XXL Nutrition

Foto: Verschil tussen Ronnie en Arnold

RubenSossa zei:
met setjes van 10 reps per stuk ja. Doe je hem dat na dan?

Kerel,

10 reps doe ik met 260 nog.
Dus dat zegt niet zoveel imo.
Maar hij gebruikte als een beest en kwam niet verder als 180. Maar zijn beach boy spieren (borst) was hij weer wel sterker als mij.:D

RichardV zei:
Kerel,

Maar hij gebruikte als een beest en kwam niet verder als 180. Maar zijn beach boy spieren (borst) was hij weer wel sterker als mij.:D

Beetje off topic.. maar wat zijn je stats? qua gewicht?

Arnold zat in een totaal ander tijdperk dan Ronnie.

Als je ze wil vergelijken :

Hoe veel beter was Arnold tov de andere BB indertijd en
hoe veel beter is Ronnie tov de andere BB nu ?

Ik ben een grote Ronnie fan en heb wel eens met hem gemaild.
Aardige kerel die BB leeft en is.

Hij is de beste op dit moment maar het verschil tussen hem den de andere BB is niet heel erg groot.

Daarentegen was Arnold met afstand altijd de de beste.
In 1980 was Arnold duidelijk minder, maar zelfs toen had hij de beste combinatie van spieren/poseren.

RichardV zei:
Kerel,

oh das vrij weinig, als je je squat niet snel verbeterd haal ik je over een jaar of 1,5 nog in:D

Als we dan toch appels en peren aan het vergelijken zijn:

Ik vind Ahnulds torso even goed als die van Ronnie.
Ronnies buik is te dik, Arnie zuigt hem te plat, waar is de six-pack?

Benen: kuiten lijken in de eerste foto vergelijkbaar, Ronnie heeft veeel meer massa, maar totaal geen definitie in de bovenbenen. Qua massa wint Ron, maar qua def. wint Arnie.

Op de eerste foto staat Arnie er al met al wel scherper bij, de definitie is overal net iets beter, maar ja dat is net de wedstrijdvorm van de dag he...

Totaal esthetisch gezien vind ik Arnie mooier. Zou je hem naast Cutler zetten dan zou ik het een moeilijker keuze vinden.

Salden zei:
Ik ben een grote Ronnie fan en heb wel eens met hem gemaild. Aardige kerel die BB leeft en is. Hij is de beste op dit moment maar het verschil tussen hem den de andere BB is niet heel erg groot.

Hij is toch de enige die extreme massa met extreme spierkwaliteit weet te combineren (behalve benen). In die zin is het verschil enorm groot.

k ben benieuwd over 20 jaar wat hoe de fysieken dan zijn

Salden zei:
Arnold zat in een totaal ander tijdperk dan Ronnie.

Als je ze wil vergelijken :

Hoe veel beter was Arnold tov de andere BB indertijd en
hoe veel beter is Ronnie tov de andere BB nu ?

Ik ben een grote Ronnie fan en heb wel eens met hem gemaild.
Aardige kerel die BB leeft en is.

Hij is de beste op dit moment maar het verschil tussen hem den de andere BB is niet heel erg groot.

Daarentegen was Arnold met afstand altijd de de beste.
In 1980 was Arnold duidelijk minder, maar zelfs toen had hij de beste combinatie van spieren/poseren.

Arnold was niet altijd verreweg de beste. Sergio Olivia was beter imo.
Maar de politiek van Weider was er toen ook al.
De begin jaren 70 was hij in idd beter als de rest.
Maar jij vergeet nu ook, dat er toen wat minder BB waren als nu. Hoe groter de pot met kwaliteit des te dichter ze op elkaar zullen zitten.

ik vraag me af hoe dat kwam dat die stap van oostenrijk naar amerika zo droog maakte? zal wel aan cardio, voeding en as liggen maar wat deed hij verkeerd in oostenrijk, mooie overgang vind ik.

zijlstra zei:
ik vraag me af hoe dat kwam dat die stap van oostenrijk naar amerika zo droog maakte? zal wel aan cardio, voeding en as liggen maar wat deed hij verkeerd in oostenrijk, mooie overgang vind ik.

Nix, het werd een Weider kindje in Amerika op uitnodiging van Joe Weider, hij kreeg daar een eigen appartementje en een bedrijfje en leefde voor de sport............stond uitgebried verslag in de flex van juni 2005 ofzo ;) Arnold was altijd groot en droog! In die flex staat ie op de voorkant met z'n lompe armen front biceps pose, gvd 19 jaar en toen al armen van een halve meter :eek:

Trainingsfoto's van een jochie van 17 met toen al armen waar jij van droomt

Een genetisch wonder is het, dat is zeker :cool:

Heb je trouwens je boldenone-die-niet-werkt-vreetbuien inmiddels onder controle zijlstra??:roflol: :roflol: :roflol:

