AndroidHealthClinic

Forumrecords voor de jeugd(-18) part 2

• Topic Starter Topic Starter
Kun je een filmpje maken?

Eind juni woog je nog 61kg. Je bent dus 22kg aangekomen in 2,5 maanden?
Dan moet je uiteraard begrijpen dat het niet geloofwaardig is...

Ik kwam 15kg aan in 3 maanden wat trouwens grotendeels vocht en vet was. :roflol:
Hij gaat waarschijnlijk zeggen dat dat geheel massa was. :roflol:

Het blijft krom waarom verplicht je niet iedereen tot filmpjes dan wordt de thread nuttig en kunnen technieken verbeterd worden.

Als ik nu 200kg bp
100kg squat
50kg DL
neerzet wordt het dan wel genoteerd?

Misschien wordt er niet gelogen over de stats maar kan onbewust de techniek beter.

koalala, ten 1e moet je maar is door SePu zijn posts gaan. Allemaal gebaseerd op niets, en hij lult maar wat aan.
Het klinkt misschien hypocriet, maar bij sommige i-hero's weet je gewoon dat het lulkoek is.

@minotaures

Lijkt me leuk:), deadlift heb ik vandaag gemaxt. Squat en bench moeten nog komen. En ja, waarom zou ik over mijn stats liegen, je zet alleen maar jezelf voor lul. (Knipoogt naar SePu.:))

Voor nu:
17 jaar.
80.7kg.
110kg DL.

Heb je geen stats qua Bench en Squat? Is namelijk wel nodig, heb op de grote 3 alle lifts nodig om een totaal te kunnen maken etc.

Ah snap hem, nee voor nu niet. Ik zal binnen een week bij je terugkomen, dan heb ik al me 1rm's gemeten.:)

I''ll be back!:p

200kg deadlift, 440kg total ;)

nice gerre,

mijn dl is vandaag naar 140 gegaan, ik failde hard op 145 en 150, werd helemaal licht in mn hoofd als ik em omhoog probeerde te krijgen.

NOOB! Man wat een Deadlift, congrats bro!!

nice gerre,

mijn dl is vandaag naar 140 gegaan, ik failde hard op 145 en 150, werd helemaal licht in mn hoofd als ik em omhoog probeerde te krijgen.

Deadlift ftw, gewoon doorblijven gaan, sterk hoor 140!

Ik vind deadlift echt zo'n k*t oefeningen, snap niet hoe je 200kg van de grond krijgt, netjes hoor :p

Deadlift ftw! :p

deadlift= 110kg.
squat= 100kg.

Alleen nog bench, die moet dan meer dan 60 zijn om niet laatste te staan.
Dat gaat wel lukken.:D

Tjah, anders kan ik het niet weten he.:p
Ik bench niet zomaar 180 kilo, net als SePu.:bierbang:

Kun je een filmpje maken?

Eind juni woog je nog 61kg. Je bent dus 22kg aangekomen in 2,5 maanden?
Dan moet je uiteraard begrijpen dat het niet geloofwaardig is...

haha niet eens eind juni, hij heeft nog een post van 6 augustus 2009 met 61 kilo :o , 22kg in 40 dagen

115 bench, 455 total ;)

Kleine update van mijn kant, geen pr's qua 1rm maar gister een makkelijke 1*200 gepulld en een soepele 2*170 gesquat. Verwacht wel wat pr's binnenkort.

Sommige mensen willen me gewoon zwart maken en zeggen dat ik alleen maar bullshit post
Ik probeer iedereen te helpen

ik heb gewoon me stats gepost, geloven jullie het niet, maakt mij niks uit dan komt hij er niet bij.

Groeten

Oke, bij deze ben je echt een superdude.:)

Terug
Naar boven