AndroidHealthClinic

Sticky Fotocontest 2009 - Inschrijvingen ! - Gesponsord door XXL nutrition en DBB

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik denk dat ik ook mee doe nog ff knallen en dan fototjes maken :D

Tot je 16e doe je toch niks behalve op dbb heb je gezegt, daarna ging je pas hard trainen heb ik gehoord

Dan hebben andere ook kans op top poster van de maand :roflol:

Met 'hard' trainen defineerde ik hogere gewichten. Ik zit nu vollop in de bulk. We shall see.

• Topic Starter Topic Starter
9 deelnemers al :) Gaat vlotter dan vorig jaar.

Komaan hé gasten, vrouwen zitten al aan 26, dat cijfer moet ingehaald worden! :D

9 deelnemers al :) Gaat vlotter dan vorig jaar.

Komaan hé gasten, vrouwen zitten al aan 26, dat cijfer moet ingehaald worden! :D
9 maar en daar zit wimpien grosje en ik zij de gek al bij? Komop gasten wel een beetje meegaan he!!

Denk niet dat ik in staat ben om top 3 te halen en dat is toch het uiteindelijke doel. Ben nog aan het twijfelen.

@sniper: ik heb alle aanmeldingen ontvangen , bevestiging krijg je daar niet altijd van, maar doet hoeft niet want later deze maand post ik een lijst met alle namen en kan je het zelf nagaan:)

Ik weet nog neit of ik mee doe ???

Ok bedankt T.

Even belangrijk nieuws:

Ik heb een speciaal subforum geopend waar alle deelnemers een logboek kunnen beginnen, speciaal voor deze wedstrijd: http://forum.dutchbodybuilding.com/f243/.

Zou leuk zijn als alle deelnemers daar een log starten :)

Goed initiatief (moeilijk spellen :d) T!
Ik open DAAR geen log, maar heb er wel eentje in het trainingsdagboeken gedeelte. ;)

Zou het leuk vinden als iedereen die deelneemt toch daar tijdelijk gaat loggen. Voorlopig kan de vaste log dan even op slot. Lijkt me goed compromis?

Kan ik dan ook bijv. BEIDE logs bijhouden? Net een nieuwe.

Als je dat wil dan kan dat, hoewel het imo wat dubbelop is :)

Je kan ook je huidige log laten verzetten naar dit subforum! :D

Ok I'll do that T.

Als er 1 dag voor de sluiting van de inschrijvingen nog niet meer mannen hebben aangemeld dan bij de vrouwen, doe ik mee. Anders niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven