AndroidHealthClinic

'fotomodel' gezocht

patjuss

Novice
Waardering
0
Hallo,
Even voorstellen. Ik volg een opleiding fotografie aan het CVO in Leuven. Momenteel zit ik in de derde module. We krijgen allerlei opdrachten voor ons eindwerk. Voor één van mijn (vrije) opdrachten zou ik graag iets doen met een bodybuilder(ster)(s). Ik zoek iemand die dus echt binnen het plaatje van een bodybuilder(ster) past. De persoon die ik zoek zou enkele uurtjes tijd moeten hebben. Het is niet de bedoeling dat ik hem of haar in een typische geposeerde bodybuilding-houding fotografeer. Ik wil er een (eventuele humoristische of artistieke) twist aan geven, alles natuurlijk in samenspraak. Het hangt er ook van af hoe open die persoon daar voor staat. Helaas kan ik hier niet voor betalen of wat dan ook. Het is maar een hobby. Uiteraard krijg je de foto's. Ook op A4 en een posterformaat. Het is maar een vraag. Hopelijk hangt er hier iemand rond die dat ziet zitten. Idealiter uit het Leuvense. Dat maakt het wat makkelijker. Alvast bedankt.

Je bent al even lid zie ik wel ;).. er zal vast wel iemand op reageren.

Alleen als ik mn string aan mag houden.

• Topic Starter Topic Starter
Geen enkel probleem. Kan heel artistiek zijn:)

hopelijk vind je iemand!:cool:

Vraag het eens aan Big-T ;)

:d

Laatst bewerkt:
gast, je bent 18 dan heb je toch nog geen BBwaardig fysiek

woon wel rond het leuvense , maar waarschijnlijk zoek je een echte super bodybuilder; Dan moet je nog een paar jaartjes wachten :D ben pas 18

woon wel rond het leuvense , maar waarschijnlijk zoek je een echte super bodybuilder; Dan moet je nog een paar jaartjes wachten :D ben pas 18

Je zou schrikken van sommige mensen hun reacties. SniperX zei eens op een forum dat ie bodybuilde en ze zeiden dat hij z'n hele leven verdoete & op z'n 40ste dood ging.
Hij weegt misschien 50 kg.

Kom op he, deze kerel zoekt iemand die hem kan helpen. Het enige wat hier te zien is, zijn klote reacties van kleine kindjes.. zielig hoor.

Ben helaas te ecto hiervoor waarschijnlijk :(
Als ik was groter was zou ik je wel een plezier doen!

Good luck met iemand te vinden die het gratis wil doen :p
Zoek eens naar de foto's van leden, als je ziet dat iemand je aanstaat, pm hem dan :)

wat zoek je precies dan?

Contacteer hem eens: [Link niet meer beschikbaar]

Je moet scrained van het forum eens PM'en. Die zit op kot in Leuven.

Terug
Naar boven