in een kwelgeest die elke dag iemand mocht uitkiezen. De stem van deze speler zou die dag dan niet tellen voor de stemming.
Weinig kans dat dit zich voordoet, dus daar mocht ook wat tegenover staan.

Dit bedoel ik.. stemmen zijn duidelijk en meneer gaat dan pas over op Diaephi.. Pfff

EN LIEVE MENSEN, vergeet niet dat hij nog steeds niet kan aangeven waarom hij Diaephi verdenkt, HIJ ONTWIJKT DE VRAAG X OP X

Niks mis met Bio;)

---------- Post toegevoegd 17 October 2013 om 21:44 ----------

Niceeeeeeeeeeee

eerste verhaal hint: de ene met de baard wat omschuldiger dan de andere. Sanca was al goed dus diaephi mogelijk slecht, daarnaast geen duidelijk verweer. Je bent echt poep aant lullen

Zei het toch jongens

37139171.jpg

---------- Post toegevoegd 17 October 2013 om 21:46 ----------

eerste verhaal hint: de ene met de baard wat omschuldiger dan de andere. Sanca was al goed dus diaephi mogelijk slecht, daarnaast geen duidelijk verweer. Je bent echt poep aant lullen

Zombihunter;)

Haha bewijs dat ik geen zombie was wohoo bedankt voor het spelletje jongens !

zie je nou.. ik was geen cult ;)

maar biobeast ook niet.. basjas ook niet..

lekker, alle inactieve waren wel cults :P

finito

Leuk met jullie gespeeld te hebben, het was burger tegen burger :roflol::roflol:

Zo zie je maar weer hoe mind****ing dit spel kan zijn.

Unknown, credits bro!

Lol.

Sterk werk Unknown :)

En de eerste ronde ... tjah, uiteindelijk had ik ook door dat het gewoon het homo-koppel was en dat men argumenten op niets trokken. Daarom ben ik gewoon ook beginnen lollen en domme moppen beginnen maken :o

Wel leuk dat Supersized zo vrolijk mee ging :roflol:

En beetje trots op mezelf dat het toch is gelukt om iemand eruit te krijgen met k*t-argumenten :roflol:

zie je nou.. ik was geen cult ;)

maar biobeast ook niet.. basjas ook niet..

lekker, alle inactieve waren wel cults :P

Bio hintte was wel duidelijk wat z'n rol betreft:p.

Enige van wie ik het echt niet verwacht had was van z1000. Dacht dat hij de jager was:o
En met Lloyd zat ik fout.

Terug
Naar boven