AndroidHealthClinic

foto's meest gespierde olympische sporters

ze verbeteren de sport niet, maar de prestaties.

ga eens sprinten met je armen op je rug.

Sprinters moeten ook keihard trekken op hun armen. Deels daardoor is hun UB dus ook zo gespierd. Het bied iig een voordeel, maar een bolt is een stuk minder gespierd dan bv een Powell en Bolt loopt hem er toch gewoon los uit. Blijkbaar zijn lange benen een nog groter voordeel.

is this real life?:o bovenbenen zo groot als z'n bovenlichaam. Vraag me af wat die doorgaans squatten.

Iets van 8x220 en 2x260 fso, die 8x220 ben ik zeker, was een filmpje van die 260 ben ik niet helemaal zeker van.

Sprinters moeten ook keihard trekken op hun armen. Deels daardoor is hun UB dus ook zo gespierd. Het bied iig een voordeel, maar een bolt is een stuk minder gespierd dan bv een Powell en Bolt loopt hem er toch gewoon los uit. Blijkbaar zijn lange benen een nog groter voordeel.

Iets van 8x220 en 2x260 fso, die 8x220 ben ik zeker, was een filmpje van die 260 ben ik niet helemaal zeker van.
Die 260 was ook een filmpje van, had ik al een keer post.

Ben grote fan van Martina ook btw :D. Sprinter uit Holland, kerel is altijd superhappy :). Prachtig om te zien. Had hij ook niet de 4e plaats op de 100m?

---------- Post toegevoegd Wed 8 Aug 2012 om 21:30 ----------

Heeft net 20.17 gelopen op de 200m halve finales , sneller dan Bolt maar Bolt was weer aan het chillen.

hij is ook goed groeit

Terug
Naar boven