nickynick444
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 55kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou het niet mooier zijn om dit op een aparte pagina te doen?
Ik bedoelde eigenlijk meer als een link bovenaan bij persoonlijke begeleiding etc. Makkelijker te vinden en nieuwe members krijgen gelijk het idee dat dit forum de moeite waard is om zich voor te registreren.Zie niet direct hoe dat een verschil maakt, en als sticky krijgt het meer views en kunnen er reacties gegeven worden.
Ik bedoelde eigenlijk meer als een link bovenaan bij persoonlijke begeleiding etc. Makkelijker te vinden en nieuwe members krijgen gelijk het idee dat dit forum de moeite waard is om zich voor te registreren.

haha je hebt de beste foto van mark uitgezocht!
wat een grijns![]()
Het liefst neem ik altijd een full body pic, maar die was er niet.Ik zie nu eindelijk wat er fout is gegaan bij het maken van deze sticky en de 2003 lijst (zie je convo box) dit zal ik dus vandaag ook even corrigeren.
Heb nu besloten dat dit topic eigenlijk wel wat meer aandacht verdient, link toegevoegd aan top-links:Ik bedoelde eigenlijk meer als een link bovenaan bij persoonlijke begeleiding etc. Makkelijker te vinden en nieuwe members krijgen gelijk het idee dat dit forum de moeite waard is om zich voor te registreren.
Dat zou dan 2002 geweest zijn, kan er helaas niets van terugvinden, zowel topic als foto's nietVolgens mij heb ik de eerste editie gewonnen, daarna ook de competitie bb-er van het jaar met prijs toen van muscletotaal. Of was dat voor deze vorm van de fotorace?