Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maxi, hoe stonden die nummers in verbinding met die mensen?
triple win zelfs
kijk al uit naar volgend spelletje met jouw, maar dit was mijn laatste tot na de examens![]()
en imba heks, the **** kerel jij bent echt goed,
dubbel respect!

dorpsgek
en ik dacht dat ik Remi bekeerd had. Komt ie op het moment dat ik mijn spell gecast had en dit aan Maxi had laten weten af met "ik twijfel of origineel echt wel slecht is". Dacht, "yes! Het is gelukt". Stuurt Maxi nog het bericht "Succes!". En die eerste dag had ik mijn spell al gecast op z1000, wordt die geëxecuteerd, staat er in de tekst te lezen dat de tovenaar zijn spell door stom toeval mislukt was.
Was de beste rol van mijn leven. Paste mij echt wel. Zat wel heel de tijd bewust in de kaarten van de cults te spelen omdat ik echt wou dat zij wonnen.
Heb ik eindelijk een rol van betekenis, blijk ik dorpsgek te zijn.
, had al pm gestuurd met je naam gister, maar had toen toch maar voor SubGenius gekozen 
Denk wel dat het die leeftijden waren. Hij pm'de me dat nu de hint met de nummers begrepen werd, het te makkelijk voor de burgers werd en of ik dan niet wou switchen om een extra speler bij de slechterikken te krijgenDaar gaf hij mij dus al een mooie bevestiging
edit: te laat![]()

Btw, fitness, no hard feelings?
Moest meegaan met Sid, het was mijn laatste mogelijkheid om nog een kans te maken op winst. Met die stomme code wist zo goed als iedereen dat zowel Lork, Orgineel als ik niet te vertrouwen waren.
Godver!!!!!!
leuk einde!
@remi kl***zak waarom ben je over mij begonnen?
Ik heb geeneens een kans gehad!
SrryNo problem man. Voor een aantal spelers heb ik het met plezier gedaan.
).