- Waardering
- 18
April Mei Juni Juli. Geen probleem dus voor Jorg.
Sarcasme ZaZa?
je bent toch niet van suiker?
Iedereen succes met de wedstrijd!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
April Mei Juni Juli. Geen probleem dus voor Jorg.
Sarcasme ZaZa?
je bent toch niet van suiker?
Nee, ben ook druk met m'n nieuwe PSP ;p. En andere dingen, nu niet doordenken.

Begin met een log, mooi om goed scherp te blijven te motiveren. Ook goed voor je post ratio.ik vind het echt een heel toffe opzet om zo een wedstrijd te organiseren! alleen kom ik zelf jammer genoeg niet aan die postsis er niet een mogelijkheid dat ik evengoed mee kan doen?
ciao kevie
Dat soort stemmen halen de mods er toch uit op het einde. Als we een fysiek zien met 5+ waarde dan worden de extreem lage cijfers bij de eindbeoordeling eruit gehaald. Je moet dit eigenlijk een beetje zien als de extra jury.Inderdaad werd ook helemaal ziek van die mensen die zonder aanleiding of onderbouwing een 1 geven. Dat heeft mij een paar plaatsen gekost.
Weet nog niet of ik dit jaar mee gaan doen, alhoewel ik tussen al die massa monster niet slecht gescoord had.
Okee Grosje, ik doe ook mee, aanmeldingsmail heb ik al verstuurd..jij ook dan.
Top ouwe ook al hebben we geen kans we doen het gewoon. En met een bretels op onze rug kunnen we een hoop strak trekken aan de voorkant dus het komt wel goed.

Toch kun je dit slim manipuleren. Stel een fysiek zou een 9 waard zijn dan kunnen toch een aantal leden bijvoorbeeld een 8 of een 7 geven als ze niet objectief oordelen. Uiteindelijk kunnen deze kleine manipulaties je een paar tiende kosten waardoor je onterecht een plaats zakt.Dat soort stemmen halen de mods er toch uit op het einde. Als we een fysiek zien met 5+ waarde dan worden de extreem lage cijfers bij de eindbeoordeling eruit gehaald. Je moet dit eigenlijk een beetje zien als de extra jury.
Ach **** it iedereen ziet toch wie er wint hoe vaak zijn de profs niet beoordeeld door de leden we weten dmv de fotos echt wel wie er zou moeten winnen. En als een of andere laaf uit de efteling wint zouden we daar alleen maar om moeten lachen.Toch kun je dit slim manipuleren. Stel een fysiek zou een 9 waard zijn dan kunnen toch een aantal leden bijvoorbeeld een 8 of een 7 geven als ze niet objectief oordelen. Uiteindelijk kunnen deze kleine manipulaties je een paar tiende kosten waardoor je onterecht een plaats zakt.
Deze subtiele zaken haal je er niet uit helaas.

Ik zou willen meedoen maar ik train nog maar een goeie week, dus het is het niet waard![]()

Thanks ik doe me bestJij maakt zeker een kans Ton..
Just watch...en TRAIN![]()

..
Yo keranos, laat mij met rust de komende tijd, ik spreek je met een tijdje weer, kijken wat er dan nog uitkomt.

zou een mooie regel zijn als jij ons met rust liet totdat je 75kg woog![]()

Weet je wel hoeveel votes de deelnemers hier krijgen?Toch kun je dit slim manipuleren. Stel een fysiek zou een 9 waard zijn dan kunnen toch een aantal leden bijvoorbeeld een 8 of een 7 geven als ze niet objectief oordelen. Uiteindelijk kunnen deze kleine manipulaties je een paar tiende kosten waardoor je onterecht een plaats zakt.
Deze subtiele zaken haal je er niet uit helaas.

..
Yo keranos, laat mij met rust de komende tijd, ik spreek je met een tijdje weer, kijken wat er dan nog uitkomt.
zou een mooie regel zijn als jij ons met rust liet totdat je 75kg woog![]()