Fitness Seller

Foto's nu + Doel (haalbaar?)

Kurd21

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m82
Massa
84kg
Hallo, ik ben nu al een maand serieus bezig met BB, ik heb foto's van 4 dagen geleden en ik heb een foto van wat ong wat mijn doel is.

Ik wil op 20 mei weer foto's maken en ze vergelijken (zodat ik weet wat ik goed doe en wat beter kan)
Ik krijg 170-200 eiwitten per dag binnen en weeg 82kg.

Trainingschema is simpel

Ma: Borst triceps
Wo: Rug biceps
Vrij: Schouders benen buik

Commentaar op foto's :

Ik vind zelf dat mijn schouders en rug achterlopen.Vooral mijn vleugels en deltoids.

Mijn doel is zoals op de foto te zien is, alleen ik denk niet dat ik zo een smalle middel kan hebben, maar dat is niet erg.

21-04-2012.jpg

sfsd.jpg

WTF dat is echt precies dezelfde fysiek als ik, en ook 82 kilo. Good luck :)

denk jaartje, 10 maanden bulk en 3/4 maanden cut

je zult er iig wel ff voor onder de zonnebank moeten:laugh:

Het doel is zeker haalbaar, hoelang en hoesnel is afhankelijk van je motivatie en genen.

nvm

Laatst bewerkt:
Lol dat streeffysiek... Dat is makkelijk haalbaar... Ik ben nu ongeveer 2 maanden aan het trainen en zie er zo'n beetje uit als het streeffysiek.

Goed eten en hard trainen voor zo'n 2 maanden en vooral SLIM trainen.
Dan misschien 1 a 2 maand cutten en je ziet er uit als je streeffysiek

Zo makkelijk is het echt niet, in ieder geval niet voor de gemiddelde persoon. Ik zeg niet dat die gozer op die foto er heel goed bijstaat en enorm veel massa heeft. Maar dat ziet er zeker wel uit als 80kg bij 1,80 of iets dergelijks. Dan zouden beginners als deze hier (als we aannemen dat ze van 70kg komen) 10kg vvm massa in 2 maanden moeten gainen. Onmogelijk. Dat is meer een doel voor een jaar, zoals hierboven word gezegd.

Daarbij betwijfel ik dat jij zoiets in 2 maanden (naturel) hebt behaald (no offence). In ieder geval niet met een ecto/gemiddeld fysiek.

doel is relatief makkelijk haalbaar, maar uiteraard van vele factoren afhankelijk.

je traint elke spiergroep 1x per week.

imo is dat te weinig.

neem n splitschema bijv, en doe bijv. borst rug schouders dag1, armen benen dag 2 dag 3 en 4 zelfde als 1 en 2

verder zoals in de stickys staat voeding , supplementering e.d. in orde brengen.

PS dit uiteraard niet op 2 maand :) en je traint AL een maand he, zorg eerst dat je lekker in je ritme komt, de oefeningen leert kennen enzo.
alles moet nog wennen in je lijf aan die nieuwe belasting.
ga niet te snel hard trainen, je pezen zijn daar nog absoluut niet klaar voor.je spieren zullen je anders laten denken misschien, maar te fanatiek in het begin heeft meer dan eens geleid tot blessures.

over een maand of 2 kun je er een schepje bovenop doen.
suc6

Laatst bewerkt:
@TS als je slim traint zeg ik 6 dat het haalbaar is in 6 à 7 maand maand.
Echter, voor de gemiddelde dutchbb'er denk ik 9 maanden bulk + 3 maand cut.

Laatst bewerkt:
doel is relatief makkelijk haalbaar, maar uiteraard van vele factoren afhankelijk.

je traint elke spiergroep 1x per week.

imo is dat te weinig.

neem n splitschema bijv, en doe bijv. borst rug schouders dag1, armen benen dag 2 dag 3 en 4 zelfde als 1 en 2

verder zoals in de stickys staat voeding , supplementering e.d. in orde brengen.

PS dit uiteraard niet op 2 maand :) en je traint AL een maand he, zorg eerst dat je lekker in je ritme komt, de oefeningen leert kennen enzo.
alles moet nog wennen in je lijf aan die nieuwe belasting.
ga niet te snel hard trainen, je pezen zijn daar nog absoluut niet klaar voor.je spieren zullen je anders laten denken misschien, maar te fanatiek in het begin heeft meer dan eens geleid tot blessures.

over een maand of 2 kun je er een schepje bovenop doen.
suc6

rust is ook belangrijk. Zo heb je erg weinig rust voor je spieren denk ik zo....

tuurlijk haalbaar -.-

Lol dat streeffysiek... Dat is makkelijk haalbaar... Ik ben nu ongeveer 2 maanden aan het trainen en zie er zo'n beetje uit als het streeffysiek.

Goed eten en hard trainen voor zo'n 2 maanden en vooral SLIM trainen.
Dan misschien 1 a 2 maand cutten en je ziet er uit als je streeffysiek

Heb je naar de fotos van de TS gekeken? Die ziet er echt niet zoals 'streeffysiek' na een beetje cutten voor 2 maanden lang. Graag geen verkeerde adviezen geven aan newcomers...
@ TS... jaartje trainen ofzo? Reken op volgend jaar zomer en dan sta je er zo/beter bij

Heb je naar de fotos van de TS gekeken? Die ziet er echt niet zoals 'streeffysiek' na een beetje cutten voor 2 maanden lang. Graag geen verkeerde adviezen geven aan newcomers...
@ TS... jaartje trainen ofzo? Reken op volgend jaar zomer en dan sta je er zo/beter bij

Valt mee hoor, TS vp is 17%
streeffysiek lijkt mij zo'n 12-13%
Maar heb dan ook mijn stelling aangepast in mijn tweede reactie hierboven

je armen en schouders krijgen anders toch vrij weinig rust. wel kleine spiergroep maar toch

Ik zou toch eerst vet % naar beneden doen als ik van jou was, want als je nu nog een jaartje zou doorbulken(als je dat doet) dan ga je je vet % veel te hoog laten komen... Doe je af en toe ook cardio trainingen?

Terug
Naar boven