Die Lange zei:
Nix, het werd een Weider kindje in Amerika op uitnodiging van Joe Weider, hij kreeg daar een eigen appartementje en een bedrijfje en leefde voor de sport............stond uitgebried verslag in de flex van juni 2005 ofzo ;) Arnold was altijd groot en droog! In die flex staat ie op de voorkant met z'n lompe armen front biceps pose, gvd 19 jaar en toen al armen van een halve meter :eek:

Trainingsfoto's van een jochie van 17 met toen al armen waar jij van droomt

Een genetisch wonder is het, dat is zeker :cool:

Heb je trouwens je boldenone-die-niet-werkt-vreetbuien inmiddels onder controle zijlstra??:roflol: :roflol: :roflol:

Maar hij zat ook al sinds z'n 14de aan de AAS.. Ik zeg niet dat hij geen aanleg had.. maar dat zal er ook wel FLINK wat mee te maken hebben.

j354j4 zei:
Maar hij zat ook al sinds z'n 14de aan de AAS.. Ik zeg niet dat hij geen aanleg had.. maar dat zal er ook wel FLINK wat mee te maken hebben.

dat denk k ook ja , ga zelf is 3 jaar non-stop aan de AS dan zal je ook vollop groot zijn ,

de meeste pro van tegenwoordig kunnen nog niet eens tippen aan arnold`s borst en biceps , dus de man had zeker super genen

maar groot kan iedereen worden met de juiste spullen en een goeie toewijding

alleen om mister O te worden daarvoor heb je een beetje van moeder natuur nodig

met setjes van 10 reps per stuk ja. Doe je hem dat na dan?

in de flex las ik 8x180 max dat is wat ik erover weet, verder bij vergelijking heeft arnuld zijn armen iets meer naar voren wat de borst groter doet lijken, verder is er een massa verschil in spieren ong. 30kg dat vind ik nog wel een behoorlijk verschil. Arnold vind ik mooier Coleman naar bodybuildingsmaatstaven beter ik heb veel foto's van coleman maar ik heb defenitie gezien die minstens zo goed in de benen is als arnold en desondanks dat ik arnold er mooier uit vind zien heeft coleman toch echt wel betere verhoudingen, arnold is lang en vaak hebben lange mensen toch wat massa tekort op de benen. Ben het eens met het feit dat er nu andre middeltjes zijn maar als je puur naar titels kijkt dan moet ik het voordeel als bodybuilder toch naar coleman geven want hij heeft nu 8 olympia titels als ik me niet vergis en arnold had er geloof ik 3 of 4. Dat vind ik oook een behoorlijk verschil, en ja ik hoor veel: als als tja dat hoor je zovaak als maar dat klinkt niet echt overtuigend toch.....

ded.cop zei:
in de flex las ik 8x180 max dat is wat ik erover weet, verder bij vergelijking heeft arnuld zijn armen iets meer naar voren wat de borst groter doet lijken, verder is er een massa verschil in spieren ong. 30kg dat vind ik nog wel een behoorlijk verschil. Arnold vind ik mooier Coleman naar bodybuildingsmaatstaven beter ik heb veel foto's van coleman maar ik heb defenitie gezien die minstens zo goed in de benen is als arnold en desondanks dat ik arnold er mooier uit vind zien heeft coleman toch echt wel betere verhoudingen, arnold is lang en vaak hebben lange mensen toch wat massa tekort op de benen. Ben het eens met het feit dat er nu andre middeltjes zijn maar als je puur naar titels kijkt dan moet ik het voordeel als bodybuilder toch naar coleman geven want hij heeft nu 8 olympia titels als ik me niet vergis en arnold had er geloof ik 3 of 4. Dat vind ik oook een behoorlijk verschil, en ja ik hoor veel: als als tja dat hoor je zovaak als maar dat klinkt niet echt overtuigend toch.....

Arnold heeft 7 maal de Olympia gewonnen,voor de volledigheid.
En jij vindt dat Coleman betere verhoudingen heeft?
Ik vind dat die megapens alles uit verhouding haalt,maargoed dat vind ik..
Over smaak valt niet te twisten,maar de verhoudingen zijn bij Arnie toch beter.
Als je objectief kijkt moet je dat toch toegeven.

ze zijn gewoon allebei grootheden in de sport , ieder in zn eigen tijdperk :D

Cossieboy zei:

Tja, ik vind dat het gebrek aan benen alles bij Arnie uit verhouding haalt.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat iemand Arnie mooier vind kan ik me voorstellen, maar als het over verhoudingen gaat klopt het bij Ronnie helemaal.

axestream zei:
Tja, ik vind dat het gebrek aan benen alles bij Arnie uit verhouding haalt.

Dat iemand Arnie mooier vind kan ik me voorstellen, maar als het over verhoudingen gaat klopt het bij Ronnie helemaal.

deze foto's zijn IMO één van de betere foto's van Ronnie...zoals hij daar was, is hij niet meer..helaas!

maar goed, qua verhoudingen was hij op dat moment beter gebalanceerd dan arnold!

we zien het a.s. Olympia of hij zn middensectie opnieuw verbeterd heeft!?

Waarvan 2 dus niet mee tellen omkoop jury dus 5.

Terug
Naar boven