AndroidHealthClinic

Forumgame 3: Weerwolf

na de code konden we evengoed zelfmoord gepleegd hebben, was zo klaar als pompwater

• Topic Starter Topic Starter
Had niet verwacht dat de code ook daadwerkelijk alle cultisten weergaf.. maar voor de rest goeds hints.. moeilijk ook aangzn ik er maar 2 gevonden had.

• Like
Waarderingen: Lork
Denk wel dat het die leeftijden waren. Hij pm'de me dat nu de hint met de nummers begrepen werd, het te makkelijk voor de burgers werd en of ik dan niet wou switchen om een extra speler bij de slechterikken te krijgen :p Daar gaf hij mij dus al een mooie bevestiging :p

edit: te laat :o

en imba heks, the **** kerel jij bent echt goed,

dubbel respect!

Btw, fitness, no hard feelings? ;)

Moest meegaan met Sid, het was mijn laatste mogelijkheid om nog een kans te maken op winst. Met die stomme code wist zo goed als iedereen dat zowel Lork, Orgineel als ik niet te vertrouwen waren.

Godver!!!!!!
leuk einde!

@remi kl***zak waarom ben je over mij begonnen?
Ik heb geeneens een kans gehad!

:roflol: dorpsgek :roflol: en ik dacht dat ik Remi bekeerd had. Komt ie op het moment dat ik mijn spell gecast had en dit aan Maxi had laten weten af met "ik twijfel of origineel echt wel slecht is". Dacht, "yes! Het is gelukt". Stuurt Maxi nog het bericht "Succes!". En die eerste dag had ik mijn spell al gecast op z1000, wordt die geëxecuteerd, staat er in de tekst te lezen dat de tovenaar zijn spell door stom toeval mislukt was.

:roflol: Was de beste rol van mijn leven. Paste mij echt wel. Zat wel heel de tijd bewust in de kaarten van de cults te spelen omdat ik echt wou dat zij wonnen.

Heb ik eindelijk een rol van betekenis, blijk ik dorpsgek te zijn.

Ik wilde je nog doodschieten. :D, had al pm gestuurd met je naam gister, maar had toen toch maar voor SubGenius gekozen :)

Denk wel dat het die leeftijden waren. Hij pm'de me dat nu de hint met de nummers begrepen werd, het te makkelijk voor de burgers werd en of ik dan niet wou switchen om een extra speler bij de slechterikken te krijgen :p Daar gaf hij mij dus al een mooie bevestiging :p

edit: te laat :o

mooi dit, en je dan nog als burger laten doorgaan en lekker stemmen op origineel :roflol:

Zeg het gewoon meteen als je me niet graag hebt maxia :mad:

Markrot gaat de volgende doen?
Ik doe natuurlijk weer mee.

Btw, fitness, no hard feelings? ;)

Moest meegaan met Sid, het was mijn laatste mogelijkheid om nog een kans te maken op winst. Met die stomme code wist zo goed als iedereen dat zowel Lork, Orgineel als ik niet te vertrouwen waren.

daarvoor had niemand iets in de gaten

Maxi, bedankt voor het zijn van de host man!

Dus Markrot begint de nieuwe thread ?

Dan wacht ikw el effe totdat ie er is :)

K*tweekend!!! Nauwelijks meegespeeld deze ronde.
SRS MAD!!!

pfff...ik speel al 2 spellen nauwelijks mee..word elke keer in de eerste ronde gekilled :laugh:

Dit spel heeft sowieso niet erg lang geduurd :p

Ik maak alvast even een inschrijving topic.
Dan lees ik me een beetje in en bedenk een leuk verhaaltje.
Hij gaat van start op woensdagmorgen, voor genoeg inschrijftijd.

No problem man. Voor een aantal spelers heb ik het met plezier gedaan.

Ik ben ook blij dat je het hebt gedaan Maxi, al hoor ik misschien niet bij het aantal spelers waarvoor je het met plezier hebt gedaan.

Op zich vond ik alles goed, behalve de code. Sinds de code wist ongeveer iedereen wie slecht was, behalve Markrot, want de 6 stemmen op fitness kwamen van de 3 cults, de wolf en de tovenaar, samen met markrot (:roflol:).

Jammer, want voor de rest had je alles perfect onder controle en leek het mij een aangenaam spel te worden.

@Remi
Doe jij de 5de editie? Lijkt me ook wel wat voor jou!

Terug
Naar boven