Fitness Seller

Forumgame 3: Weerwolf

For real ???

Yeaaaaaaaaaaaaaa!! Gewonnen!

Wie waren de cults??

Naja ik zou Orgineel toch afgeknald hebben als fitness beginner eruit zou gaan.. dus maakt niet zoveel uit.. was wel leuk geweest als ik hem afgeknald had.

---------- Post toegevoegd Mon 28 May 2012 om 21:15 ----------

Was IMBAatWork heks ?

Game over. Beide gaan er uit orgineel was de wolf en fitness beginer de anarchist
:roflol:

hoe vonden jullie mij als anarchist?
heb ik ervoor gezorgd dat jullie over bepaalde dingen gingen twijfelen? kwam ik steeds op een andere manier uit de hoek?
ik probeerde jullie ervan te overtuigen dat ik ofwel tovenaar was (is beetje mislukt) ofwel burgemeester door vaak 'toespraak' enzo te gebruiken.
iemand noemde me wel burgemeester, niet verder op in gegaan

en remi, respect hoe jij door had dat ik anarchist was ;)

• Topic Starter Topic Starter
Ik zal de rollen nog even plaatsen

Imba was een goodguy sowieso.

Ik ook :o al had ik het overal volkomen mee bij het verkeerde eind... extreem slechte speler lol :o

dus nieuw spel beginnen?

ForumGame 4: Weerwolf thread?

Weerwolf game
1: bikers Meisje
2: Remi AFCA Sluipschutter
3: Luc M Bodyguard
4: z1000 Jager
5: Buffalo billy Tovenaar
6: Fitness beginer Anarchist
7: Thielen Burger
8: Biobeast Burger
9: Topsycret Burger
10: Subgenius Cultist
11: Orgineel Wolf
12: IMBAatwork Heks
13: Suicide Sid Tovenaar… Dorpsgek…
14: Rob p Burger
15: Woopy Burgemeester
16: Lork Cultist
17: Peerebaum Cultist
18: Kane Burger
19: jorgyboy Cultist
20: markrot Burger

Ow shit... Had de heks goed.... :D
Anarchist goed :D
Cultist 1st ronde afgeknald :D

Ik voel wel gelijk een leegte nu dit spel afgelopen is:(

Het is dag

In het rustige dorpje roid rage village wordt op de pinksterochtend een gruwelijke moord ontdekt. De burgers onderzoeken het lijk en zoeken in de plaatselijke bibliotheek voor legendes over dit fenomeen, markrot is er als de pakken bij en begint de boeken driftig te lezen OPZOEK NAAR HET MISTERIE... EEN BURGER, ze zijn erover uit dat dit een aanval van een weerwolf geweest moet zijn.

van_helsing_werewolf-361x282.jpg

Gewapend met deze kennis gaan de burgers op zoek naar deze weerwolf. Iedere dag vermoorden zij één iemand uit het dorp om uit te stellen dat deze wolf is. Wanneer er geen doden meer vallen kunnen de burgers met gerust hart stellen dat de wolf het loodje heeft gelegd. Als er hard gewerkt Work... at work ... IMBAatwork de hekswordt kan uitgevonden worden wie de wolf is. Tussen de boeken en experimenten van het dorp in zal de wolf gevonden worden. Echt jong... subgenius oudste van het spel zijn deze jongens... jongen... boy , jorgyboy uit dit dorp niet meer, ze hebben al ervaring opgedaan.. Misschien zijn ze daarom nu sluw geworden. CULTS

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het is nacht

De ietwat eenvoudige burgers van roid rage village moeten verdovende middelen gebruikt hebben voor het eerste slachtoffer dat ze gekozen hebben. Helaas is dit een zwaar verlies voor de burgers deze eerste ronde. De slechte jongens vieren feest, 1 ervan heeft toverballen vast waarmee hij zijn burgers probeert te beheksen, dat is deze avond bij stom toeval mislukt.

drugs1.jpg

Terwijl de burgers nog 1 keer omkijken naar het trieste vermoorde lijk van het eerste slachtoffer realiseren ze zich dat deze dood met zware consequenties gepaard zal gaan. In het begin is het alleen wikken en wegen, en het 1 tegen het ander opwegen als je begrijpt wat ik bedoel. (Peren met appels vergelijken, peerebaum)

Z1000 is dood. Hij was de jager.

