AndroidHealthClinic

foto's van bodybuilders van vroeger op oudere leeftijd (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

80jarige ifbb-pro Karl Marshall

n46vyt.jpg

2l9i7t4.jpg

Nou.. word hier niet echt warm of koud van, om eerlijk te zijn hoop ik er zo niet op mijn 80ste bij de lopen :rolleyes:
 
bovenstaande opmerking van ace is een typische opmerking van een uiterst jong iemand,
wacht maar tot je de 45 gepasseerd bent..... :)

als je op je 80 er nog zo bij kan staan,petje af..

btw,hier een[afbeelding niet meer beschikbaar] foto van dezelfde man op 74 jarige leeftijd
scheelt overigens best veel die 6 jaar,maar toch behoorlijk bemoedigend dat je er tot een jaar of 70 nog goed uit kan zien
 
Net Gene Hackman
 
Nou.. word hier niet echt warm of koud van, om eerlijk te zijn hoop ik er zo niet op mijn 80ste bij de lopen :rolleyes:

wtf, meen je dat nou?

mijn opa van 80 kan amper nog lopen ...
 
hier was hij 71jaar

35a8vwx.jpg

nu 72jaar, heb hem wat fatburners gegeven van gaspari.
en nu staat hij nog iets droger en voller. recente pics maak ik nog wel

Wow ziet er super uit voor 71 jaar. Is dit nog naturel?
 
Wow ziet er super uit voor 71 jaar. Is dit nog naturel?

ja naturel. was vergete bij te zetten !

ik probeer hem te overtuigen voor eens hrt te doen of iets anders maar hij weigert steeds... hij wilt 120jaar worden haha

ik kan jullie zijn voedingsgeheim wel vertellen :D

grtz
 
ja naturel. was vergete bij te zetten !

ik probeer hem te overtuigen voor eens hrt te doen of iets anders maar hij weigert steeds... hij wilt 120jaar worden haha

ik kan jullie zijn voedingsgeheim wel vertellen :D

grtz

Ey repect man naturel, echt bizar goed! Ik zou er zeker wel zo bij willen staan op me 70ste.

En vertel je geheim maar dan :).
 
Ey repect man naturel, echt bizar goed! Ik zou er zeker wel zo bij willen staan op me 70ste.

En vertel je geheim maar dan :).

zal morgen eens uitgebreid hier neer zetten, heb nu geen tijd en weet ook niet alles .. ik vraag morgen even.
ook qua supplementen voor oudere mensen zal ik ineens vragen
 
zal morgen eens uitgebreid hier neer zetten, heb nu geen tijd en weet ook niet alles .. ik vraag morgen even.
ook qua supplementen voor oudere mensen zal ik ineens vragen

doen graag,ben ik wel benieuwd naar,damn...71....echt goed man,niet enkel gewoon atletisch figuur nog maar ook de huid ziet er nog jong uit
en dan nog naturel ook,
**** dit motiveerd me meteen weer(ik heb eigenlijk voor mezelf het idee dat ik een verloren strijd aan het voeren ben met mijn 46)...maar blijkbaar moet ik er gewoon harder aan werken :)
 
Wat tja, post eens een pic dan van een 80 jarige die er beter bij staat. Ongelofelijk veel respect! De rest van de wereld wankelt achter een rollator en zit bij de dokter om nog enig sociaal contact te hebben op die leeftijd. Deze man staat gewoon op het podium.

+1 ,wat n kansloze reactie van die daan en Ace, respect voor die man,als je er zo uit kan zien opje 80 ste,post maar s foto' s van jullie op je 80ste,ben er zeker van dat jullie slechter zullen uitzien als jullie nog leven dan

---------- Toegevoegd om 13:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:45 ----------

hier was hij 71jaar

35a8vwx.jpg

nu 72jaar, heb hem wat fatburners gegeven van gaspari.
en nu staat hij nog iets droger en voller. recente pics maak ik nog wel

nice!
 
ja idd wel super, toffe fysiek

hij zou beter eens een accountje aanmaken hier
 
hier was hij 71jaar

35a8vwx.jpg

nu 72jaar, heb hem wat fatburners gegeven van gaspari.
en nu staat hij nog iets droger en voller. recente pics maak ik nog wel

Gvd , die kerel heeft een betere fysiek dan ik. Echt nice man ! :thumb:
 
kijk al deze gasten, staan er nog top bij... en dan zie je arnold pfff echt zonde van hem
En die gasten staan foto's te verkopen aan kraampjes op een supplementenbeurs om hun boterham te verdienen terwijl Arnie gouverneur van Californië is...

Overigens kan je van iedereen slechte foto's vinden, die van Arnold waren van net na een operatie... De man schijnt er op dit moment weer stukken beter uit te zien.

On-topic: mooi om te zien hoe BB je echt jong kan houden, de meeste mensen zien er op die leeftijden stukken slechter uit!
 
zal morgen eens uitgebreid hier neer zetten, heb nu geen tijd en weet ook niet alles .. ik vraag morgen even.
ook qua supplementen voor oudere mensen zal ik ineens vragen

ok, heb gevraagd maar mocht niks vertellen. omdat hij een boek over gaat schrijven haha lol :D

ik weet wel een paar dingen.

voor strakke huid: collageen varkenspoten iedere dag.
melatonin 10mg ED denk ik


+ alle vitaminen die er bestaan maar in hoge dosissen :D
 
Mooie topic, zo zie je maar weer dat BB absoluut niet leeftijd-gebonden is.
De oudjes doen het nog best!
 
Mooie topic, zo zie je maar weer dat BB absoluut niet leeftijd-gebonden is.
De oudjes doen het nog best!

Zullen vast ook ervoor kuren hoor, maar nog altijd is het gewoon respectabel wat ze presteren.
 
Back
Naar boven