XXL Nutrition

Fotolog van een panda

• Topic Starter Topic Starter
flink verschil, vooral op je buik!!

Thanks! Ik hoop stiekem snel meer vetjes te droppen, vind groeien tof hoor, don't get me wrong.
Maar het feit dat 3 docenten in 2weken me vroegen waarom ik eiwitshakes neem, "want dat is toch voor sporters" ben ik een beetje zat (ik leg ze wel episch snel het zwijgen op met mijn bicep hoor, dus ze zijn wel degelijk ergens goed voor ;P)

Thanks! Ik hoop stiekem snel meer vetjes te droppen, vind groeien tof hoor, don't get me wrong.
Maar het feit dat 3 docenten in 2weken me vroegen waarom ik eiwitshakes neem, "want dat is toch voor sporters" ben ik een beetje zat (ik leg ze wel episch snel het zwijgen op met mijn bicep hoor, dus ze zijn wel degelijk ergens goed voor ;P)

docenten..:rolleyes::rolleyes:

niet TE snel droppen he! lange termijn in gedachten houden, beter slow and steady zonder veel spierverlies.

docenten..:rolleyes::rolleyes:

niet TE snel droppen he! lange termijn in gedachten houden, beter slow and steady zonder veel spierverlies.
True maar momenteel heb ik niet het idee dat ik "veel" verlies daar ik nogsteeds groei in gewichten xD
Dus ja ik weet het niet we zien het wel en anders heb ik weer wat om naartoe te bouwen ;P

Neup :) vooral de bh change maakt het verschil mn sport bh is niet gemaakt om mooi te zijn (wat wil je met cupmaatje f T.T) en duwt dus alles letterlijk naar benefen xD

Maar verschil in belichting helpt wel degelijk hoor.

Ooh ja nu zie ik het idd! Nou dan is je buik echt al een stuk afgevallen hoor. Belichting kan idd killing zijn of wonderen verrichten haha.

Ik wil ook snel resultaat, ben echt ongeduldig als de pest, maar toch zal ik geduld moeten hebben.. en uiteindelijk is het het allemaal waard :D

Zijn we weer! Had even een beetje umf nodig.
Deze foto's zijn niet heel geweldig maar ach, want de oude zijn in de ochtend zonder extra vocht/sport/food en de rechter ja net 5min gelee gemaakt ong ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Jeetje wat een verschil. wat ben je goed bezig!

Het verschil is echt supergoed te zien in je gezicht en je buik.
Houd vol!

Jeetje wat een verschil. wat ben je goed bezig!

Het verschil is echt supergoed te zien in je gezicht en je buik.
Houd vol!

Thanks! Ja mijn gezicht was best chubby xD Laatst vond iemand het grappig om me op facebook te taggen op een foto waarop ik waarschijnlijk op mijn zwaarst was:

SCHANDALIG :'D

Vorige week zondag gemaakt.
Ziet er toch een stukkie beter uit ;)

netjes hoor, leuk jurkje ook tussen die kabeltroep ;)
Ik zou het nog meer als 20 kilo verschil geven

netjes hoor, leuk jurkje ook tussen die kabeltroep ;)
Ik zou het nog meer als 20 kilo verschil geven
Haha dank je :) en ja die kabeltroep naast mn bed is beetje balen maar is hopelijk zo goed als weg als mn broer eindelijk zn zooi op komt halen dat onder mn bed staat xD

Dat ziet er supergoed uit Taoru!
Een prachtig karakteristiek gezicht komt nu tevoorschijn. :-)
Ik zou je echt niet meer terug herkennen van die ene Facebook foto..

P.S. Leuke piercings + tattoo's!

Dat ziet er supergoed uit Taoru!
Een prachtig karakteristiek gezicht komt nu tevoorschijn. :-)
Ik zou je echt niet meer terug herkennen van die ene Facebook foto..

P.S. Leuke piercings + tattoo's!
Ik ga er bijna van blozen ;)
Maar veel mensen zeggen het inderdaad. En dank je voor het compliment over de tats en piercings ^__^ ben ook heel blij met ze ;)

Kwam even voorbij jou fotologje, super groot verschil al zeg!
Echt goed bezig is inderdaad ook goed te zien in je gezicht.

Kwam even voorbij jou fotologje, super groot verschil al zeg!
Echt goed bezig is inderdaad ook goed te zien in je gezicht.
Thanks! Gelukkig wel, zon bolle prop als hoofd op dit lichaam nu hebben zou raar staan denk ik ;)

Echt zo super hoe jij bezig bent! Een wereld van verschil en jij doet het allemaal zelf! :thumb:

Damn netjes hoor!! Wat een verschil ook. Je ziet al wel betere vormen van 3-09 tot 18-10 ;) Super.

Damn netjes hoor!! Wat een verschil ook. Je ziet al wel betere vormen van 3-09 tot 18-10 ;) Super.
Dank je :) de 1e 2jaar beetje omslachtig gesport met vele perioden van verkeerd eten/niet-amper sporten.
maar nu sinds begin september helemaal om. "Braaf" calorietjes tellen, minstens 4x per week kt xD
En zo te zien bedankt mijn lichaam me door eindelijk eens iets te doen ;P

Waaauw goed bezig!!!!!!!!

Terug
Naar boven