silviye
Cool Novice
- Waardering
- 10
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 63kg
Dankjewel
Heb nu wel behoorlijke spierpijn maar dat is wel een lekker gevoel 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb nu wel behoorlijke spierpijn maar dat is wel een lekker gevoel 

Hahahaha. spierpijn na legday! Love it!
succes morgen... tweede dag na legday is vaak nog erger.

Is ook beter 48 uur ertussen.Morgen weer benen?
Misschien dat het gaat, maar ik zou we zelf zeker 48 uur tussen laten zitten.
Maar is vast ook persoonlijk, wie weet gaat het goed!
Mijn benen trainen zit er denk ik morgen niet in..... Heb nu al moeite met lopen, denk dat het morgen niet veel beter wordt.
Ik heb vaak dat ik als ik op maandag train, dinsdag spierpijn heb (rustdag) woensdag dan herstel spierpijn heb dan ga k wel trainen en dan heb ik op donderdag verdomt weinig spierpijn. Ik dacht dat dit door de supercompensatie komt die je opbouwd door die 24 u rust. Die 'donderdag' training is altijd super nice

Zo zeg, inderdaad al goede progressie geboekt hoor! Je bent in het geheel wat voller, maar benen en billen zijn vooral goed vooruitgegaan! Je hebt een goed fysiek om op te bouwen dus komt helemaal goed! Ben benieuwd waar je over paar maanden bent!![]()
Ik ben ook verbaasd dat ik zo snel vooruitgang heb geboekt, hopelijk blijf ik vooruitgang boeken.Ziet er gies uit! Is inderdaad al te zien, ik denk dat je zeker nog vooruitgang zal boeken!

Dankjewel! Ik focus mij ook vooral op mijn benen en billen, ik wil vooral mijn billen wat ronder groter en strakker hebbenIk ben ook verbaasd dat ik zo snel vooruitgang heb geboekt, hopelijk blijf ik vooruitgang boeken.

Snap het, heb ik ook altijd de focus op! Goeie benen en billen maken een vrouw haha!![]()

Waarom daar alleen meeste focus? Boven zeker ook goed meenemen want eenmaal uit verhouding blijf je bijtrekken.