MuscleMeat

foto's van bodybuilders van vroeger op oudere leeftijd

Bezoekers in dit topic

mooie foto's
[Link niet meer beschikbaar]
 
WTF doet Clarence Bass tussen die foto's ? ? ?




:D
 
mooie foto's
[Link niet meer beschikbaar]

mooie link zeg!
Front double biceps van Yates is echt zo impressive. Frank Zane's taille trouwens ook. Ronnie vind ik zelf dan weer minder. En ik mis Levrone.
 
[Link niet meer beschikbaar]


Wat een fantastische site !!!
 
80jarige ifbb-pro Karl Marshall

n46vyt.jpg

2l9i7t4.jpg
 

Wat tja, post eens een pic dan van een 80 jarige die er beter bij staat. Ongelofelijk veel respect! De rest van de wereld wankelt achter een rollator en zit bij de dokter om nog enig sociaal contact te hebben op die leeftijd. Deze man staat gewoon op het podium.
 
Serge Nubret heeft nu echt nog steeds een bizar fysiek
 
Je moet voor de gein eens 10 mannetjes van 80 naast elkaar zetten... Dan besef je pas denk ik hoe goed deze man eruit ziet :)
 
Serge Nubret heeft nu echt nog steeds een bizar fysiek

Lag hij niet in coma een tijdje geleden? zulke berichten kwamen wel op het forum.

Of is daar niks van waar
 
Geen foto's van Dorian Yates op latere leeftijd.

Enkel die link een paar pagina's terug maar die doet het bij mij niet...

Verder veel respect voor de (nog steeds niet)vergane glorie ::thumbs::
 
Lag hij niet in coma een tijdje geleden? zulke berichten kwamen wel op het forum.

Of is daar niks van waar

yep, is nog een hele rel over geweest. zn kinderen zouden hem vergiftigd hebben..
ik denk dat ie met insuline zat te kloten en een fout maakte

ot: pittige quads nog van die 80 jarige:eek:
 
  • Like
Waarderingen: Obeb
Echt nice foto's :cool: respect
 
80 jaar.. Hij staat er echt zeer goed bij, nog beste grote traps ook. :eek:
Serge Nubret..Tja..1 of a kind he? :)
 
Wat tja, post eens een pic dan van een 80 jarige die er beter bij staat. Ongelofelijk veel respect! De rest van de wereld wankelt achter een rollator en zit bij de dokter om nog enig sociaal contact te hebben op die leeftijd. Deze man staat gewoon op het podium.


dan heb je mijn vader nog niet gezien., hij is nu 72 en ziet er super uit. hij zegt dat hij op zijn 100ste er nog zo uitziet :D
 
dan heb je mijn vader nog niet gezien., hij is nu 72 en ziet er super uit. hij zegt dat hij op zijn 100ste er nog zo uitziet :D


pics or it didn't happen :)
 
Back
Naar boven