AndroidHealthClinic

Forumgame 3: Weerwolf

ga er nu toch alstublieft niet van uit dat ik anarchist ben...
remi dacht dat en ik haalde dat hierjuist gewoon terug aan, omdat het over stemmen ging.

jullie zien het woord heks, het gaat over mij, jullie denken dat ik de heks ben.
juliie zien het woord anarchist, gaat nog steeds over mij, ik ben ineens de anarchist...

ik zal het woord burgemeester of tovenaar eens typen, wie ben ik nu?

De sluipschutter ben je sowieso niet. En welke andere belangrijke rollen zijn er dan nog over die niet evil/ongewenst zijn (ervanuitgaande dat wat je hierover zegt klopt). Het meisje? Of een gek die denkt dat hij is wat hij niet is...

remi dacht dat en ik haalde dat hierjuist gewoon terug aan, omdat het over stemmen ging.

jullie zien het woord heks, het gaat over mij, jullie denken dat ik de heks ben.
juliie zien het woord anarchist, gaat nog steeds over mij, ik ben ineens de anarchist...

Ik kan niet meer volgen... ???

Het meisje :trollface:

Kerel, je springt van de hak op de tak. Probeer eerst je eigen gedachtes eens te ordenen, voor je de onze wilt proberen te veranderen.

Je hebt gelogen dat je zwart zag, sorry, maar als je echt een goede rol had, had je dat niet moeten doen om mijn ongelijk te bewijzen. Het feit dat je dingen gaat veranderen sterkt mij alleen in mijn overtuiging dat je een kwaadaardige rol hebt.

De sluipschutter ben je sowieso niet. En welke andere belangrijke rollen zijn er dan nog over die niet evil/ongewenst zijn (ervanuitgaande dat wat je hierover zegt klopt). Het meisje? Of een gek die denkt dat hij is wat hij niet is...

Als hij de sluipschutter is, dan zou ik ook blij zijn. Vind dat echt een kakrol. Ik denk dat ik er nog liever de sluipschutter uit heb dan een cult, tbh. Maak me hier wsl wel pokke verdacht mee met dit te zeggen. Maar wat is nu het verschil tussen die gast en de wolf. Die schiet ook maar in het rond naar eigen goeddunken. Als hij het fout heeft, niemand die hem tegenhoudt of op een democratische manier beslist.

Maar goed, denk dat hij een cult is. Of de anarchist, of de heks... ik weet het eigenlijk niet meer.

• Topic Starter Topic Starter
De stemming is beeindigd. Wie heeft de meeste stemmen?

Wtf... jij zegt dat Remi slecht is en ik denk dat Remi goed is, awel, dan kan ik niet anders dan denken dat jij slecht bent. Sorry, maar als ik moet kiezen tussen Remi en jou, dan ga jij eraan.

IMBA/origineel
Woopy/origineel
Thielen/origineel
Bikers/origineel
fitness_beginner/orgineel
BioBeast/orgineel

Sid/fitness_beginer
Jorgyboy/fitness_beginer
Markrot/fitness_beginer
Lork/fitness_beginer
orgineel/ fitness_beginer
Peer/fitness_beginer

Is dit de eindstand? Laatste bezwaren?

Remi, ga jij beslissen? Wie zou de burgemeester zijn, en zou hij evil of goed zijn? Nu is dat wel een belangrijke rol.

Is dit de eindstand? Laatste bezwaren?

ik heb een bezwaar!!!
ga nog vlug iemand pijpe, tege 22u ben ik trg en staat het: orgineel 7-6 fitness beginer :D

---------- Post toegevoegd Mon 28 May 2012 om 21:09 ----------

Remi, ga jij beslissen? Wie zou de burgemeester zijn, en zou hij evil of goed zijn? Nu is dat wel een belangrijke rol.

ik ga niet weer een toespraak houden, maar burgemeester is ofwel een burger ofwel een cultist die zijn maatjes niet kent

Game over. Beide gaan er uit orgineel was de wolf en fitness beginer de anarchist

Als hij de sluipschutter is, dan zou ik ook blij zijn. Vind dat echt een kakrol. Ik denk dat ik er nog liever de sluipschutter uit heb dan een cult, tbh. Maak me hier wsl wel pokke verdacht mee met dit te zeggen. Maar wat is nu het verschil tussen die gast en de wolf. Die schiet ook maar in het rond naar eigen goeddunken. Als hij het fout heeft, niemand die hem tegenhoudt of op een democratische manier beslist.

Maar goed, denk dat hij een cult is. Of de anarchist, of de heks... ik weet het eigenlijk niet meer.

Als de sluipschutter een slimme speler is, en vooral als hij ook een goed front vormt met de jager, dan kunnen deze 2 een ijzersterk blok vormen voor de goeien.

Maar vind het wel een vreemde rol idd, wordt die sluipschutter vaker gebruikt of heb je hem zoeven verzonnen, maxi?

En stemming gaat toch tot 10u? Remi heeft nog niet gestemd. Zou het ook niet vragen aan de mensen hier wie wat gestemd heeft, want wij kunnen alsnog van alles zeggen :o

hahaha

zo nu een nieuw spel....en dit keer post ik niet meer. Ik post alleen nog maar om te stemmen :P

Ik denk dat Maxi geen zin meer had :)

Serieus.. was dit t ?

Hmmm da ****... beetje abrupt einde :o

Ik wil me beschikbaar maken de volgende editie te hosten. Tenzij iemand met meer ervaring/creativiteit zich ook aanbied, dan doe ik wel gewoon weer mee :p

Ben wel benieuwd wie alsnog allemaal de cults waren.

Terug
Naar boven