MuscleMeat

Foto: Verschil tussen Ronnie en Arnold

Arnold nepper is altijd voor de groupie fans geweest, koning Coleman zal altijd de koning blijven.

Arnold!!! vind ik persoonlijk veeel mooier!

Wie kan er nou echt onderbouwen wat Arnold kan Squatten.

Ik heb dit wel eens onderzocht en kwam op een site tegen dat hij 8 keer 180 deed. Op een andere site kwam ik tegen dat hij in zn vroegere jaren tijdens powerliften net over de 200 kg kwam met squatten.

Dit is niet slecht en bb gaat niet om gewicht. Toch ken ik ook mensen die hier makkelijk overheen gaan.

Het viel me ook op dat Arnold wel met bankdrukken en deadlift erg hoog kwam.

Bankdrukken over de 200 kg en deadlift boven de 300 kilo.

Dus qua bankdrukken en deadlift kan hij nog zeker mee met toppers van nu in de bb maar het squatten is wat aan de lichte kant naar mijn mening.

Uiteraard, Big Ron is stukken massiever.
Maar als het om poseren gaat, dan is er maar 1 king.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

On stage foto's vergelijken met studio fotootjes heeft ook geen zin. Arnold kon goed poseren, maar er zijn mannen geweest die dat nog veel beter konden.

jannnn zei:

Ik heb dit wel eens onderzocht en kwam op een site tegen dat hij 8 keer 180 deed. Op een andere site kwam ik tegen dat hij in zn vroegere jaren tijdens powerliften net over de 200 kg kwam met squatten.

Dit is niet slecht en bb gaat niet om gewicht. Toch ken ik ook mensen die hier makkelijk overheen gaan.

Dus qua bankdrukken en deadlift kan hij nog zeker mee met toppers van nu in de bb maar het squatten is wat aan de lichte kant naar mijn mening.

ken je dat stukje wat hij met boomstammen in het bos dee om zijn poten te trainen ??

Kerstbomen zeker.

luppie zei:

Is dat niet in rocky 3 waar hij in rusland moet vechten tegen dolph lundgren (ofoziets). Kende het wel maar is dat wel voor zen grip eigenlijk. Leek me meer een training voor je benen aangezien het op een soort "primitieve walking squat" leek ...

nja ronnie vind ik gewoon TE...maar k heb er respect voor tot hij het fysiek en mentaal vol houd

Yeah right en koning coleman squat 700 kg.
Dream on vriend, je moet niet alles geloven wat die amerikanen vertellen.
Ze zeiden ook dat Arnold even grote arm omvang had als die Sergio maar dat was ook bullshit.

Junipero zei:
Is dat niet in rocky 3 waar hij in rusland moet vechten tegen dolph lundgren (ofoziets). Kende het wel maar is dat wel voor zen grip eigenlijk. Leek me meer een training voor je benen aangezien het op een soort "primitieve walking squat" leek ...

rocky - arnold? :slap:

Vergelijk die benen! Arnolds benen zijn beter en gedefinieerder. Weg met lelijke vleesklompen!

mass_builder zei:
Feit is, dat Coleman nu eenmaal een betere bodybuilder is. Als je schwarzenegger en coleman naast elkaar zou zetten op het podium, zou Coleman ( uiteraard winnen ) op dit moment, volgens de huidige wedstrijdcriteria.

Als Arnold in deze tijd zijn sportieve carriere zou hebben en gebruik zou maken van alle huidige kennis en middelen, zou hij iedereen finaal wegblasten, inclusief Coleman!!

boerenkool zei:
Als Arnold in deze tijd zijn sportieve carriere zou hebben en gebruik zou maken van alle huidige kennis en middelen, zou hij iedereen finaal wegblasten, inclusief Coleman!!

Dat blijft nog maar zeer de vraag. Hij had er wel anders uitgezien, dat is zeker.

Zelf vind ik arnold ook mooier als coleman.Ik vind veel bbers er gewoon tjah dik uitzien.Ze zien er niet fit uit maar gewoon lomp.Net zoals mass builder vind ik de vroegere bbers dus ook mooier eruit zien.Ik weet niet wat het is maar de lats van vroegere bbers komen ook veel beter uit.

Gekke Gijs zei:
Zelf vind ik arnold ook mooier als coleman.Ik vind veel bbers er gewoon tjah dik uitzien.Ze zien er niet fit uit maar gewoon lomp.Net zoals mass builder vind ik de vroegere bbers dus ook mooier eruit zien.Ik weet niet wat het is maar de lats van vroegere bbers komen ook veel beter uit.

puur door de smallere taille ;)

boerenkool zei:
Vergelijk die benen! Arnolds benen zijn beter en gedefinieerder. Weg met lelijke vleesklompen!

Eens. Ze zijn niet dik, maar hij heeft wel de mooiste cuts in z'n poten, imo.

Terug
Naar boven