DE 4 GEWEREN STAAN VOOR DE 4 CULTS
In het volgende verhaal staan een heleboel hints ;)

---------- Post toegevoegd Sun 27 May 2012 om 23:46 ----------

Het is dag (2)
In het hulst van de nacht stonden het meisje en de wolf oog in oog. Ze hebben een glimp van elkaar opgevangen, of het genoeg is geweest voor 1 van de 2 om de ander te herkennen is nog maar de vraag. De glimp was erg kort en klein en daardoor moeilijk doorgrondbaar.

Terwijl de sluipschutter door het bos liep om zijn eerste slachtoffer te maken ontdekte hij een code die begraven lag onder het zand onder de dikke eik.

De duistere code

38, 42, 48, 58, 68
Peerebaum, Jorgyboy,Lork,Orgineel, Subgenius en Buffalo billy

Het dorp is gedeeld door 2 kampen… De slechten en de goeden. Zullen de goeien de sluwigheden doorzien? Het was een vraag die nu nog moeilijk te beantwoorden viel.

De sluipschutter vervolgde zijn pad en klom op de hoogste heuvel. Daar aangekomen had hij zicht op het huis van een man genaamd Subgenius, de man die in de dag aan de dood ter nauwer nood was ontkomen door de stemming van gemeente kon nu een kogel gaan vangen met ze voorhoofd. Terwijl de kogel door de lucht sierde schrok subgenius en stond op, waardoor de kogel precies door ze hoofd vloog, het bloed spatte op de muren, de stukjes hersenen vlogen in het rond en het laatste wat hij kon zeggen was, wees sluw mijn medebroeders, wij staan een kans om deze burgers te verdoemen tot de eeuwige duisternis.

sniper_shot2_292.gif

De wolf maakte deze nacht ook jacht op een prooi, hij heeft lang langs de huizen langs geslopen voor hij zijn keuze kon maken, het moest een weloverwogen keuze zijn. Terwijl de wolf langs de huizen liep zag hij een burger die druk bezig was command&conquer red alert 1 te spelen KANE, hij dacht bij zichzelf deze burger laat ik nog even in leven, deze is te afgeleid en zal zijn vinger op de verkeerde mensen wijzen. In een andere hoek zag hij een burger die een diefstal aan het plegen was, ook deze liet hij in leven omdat deze toch al een stuk kwaad in zich had en eerder of later de dood vanzelf tegemoet zal komen, deze burger was stil geweest overdag. Ergens aan de buitenrand zag hij ook nog een krot van een huis MARKROT, hij dacht bij zichzelf dat moet toch wel zo’n onnozele hill billy zijn die de verkeerde verdenkt die laat ik ook in leven. De wolf ging toch maar terug naar degene die de diefstal had gehad gepleegd oftewel ROB p… Rob P gilde het uit, hij dacht de buit binnen te hebben en morgen goed te kunnen eten, maar ironisch genoeg was hij degene die opgegeten werd.

Subgenius is dood – Hij was cultist
Rob P is dood – Hij was burger

------------------------------------------------------

dus nieuw spel beginnen?

ForumGame 4: Weerwolf thread?

De hints

:roflol: dorpsgek :roflol: en ik dacht dat ik Remi bekeerd had. Komt ie op het moment dat ik mijn spell gecast had en dit aan Maxi had laten weten af met "ik twijfel of origineel echt wel slecht is". Dacht, "yes! Het is gelukt". Stuurt Maxi nog het bericht "Succes!". En die eerste dag had ik mijn spell al gecast op z1000, wordt die geëxecuteerd, staat er in de tekst te lezen dat de tovenaar zijn spell door stom toeval mislukt was.

:roflol: Was de beste rol van mijn leven. Paste mij echt wel. Zat wel heel de tijd bewust in de kaarten van de cults te spelen omdat ik echt wou dat zij wonnen.

Heb ik eindelijk een rol van betekenis, blijk ik dorpsgek te zijn.

Maxi, hoe stonden die nummers in verbinding met die mensen?

ah die tip van markrot had ik door :D
(heb ik ergens uitgetypt ook)

Terug
Naar boven