XXL Nutrition

Silviye is back on track!

Spierpijn kan zooo lekker zijn;)

Hahahaha. spierpijn na legday! Love it! :D
succes morgen... tweede dag na legday is vaak nog erger.

Morgen weer benen?

Misschien dat het gaat, maar ik zou we zelf zeker 48 uur tussen laten zitten.
Maar is vast ook persoonlijk, wie weet gaat het goed!

Mijn benen trainen zit er denk ik morgen niet in..... Heb nu al moeite met lopen, denk dat het morgen niet veel beter wordt.

Ik heb vaak dat ik als ik op maandag train, dinsdag spierpijn heb (rustdag) woensdag dan herstel spierpijn heb dan ga k wel trainen en dan heb ik op donderdag verdomt weinig spierpijn. Ik dacht dat dit door de supercompensatie komt die je opbouwd door die 24 u rust. Die 'donderdag' training is altijd super nice

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb vaak dat ik als ik op maandag train, dinsdag spierpijn heb (rustdag) woensdag dan herstel spierpijn heb dan ga k wel trainen en dan heb ik op donderdag verdomt weinig spierpijn. Ik dacht dat dit door de supercompensatie komt die je opbouwd door die 24 u rust. Die 'donderdag' training is altijd super nice

Ik kijk gewoon wat mijn lichaam aangeeft, als ik het gevoel heb dat ik mijn benen wel kan trainen dan doe ik dat gewoon en anders train ik gewoon een ander deel van mijn lichaam :D

Zo zeg, inderdaad al goede progressie geboekt hoor! Je bent in het geheel wat voller, maar benen en billen zijn vooral goed vooruitgegaan! Je hebt een goed fysiek om op te bouwen dus komt helemaal goed! Ben benieuwd waar je over paar maanden bent! :)

Zo zeg, inderdaad al goede progressie geboekt hoor! Je bent in het geheel wat voller, maar benen en billen zijn vooral goed vooruitgegaan! Je hebt een goed fysiek om op te bouwen dus komt helemaal goed! Ben benieuwd waar je over paar maanden bent! :)

Dankjewel! Ik focus mij ook vooral op mijn benen en billen, ik wil vooral mijn billen wat ronder groter en strakker hebben :) Ik ben ook verbaasd dat ik zo snel vooruitgang heb geboekt, hopelijk blijf ik vooruitgang boeken.

Ziet er gies uit! Is inderdaad al te zien, ik denk dat je zeker nog vooruitgang zal boeken!

Dankjewel! Ik focus mij ook vooral op mijn benen en billen, ik wil vooral mijn billen wat ronder groter en strakker hebben :) Ik ben ook verbaasd dat ik zo snel vooruitgang heb geboekt, hopelijk blijf ik vooruitgang boeken.

Snap het, heb ik ook altijd de focus op! Goeie benen en billen maken een vrouw haha! :P

Heb mijn training er net op zitten. Toch maar even geen benen getraind vandaag, nog te veel last van spierpijn.

10 min treadmill

5 min steps

5 min fietsen

Butterfly (machine)
3x12x25

Chest press (machine)
2x12x25
1x8x30 meer lukte niet... dus maar even een minder zwaar setje erachteraan gegooid

Back extension
3x12 bw

Triceps pushdown
1x12x25
1x12x35
1x12x45 ging een stuk beter nu, maar nog steeds aan de zware kant

Biceps curl
1x12x25
2x12x35

Leg raises
1x20
1x13
1x10 pffff zwaar

Crunch op inlcine bench
3x20x5

Heb wel een cheat maaltijd gehad vandaag, had echt zo'n trek in zelfgemaakte patatjes (in een pan met olijfolie)

---------- Toegevoegd om 00:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:04 ----------

Snap het, heb ik ook altijd de focus op! Goeie benen en billen maken een vrouw haha! :P

Daar heb je helemaal gelijk in ;)

Laatst bewerkt:
Waarom daar alleen meeste focus? Boven zeker ook goed meenemen want eenmaal uit verhouding blijf je bijtrekken.

Mooie vooruitgang! :D

Terug
Naar boven