AndroidHealthClinic

Fotolog van een panda

• Topic Starter Topic Starter
Dit is DBB Nicky, waar 90% van de leden zijn vet% 5-10% te laag in schat en de meesten niet eens een log bijhouden laat staan foto's posten. Oh en de gemiddelde penislengte is ook 18+cm. :rolleyes:

@TS: Zeer nette vooruitgang! Leuk om de nu al grote verschillen te zien, ga zo door!
Thanks! :) en ja ach vet% blijft een moeilijk iets heh (i guess) ;p

Dit is DBB Nicky, waar 90% van de leden zijn vet% 5-10% te laag in schat en de meesten niet eens een log bijhouden laat staan foto's posten. Oh en de gemiddelde penislengte is ook 18+cm. :rolleyes:

@TS: Zeer nette vooruitgang! Leuk om de nu al grote verschillen te zien, ga zo door!

I know :( ik ben gewoon een beetje naïef
understatement

Ik houd wel van je mentaliteit Taoru!

I know :( ik ben gewoon een beetje naïef
understatement

Ik houd wel van je mentaliteit Taoru!
Haha dank je :) opgegroeid met 2 oudere broers dus dan leer je wel je b**kes te gebruiken.
Maar nee, ik hou niet van taboes en andere paria's. Laat elkaar lekker in zijn/haar waarde en ga niet de internet held uit hangen door t ineens uit te durven spreken.

Ik weet zelf ook wel dat ik niet het ideale lichaam maar ik ben juist bezig MIJN ideale lichaam te creeren. Hokjes geest een maatschappelijk denkgoed, echt een takkehekel aan.

Daarnaast vind ik te weinig progress fotos van de wat grotere dames hier (voor obvious reasons, shown above), welke waarschijnlijk zichzelf weggepest voelen, terwijl dat niet de manier is.
Ze worden al weggestaard in de gym terwijl we ze juist een schouderklop moeten geven (ik ben zelf hier ook wel es schuldig aan, maar eerder dat ik het zonde vind dat mensen het tot 150+kg hebben laten komen).

Ik ben ik, accepteer je me nu niet, kom dan ook niet geilen op mn fotos als ik wel maatje 36 ben want dan ben je echt een lul xD

helemaal top en goed verwoord! :D like that! :thumb:

Beste biceps! :D

Goed bezig! Jaloers op je biceps haha, daar heb ik dus geen aanleg voor..

Goed bezig! Jaloers op je biceps haha, daar heb ik dus geen aanleg voor..
Ach ik heb er in mn "jeugd" (jaar of 6geleden) wel over in gezeten. Ik ben altijd al best "breed" geweest; mn vriend is jaloers op mn bouw en aanleg ;)

Maar nu ach :) het staat er wel bij ;) dus als je een paar jaar eerder was had ik graag geruild ;P

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Even een nieuwe comparisson foto ;)
5x per week sportschool en 1800kcal a day seems to work ;)

Damn die guns, flink!
Heb je een aparte armdag in je schema of ligt de groei op je armen gewoon goed?
Wat voor oefeningen doe je ervoor?
En hoeveel herhalingen enzo?

Damn die guns, flink!
Heb je een aparte armdag in je schema of ligt de groei op je armen gewoon goed?
Wat voor oefeningen doe je ervoor?
En hoeveel herhalingen enzo?
Geen specifieke armdag. Ik doe sinds kort een ub/lb split en hiervoor juist mn bicep flink genegeerd omdat ze zo massive zijn.
Check mn trainlog voor de oefeningen ;) link staat in mn handtekening

ik ruil wel met je, mag je mijn (n*ger) billen en ik jou biceps :) (ik heb echt geen aanleg voor biceps)

ik ruil wel met je, mag je mijn (n*ger) billen en ik jou biceps :) (ik heb echt geen aanleg voor biceps)
Negerbillen? Pics or didnt happen
Maareh ja ruilen is goed hoor! ;)

Maar aanleg is kut... mn vriend heeft hele kleine groeimarge in zn benen en kuiten en daar baaltie van, terwijl... mijn kuiten zo massive zijn dat ik enkel enkellaarzen of knielaarzen van 200+ euro kan kopen xD

Ziet er goed uit! Alleen volgens mij is je houding wel rechter op de tweede foto of niet?

Ziet er goed uit! Alleen volgens mij is je houding wel rechter op de tweede foto of niet?
Neup :) vooral de bh change maakt het verschil mn sport bh is niet gemaakt om mooi te zijn (wat wil je met cupmaatje f T.T) en duwt dus alles letterlijk naar benefen xD

Maar verschil in belichting helpt wel degelijk hoor.

flink verschil, vooral op je buik!!

Terug
Naar boven