AndroidHealthClinic

Fotologje laluzz

• Topic Starter Topic Starter
yes komt goed, was bij de tweede foto alleen thuis, dus niet vanuit die hoek een foto maken haha. Maar ga binnenkort nog wel eens dezelfde foto's maken als die ik in augustus had gemaakt met zelfde belichting e.d. :)

Nou nog even een flitsende collage van de huidige toestand. Om het verschil tussen ontspannen en aangespannen te laten zien :o
1 is dus ontspannen (boehoe), 2 is aangespannen (weet niet wtf er mis is met mn buik en die rare bulten aan de zijkant als ik het aanspan, maar it is what it is)
3 is licht aangespannen en 4 zijn m'n quads die eindelijk vorm krijgen jeuj!
35dakg0.jpg

Ziet er top uit, niets op aan te merken, quads krijgen idd vorm, leuke bikini btw:)

mooi lichaam zeg! Goed bezig!

Wat wordt je buik toch mooi zeg :heart:

jou buik is echt heel mooi! En je hebt ook een hele leuke bikini aan haha

Ik heb die rare bulten ook als ik mijn buik aanspan! En ze worden groter als ik naar achter leun. Is dat bij jou ook?
Wel echt super mooie buik en quads!!

bedankt allemaal :D de bikini is nieuw, stiekem is dat ook de reden dat ik uberhaupt foto's ging maken haha

en ik ben blij dat ik niet de enige ben mannix haha! Als ik naar achter leun blijven de bulten ongeveer hetzelfde, alleen gaat de rest van m'n buik dan meer op 'een lijn' liggen. Dus dat zien er dan wel beter uit. Maar ja hele dag achterover leunen is ook niet alles :p

Zijn die bulten niet gewoon je heupbotten?:p
Mooi lijf heb je, mooie lijnen op je buok ook., Nu nog iets meer massa erop:)

haha! nee dat zijn niet m'n heupbotten, ik kan ze induwen :p als ik naar links leun, wordt de bult rechts groter en andersom. hahah het klinkt echt heel debiel zo maar okay
maar dankjewel! :)

Ik heb echt geen idee waar jij over hebt, in je comment boven de laatste foto's. Ik zie niks raars aan je buik, behalve een hele strakke buik!

Ik zie alleen maar anatomisch normale lijnen lopen..

Woow! Super mooi! Je gaat goed meis!

Haha ik heb die 'bulten' ook. Zijn gewoon spieren volgens mij. ;)
Maar ziet er heel goed uit!

Yep. zijn gewoon je buikspieren! Maar wow wat een mooie buik!
Enne quads komen zeker!

Ah gevonden denk ik. Transversus abdominis. Ik heb dat alleen als ik op mijn rug lig die *bobbels*.. volgens mij zie je dat minder als de onderste buikspieren meer ontwikkeld zijn. Maar wel normaal hoor hihi.

mooi!!

Ah gevonden denk ik. Transversus abdominis. Ik heb dat alleen als ik op mijn rug lig die *bobbels*.. volgens mij zie je dat minder als de onderste buikspieren meer ontwikkeld zijn. Maar wel normaal hoor hihi.

Allemaal leuk en aardig, maar de m. transversus abdominis is het niet. Die zit niet zo aan de oppervlakte en heeft zeker niet die vorm.

Er liggen meer structuren dan alleen buikspieren rond die plekken. Moeilijk om te zeggen zonder echo vind ik.

Terug
Naar boven