XXL Nutrition

foto van clen tabs (GS)??

carat

Novice
Waardering
0
Heeft er iemand een foto van deze tabs?
Heb er nu maar ben aan het twijfelen of ze wel echt zijn.
Het zijn die van 0,08
als ik zo eentje neem voel ik bijna niets

mvg

Haha! Natuurlijk niet!

Heb je wel eerst nagedacht en gelezen over Clen en het gebruik ervan?

Want dan had je geweten dat Clentabs minimaal per 3 worden ingenomen.
1 Clen tablet heeft als werking dat het vooral de longtakken iets uitzet en de ademhaling van een patient bevorderd.
Meerdere tabs (max 5 per dag) zorgen voor eenn anticatabool -en cutting effect.

dbc01, die gast zegt dat ie 0.08 mg tabs heeft dus ik hoop dat die gast je advies niet heeft opgevolgd (of ik heb het mis..)

'k Zat nog es naar zijn post te kijken en ik moet je zeggen dat als het 0,008 tabs zijn dan moet het generieke underground-troep zijn; ECHTE Clentabs worden namelijk gemaakt per 0,002 en als ie met 1 0,008 tab niks voelt (4 keer de hoeveelheid van 1 originele tab) dan zal ie met 3 van die tabs ook wel niks voelen.

generieke underground troep vind ik zelf een beetje uit de lucht gegrepen opmerking
GS heeft over het algemeen best goed spul

GS heeft dus wel degelijk 80 mcg tabs en zo zagen de oude verpakkingen eruit

[Link niet meer beschikbaar]

Je hebt waarschijnlijk de nieuwe, maar daar weet ik nt direct een pic van te vinden.

Die 0.08 van GS IS SUPER. Maar ik vindt het wel raar dat je nix voel na een pil van 0.08. IK heb mensen ziek zien worden na 1 pil omdat ze het niet opgebouwd hebben. Het beste is dan om een halve pil te nemen voor het eerst

"generieke underground troep vind ik zelf een beetje uit de lucht gegrepen opmerking
GS heeft over het algemeen best goed spul"

Dat blijkt ja. 1 tab 4 keer de waarde van een originele en hij voelt nog niks.

Goed je hebt ook wel een beetjuh gelijk dbc01. Maar bij sommige werkt het supergoed. De hele dag aan het shaken. De echt heb ik zelf ook wel gebruikt maar vond het lang niet zo heftig als die van GS

ligt denk ik ook grotendeels aan de persoon zelf cagri bijv reageerde er wel goed op
ik denk dat GS troep noemen zonder verdere toelichting afkraken van een product is dat over het algemeen goed gevonden word. natuurlijk is Human grade beter maar zelfs daar verschiilenm de mg per ml nog weleens. En als je naar de prijs kijkt vinnik een goed underground lab een heel goed alternatief

Ligt er ook aan hoe goed je bij je spullen kunt komen. Ik heb tot op heden nog nooit een undergroundmerk hoeven kopen omdat ik altijd de echte spullen kon krijgen.

Ben trouwens vandaag begonnen aan de Clen.
Brrr....shaken en trillen. Ik heb eens een hart zien kloppen buiten een lichaam en ik denk dan: als dat zo al zo hard bonkt, hoe hard beukt het dan met Clen :)

• Topic Starter Topic Starter
beste dbc01
ik heb er reeds veel over gelezen ja, anders zou ik ze zo maar niet nemen

dit is een voorbeeldkuur men clen erbij (van de admin)
Week 1-10 : Wintrol/Stromba 50mg/E(O)D injects
Week 1 : Clenbuterol 40/40/40/60/60/60/80 mcg/ED
Week 2 : Clenbuterol 80/80/100/100/100/80/80 mcg/ED
Week 3 : Clenbuterol 80/60/60/60/40/40/40 mcg/ED
Week 4 : ECA 90mg/250mg/15mg 3x/D
Week 5 : ECA 90mg/250mg/15mg 3x/D
Week 6 : ECA 90mg/250mg/15mg 3x/D
Week 7 : Clenbuterol 40/40/40/60/60/60/80 mcg/ED
Week 8 : Clenbuterol 80/80/100/100/100/80/80 mcg/ED
Week 9 : Clenbuterol 80/60/60/60/40/40/40 mcg/ED

dus ik zou normaliter de eerste dagen een halve pil moeten nemen, dus geen 5
weet wel dat je 0.008 bedoelde maar zo zie je maar dat ik ook de capaciteit "lezen" in men bezit heb :cool:

vandaag had ik toch licht trillende handen maar niet zoals ik het me voorgesteld had

Wees blij.

Het kan veel erger zijn en dan ben je niet echt blij.
Toch is zoiets van korte duur want je lichaam reageert er na een paar dagen niet of nauwelijks meer op.

Ik zou zelf die Clen 2 dagen op/1 af nemen aangezien Clen een halfleven van minimaal 48 uur heeft.
Anders 'stapel' je teveel snappie.

Als je 2 dagen op en 1 dag af doet blijft de clen altijd in je lichaam en werkt die steeds op je receptors (geloof ik). Ik heb ooit eens een post van patrick e.a. gelezen dat het beter was om 2 weken on 2 weken off te doen.

Hier nog een variant:
3 dgn on 1 dg off en na twee weken on één/twee weken off.
Leuker kunnen we het niet maken en ook niet makkelijker.

Oh jawel hoor! :)

Ik ben het eens met de on/off-principes alleen doe ik ze al jaren als volgt:

Twee dagen op, eentje af gedurende 4 weken.

Waarom? Ik heb een aantal publicaties gelezen op TM die verklaarden dat 2 weken Clen niet voldoende effect heeft. Dan zou je er 4 moeten doen. Aangezien 4 weken elke dag Clen minder is, en de receptoren toch nog voldoende krijgen op de derde dag zonder toe te voegen, krijg je dan automatisch 2 dagne op, 1 af, 4 weken lang, dan 2 weken stop etc.

Leuker kan ik het wel maken en makkelijker ook: neem helemaal geen Clen. :)

Terug
Naar boven