MuscleMeat

Foto's silviye

silviye

Cool Novice
Waardering
10
Lengte
1m76
Massa
63kg
Even wat foto's posten :p

Deze foto is van voor het trainen

tumblr_inline_n00ix2Olp01rkhc4o.jpg

Deze is na ongeveer 3 weken trainen

tumblr_inline_n00ixws85c1rkhc4o.jpg

Ik heb het gevoel dat ik best wat vooruitgang heb geboekt in een korte tijd, maar dat kan aan mij liggen :o

• Topic Starter Topic Starter
Nog maar een paar foto's om te laten zien dat ik best ben aangekomen. Was echt veel te dun!

Hier was ik op op mijn dunst, echt niet mooi als er ik nu op terug kijk. Totaal geen vormen, geen kont niets

tumblr_inline_n00mdkbszA1rkhc4o.jpg

En dit is na 3 weken trainen.

Ziet er een stuk gezonder uit dacht ik zo:

tumblr_inline_n00mehHD001rkhc4o.jpg

---------- Toegevoegd om 23:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:28 ----------

Je hebt zeker vooruitgang geboekt!
benen en billen zien er super uit! Ook mooie V shape!
echt een figuurtje om jaloers op te zijn!
lekker spieren bouwen nu!

Dankjewel! Gaat best hard, maar ik eet nu ook behoorlijk goed.

Daar ben ik hard mee bezig :D

---------- Toegevoegd 29 January 2014 om 00:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst 28 January 2014 om 23:31 ----------

Ook nog even mijn iname van vandaag:

kcal: 3034
koolhydraten: 240
vet: 106
proteine: 160
Suiker: 70

Heb dankzij mij avondeten behoorlijk wat kcal binnengekregen en proteine.

Avondeten linzen met 2 gebakken eitjes, turkse witte kaas en noten:

kcal: 1127
proteine: 87

Moet ik vaker gaan maken, lekkere calorieen en proteine bom :)

---------- Toegevoegd om 00:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:00 ----------

Ook nog even mijn iname van vandaag:

kcal: 3034
koolhydraten: 240
vet: 106
proteine: 160
Suiker: 70

Heb dankzij mij avondeten behoorlijk wat kcal binnengekregen en proteine.

Avondeten linzen met 2 gebakken eitjes, turkse witte kaas en noten:

kcal: 1127
proteine: 87

Moet ik vaker gaan maken, lekkere calorieen en proteine bom :)

Wow!! Goeie foto's, mooie vooruitgang, zak je vast een goede motivatieboost geven.

Zo zeg, inderdaad al goede progressie geboekt hoor! Je bent in het geheel wat voller, maar benen en billen zijn vooral goed vooruitgegaan! Je hebt een goed fysiek om op te bouwen dus komt helemaal goed! Ben benieuwd waar je over paar maanden bent! :)

Zo zeg, inderdaad al goede progressie geboekt hoor! Je bent in het geheel wat voller, maar benen en billen zijn vooral goed vooruitgegaan! Je hebt een goed fysiek om op te bouwen dus komt helemaal goed! Ben benieuwd waar je over paar maanden bent! :)

Dankjewel! Ik focus mij ook vooral op mijn benen en billen, ik wil vooral mijn billen wat ronder groter en strakker hebben :) Ik ben ook verbaasd dat ik zo snel vooruitgang heb geboekt, hopelijk blijf ik vooruitgang boeken.

Ziet er gies uit! Is inderdaad al te zien, ik denk dat je zeker nog vooruitgang zal boeken!

Dankjewel! Ik focus mij ook vooral op mijn benen en billen, ik wil vooral mijn billen wat ronder groter en strakker hebben :) Ik ben ook verbaasd dat ik zo snel vooruitgang heb geboekt, hopelijk blijf ik vooruitgang boeken.

Snap het, heb ik ook altijd de focus op! Goeie benen en billen maken een vrouw haha! :P

Nog even een fototje gewoon omdat ik het leuk vindt :o

tumblr_n09m96qZRJ1sp3kzgo1_1280.jpg

Mooie vooruitgang! :D

Ziet er goed uit hoor!

Topper! Lekker zo doorgaan

Ziet er zeker goed uit!!

Hier een paar foto's van hoe ik mijn lichaam wil hebben:

Die benen en kont :eek:

tumblr_mz6mqj8hfI1sp3kzgo1_400.jpg

tumblr_mxu4ixFUNV1s9qwcao1_400.jpg

Er is nog een hoop werk aan de winkel! Kan niet wachten todat ik weer in Istanbul ben, zodat ik weer lekker kan gaan trainen. :)

Raar om te zien zeg dat ik ook 8 kilo weeg/wogo en dat ik een heeeeeeel ander lichaam had toen.

Jouw benen zijn super dun de mijne dus echt totaal niet..

Terug
Naar boven