- Waardering
- 1.024
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha klopt als ik de kennis had, had ik niet deze vraag gesteldGa maar eens meer lezen over de 100 meter sprint. Je hebt er nauwelijks kennis aan zo te zien.
.Haha klopt als ik de kennis had, had ik niet deze vraag gesteld.

Het bovenlichaam is bij de 100 meter sprint belangrijker dan je denkt, dan weet je dat bij deze
Die lui trainen dan ook alleen hun been spieren.. Volgens mij is je maximale spiermassa afhankelijk van de hoeveelheid testosteron in je bloed en op het moment dat je alleen je benen traint kun je zeker naturel een stuk dikkere benen krijgen..
Lijkt mij althans.
Die benen van die baanwielrenners zijn echt huge inderdaad.
Ik zat net de 100 meter sprint te kijken en die gasten hebben ook een erg groot bovenlichaam wat is daar het voordeel van, als je minder gespierd bent ben je toch lichter waardoor je sneller kan rennen?
Niet allemaal hoor. Robert forstemann heeft vandaag verloren van iemand met 'normale' benen op de Olympische Spelen.
Ik heb het niet over paralympics ik vraag me alleen af wat 't voordeel is van een groot bovenlichaam. Post gewoon niks als je zo'n dom antwoord geeft.
bovenbenen zo groot als z'n bovenlichaam. Vraag me af wat die doorgaans squatten.haha een topic openen over wat er natural mogelijk is, met pics van allemaal sporters die aan de SED's zitten![]()
Ik heb het niet over paralympics ik vraag me alleen af wat 't voordeel is van een groot bovenlichaam. Post gewoon niks als je zo'n dom antwoord geeft.