Fitness Seller

Fotos trainingsmaatje 17 jaar, 1 jaar training

Wie weet ;)

Nee joh :P

Ben met m'n BF bezig ben al 21kg kwijt in 4 maanden dus het gaat de goeie kant op.

bazenmat, niets meer aan doen

Naar mijn mening is je BF hoger dan 18%. Ik zat vorige winter op 20.1% en dit is echt meer....

44cm van je schouderkop naar je elleboog?

ja 44cm geloof ik echt geen reet van! dan heb ik armen van 52cm

rare rug? spande je je rechterkant niet ofzo? de spieren lijken wel op totaal andere plekken te zitten???

Armen zijn nu 41CM ik had het gemeten toen ik nog wat meer woog, dus er is al wat af gegaan. Wil best een foto plaatsen met een meetlint als dat nodig is.

En van poseren heb ik geen idee hoe dat gaat daarom post ik wat foto's voor tips etc. maar ik heb inderdaad het idee dat mijn rechter helft van mijn rug wat groter is dan de linker helft. Hoe zou ik dat gelijk kunnen trekken?

Laatst bewerkt:
komt wel goed met dat jochie.

beetje supersaiyan 3 kapsel vind t wel bruut, ik ga het ook doen:).
verder goede aanleg en goed fysiek succes!.

no way dat die armen 44 cm zijn!

hoe weet je nou of dat geen 44ers zijn, geef die jongen voordeel van de twijfel.
foto's vertekenen vaak, je kan zo al zien dat hij best groot is ook qua frame en ja dan lijkt 44 cm niet heel groot.

En benen? Lijkt wel alsof je een superdude schema hebt, armen lijken voor te lopen op de rest.

niet slecht, brute mat ook

Ik post z.s.m. een foto met een meetlintje eromheen.

En schema heb ik niet, heb zelf wat in elkaar geknutseld.
+ foto van benen zal ik binnenkort plaatsen.

Had kuiten opgemeten en die waren 47.5 CM.

En mensen bedankt voor de reacties die niet over m'n mat gaan.

Laatst bewerkt:
Lekker door trainen kerel. Richt je op vetverlies de komende tijd; veel eiwit eten om je spieren te behouden, en weinig koolhydraten eten om je vet kwijt te raken.

Terug
Naar boven