Fitness Seller

Sticky Fotocontest 2009 - Inschrijvingen ! - Gesponsord door XXL nutrition en DBB

Status
Niet open voor verdere reacties.
Logje gemaakt met een foto haha leuk.

• Topic Starter Topic Starter
:thumbup: dat velen mogen volgen, laten we er een leuke wedstrijd van maken, het is denk ik net als bij de dames een kans om jezelf te motiveren om er meer uit te halen dan gewoonlijk :)

Voor mezelf besloten ook mee te doen (wie a zegt moet b zeggen)...
Ik zal vanavond nog een logje openen, met wat uitleg over de huidige situatie en doelen.

Denk dat ik ook meedoe ben pas begonnen met aftrainen net 1,5 week bezig...
Zit alleen niet aan 40 posts deze maand...
Daar zal ik nog even aan werken...

Voor mezelf besloten ook mee te doen (wie a zegt moet b zeggen)...
Ik zal vanavond nog een logje openen, met wat uitleg over de huidige situatie en doelen.
Goed bezig, ben erg benieuwd wat de cut voor je heeft gedaan. Suc6

Leuk die logjes!!!! Enorm leuk om de mensen zo te kunnen volgen.

Volgend jaar zit ik daar OOK bij! :D

Ik wil ook zeker een keer meedoen, maar dit jaar is het nog te vroeg. Mag je trouwens als inzending ook een voor/na progressiefoto insturen? Of echt alleen foto's van hoe je er nu bijstaat?

Wat doen er nog weinig luitjes mee? komaan jongens wel ff meedoen he!

Yep meedoen en log aanmaken. Straks gaan ze nog denken dat de vrouwen meer ballen hebben! En dan nog zulke mooie prijzen, ik zou het wel weten moest ik geen organisator zijn ;)

Yep meedoen en log aanmaken. Straks gaan ze nog denken dat de vrouwen meer ballen hebben! En dan nog zulke mooie prijzen, ik zou het wel weten moest ik geen organisator zijn ;)

Misschien verstoppen vrouwen hun ballen aan de binnenkant van hun lichaam? ;)

:yes: moest ik zo'n fysiek hebben als jou zou ik het ook wel weten ;)

Dat soort stemmen halen de mods er toch uit op het einde. Als we een fysiek zien met 5+ waarde dan worden de extreem lage cijfers bij de eindbeoordeling eruit gehaald. Je moet dit eigenlijk een beetje zien als de extra jury.

Lijkt me een goed plan

hee T zet mij maar erbij ik doe mee:D

Zet mij er dan ook maar bij, waarom niet proberen in de top 3 te komen en zo niet jammer!

Goedzo, succes!

Leuke contest, 'k ben nog aan het denken, vanaf morgen begin ik te cutten dus 't zou wel een mooie extra motivatie zijn.
Bf is alleen te hoog voor foto's te posten vindt 'k.
Nog ff denken :)

Kijk ze komen wel succes man.

Kijk ze komen wel succes man.

Ja en op zich is er nog tijd. Maar men hoeft ook nog geen foto's te sturen. Gewoon inschrijven is al genoeg en eventueel een logje starten naar de wedstrijd toe.

Voor zij die later wedstrijden willen doen (podium) is dit ook een leuke oefening :)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven