AndroidHealthClinic

Sticky Fotocontest 2009 - Inschrijvingen ! - Gesponsord door XXL nutrition en DBB

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tijd om de wereld voor te stellen aan dit beest.

te weinig posts:(

ik vind het echt een heel toffe opzet om zo een wedstrijd te organiseren! alleen kom ik zelf jammer genoeg niet aan die posts:( is er niet een mogelijkheid dat ik evengoed mee kan doen?
ciao kevie

ik vind het echt een heel toffe opzet om zo een wedstrijd te organiseren! alleen kom ik zelf jammer genoeg niet aan die posts:( is er niet een mogelijkheid dat ik evengoed mee kan doen?
ciao kevie
Begin met een log, mooi om goed scherp te blijven te motiveren. Ook goed voor je post ratio.

• Topic Starter Topic Starter
Inderdaad werd ook helemaal ziek van die mensen die zonder aanleiding of onderbouwing een 1 geven. Dat heeft mij een paar plaatsen gekost.
Weet nog niet of ik dit jaar mee gaan doen, alhoewel ik tussen al die massa monster niet slecht gescoord had.
Dat soort stemmen halen de mods er toch uit op het einde. Als we een fysiek zien met 5+ waarde dan worden de extreem lage cijfers bij de eindbeoordeling eruit gehaald. Je moet dit eigenlijk een beetje zien als de extra jury.

Ook hier heel veel succes !

Ik mag weer niet meedoen :(

Dat soort stemmen halen de mods er toch uit op het einde. Als we een fysiek zien met 5+ waarde dan worden de extreem lage cijfers bij de eindbeoordeling eruit gehaald. Je moet dit eigenlijk een beetje zien als de extra jury.
Toch kun je dit slim manipuleren. Stel een fysiek zou een 9 waard zijn dan kunnen toch een aantal leden bijvoorbeeld een 8 of een 7 geven als ze niet objectief oordelen. Uiteindelijk kunnen deze kleine manipulaties je een paar tiende kosten waardoor je onterecht een plaats zakt.

Deze subtiele zaken haal je er niet uit helaas.

Toch kun je dit slim manipuleren. Stel een fysiek zou een 9 waard zijn dan kunnen toch een aantal leden bijvoorbeeld een 8 of een 7 geven als ze niet objectief oordelen. Uiteindelijk kunnen deze kleine manipulaties je een paar tiende kosten waardoor je onterecht een plaats zakt.

Ach **** it iedereen ziet toch wie er wint hoe vaak zijn de profs niet beoordeeld door de leden we weten dmv de fotos echt wel wie er zou moeten winnen. En als een of andere laaf uit de efteling wint zouden we daar alleen maar om moeten lachen.
Het is maar een contest en het gaat niet om leven of dood.;)

@ rene..is goed hoor...ben er klaar voor :evilnana:

en uhmm flauw dat ik niet mag mee doen [Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter

Weet je wel hoeveel votes de deelnemers hier krijgen? :)

Op 100 votes zit je al op 1 honderste na de komma, dus als iemand 8/10 geeft voor een fysiek dat gemiddeld 9 krijgt, dan maakt dat echt zo goed als niks uit voor de ranking. Manipulaties worden gladgestreken door een meerderheid aan correcte votes. Kijk naar de vorige contests: allemaal terechte rankings, het systeem blijkt te werken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven