XXL Nutrition

Forumrecords voor de jeugd(-18) part 2

Sommige mensen willen me gewoon zwart maken en zeggen dat ik alleen maar bullshit post
Ik probeer iedereen te helpen

ik heb gewoon me stats gepost, geloven jullie het niet, maakt mij niks uit dan komt hij er niet bij.

Groeten

Post een foto van je brute fysiek dan, moet je wel met een stift op je borst 'Ik ben SePu' schrijven zodat je niet kan faken.:thumbup:

Oke, kan niet wachten.

Wel echt doen dan met je gebazel he, die van ik post omrgen een filmpje hebben we al vaak gehoord.:D

165 squat, 480 total, ik denk dat ik daarmee gedeeld eerste overall kom :p?

Hehe ik verwachtte het al een beetje, vandaar dat ik mijn 'progressie' postte vandaag.

Op het moment is ons totaal gelijk idd. Mijn all-time bench pr ligt op 115 dus mijn totaal zou dan 485kg zijn, maar denk dat ik op het moment zo rond de 110 blijf steken, te lang verwaasloosd ivm OH. Denk dat ik volgende week wel een pr ga zetten op DL en de week erna op squat, dus het zal spannend blijven. ;)

ajoow g3rre blijft pr's knallen, nice man en sander ook sterk, beesten!

Hehe ik verwachtte het al een beetje, vandaar dat ik mijn 'progressie' postte vandaag.

Op het moment is ons totaal gelijk idd. Mijn all-time bench pr ligt op 115 dus mijn totaal zou dan 485kg zijn, maar denk dat ik op het moment zo rond de 110 blijf steken, te lang verwaasloosd ivm OH. Denk dat ik volgende week wel een pr ga zetten op DL en de week erna op squat, dus het zal spannend blijven. ;)
hehe :p ach we moeten elkaar wakker houden heh :p
ik denk dat jij net iets langer traint?

nice!

:D

---------- Toegevoegd om 09:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:09 ----------

@mino: je hebt mijn squat op 160 ipv 165 gezet :fuu: :roflol:

Hoe lang train jij ondertussen g3rr3?

Gerre gaat goed idd.

hehe :p ach we moeten elkaar wakker houden heh :p
ik denk dat jij net iets langer traint?

nice!

:D

---------- Toegevoegd om 09:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:09 ----------

@mino: je hebt mijn squat op 160 ipv 165 gezet :fuu: :roflol:

Ik train sinds mei 2007, pak 'm beet zo'n 2.5 jaar. Eerste jaar wat gekloot uiteraard en eigenlijk sinds dec 2008 alleen maar gefocused op onderdelen, wat m'n PL total niet ten goede is gekomen, maarja.

Hoe lang train jij nu dan?

Gerre gaat goed idd.

Ik train sinds mei 2007, pak 'm beet zo'n 2.5 jaar. Eerste jaar wat gekloot uiteraard en eigenlijk sinds dec 2008 alleen maar gefocused op onderdelen, wat m'n PL total niet ten goede is gekomen, maarja.

Hoe lang train jij nu dan?
sinds augustus08 train ik, tot pakweg half juli BB-style, daarna PL en STM

---------- Toegevoegd om 17:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:44 ----------

Deadline= vanavond om half 11.:D
dat wil ik niet missen...

• Topic Starter Topic Starter
sinds augustus08 train ik, tot pakweg half juli BB-style, daarna PL en STM

---------- Toegevoegd om 17:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:44 ----------

dat wil ik niet missen...

Ik heb je Squat upgedate, maar eikel dat je bent ik keek heel de tijd eroverheen dat je heavyweight bent nu. Biatch. :D

Terug
Naar boven