XXL Nutrition

foto's van bodybuilders van vroeger op oudere leeftijd

Bezoekers in dit topic

Zullen vast ook ervoor kuren hoor, maar nog altijd is het gewoon respectabel wat ze presteren.
Ja, maar op die leeftijd is dat helemaal te verantwoorden, aangezien je eigen test productie dan op een zeer laag pitje staat.
 
Ja, maar op die leeftijd is dat helemaal te verantwoorden, aangezien je eigen test productie dan op een zeer laag pitje staat.

Daarom dus. :)
 
vitaminen in hoge dosissen ?wat bedoel je vermits er n smiley achter staat??

heb het gewoon over vitamine c, e, b, ... etc.
mijn vader besteld deze bij PMC in hogere doseringen.
 
heb het gewoon over vitamine c, e, b, ... etc.
mijn vader besteld deze bij PMC in hogere doseringen.

heb thans al vaker gelezen dat het juist slecht is om bepaalde vitamines te overdoseren zonder aanraden van n dokter zeker
 
heb thans al vaker gelezen dat het juist slecht is om bepaalde vitamines te overdoseren zonder aanraden van n dokter zeker

daarom... maar is onder begeleiding van het PMC in rotterdam.
mijn vader heeft nog ergens een video met intervieuw ik zal deze eens opzoeke... best intressant.

grtz
 
ok,onder begeleiding,dat is wat anders

:thumbup:
 
Arnold heeft echt wel andere prioriteiten dan aan zijn lichaam te werken... Hij heeft daar gewoon geen nood meer aan. Mooie fysieken maar ik denk dat ik op die leeftijd ook geen belang meer zal hechten aan een monsterlichaam. En er zal wel genoeg geld in steken ook.
 
Samir Bannout op zn 54e (heel recent dus)...ziet er nog super uit.

aaax3k.jpg
 
Laatst bewerkt:
Damn, facking beesten!
 
Edit
 
Laatst bewerkt:
2hx4pso.jpg


---------- Toegevoegd om 20:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:13 ----------








[afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
leuke foto`s !

arnold-schwarzenegger-20060109-99171.jpg

Arnold-Schwarzenegger-10-hot-stars.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het al vaker gezegd, maar blijf erbij OLDSCHOOL rules!
Dit waren gasten die trainden 4/5 x per week fullbody. Alleen de basis. Wisselden in intensiteit en volume, dat is DE manier om naturel een freak te worden. Zware sets squatten, deadliften, powercleanen, bankdrukken, chinnen met gewichten tussen de benen, dippen idem enz. enz.
Nix geen splitschemaatje of pompsetjes op de curlmachine. RUW IJZERWERK!
Wat machines??? JIJ moet het werk doen, niet het apparaat.

Supplementen?? Dacht je dat zij zich bezighielden met arginine, creatine en welk moment van de dag ze een capsuletje nitro-oxide of hoe die shit ook mag heten moesten innemen. Nee! Trainen, trainen en eten en eten....
Ze aten biefstuk , eieren, brood, pasta en heel misschien idd de eerste proteïneshakes, maar dat was it!

Oldschool bodybuilders waren sterk en veelzijdig. Ze deden aan powerliften, strongman-competities, atletiek enz. Waarom? Om functionaliteit van hun gewonnen spiermassa te behouden en daar ook maximaal van te profiteren, want is dat in eerste instantie niet de opzet?, Iets wat bij 99% al lang uit het oog verloren is...maargoed da's een hele andere discussie.

Werd er gebruikt? Ja? Pas als het natuurlijke groeipotentieel het plafond naderde, dan werd er naar wat ondersteuning gegrepen. Ok, ook in die tijd waren er abusers, ARNOLD is daar een voorbeeld van.
De meesten echter hadden al een hele stevige natuurlijke basis gelegd, DAT is de reden waarom ze er vandaag de dag op zeer hoge leeftijd er nog zo goed uitzien!

Dus dat kuren enzo, vergeet het maar. Vele, vooral jonge gasten, zullen hier tegenwoordig geen boodschap meer aan hebben. Half jaartje in de gym, hoplakee daar komt de pillendoos en een tijdje later injecteren van alles en nog wat, maar trainen? **** toch op! En dan zie je ze eventjes niet meer, broodmager terugkomen, ja ga weer beginnen en hop.. weer an de pillen. Gaat nergens meer over.
Begrijp me niet verkeerd. Ik ben niet tegen gebruik, wel tegen misbruik en tegenwoordig zie ik als personal trainer veeeeeel te veel misbruik!

Dus oldskool mannen! Deze heren leveren het bewijs nog maar es. Want zou toch prachtig zijn als je in de herfst van je leven een fysiek hebt, waar gasten van 17/18 alleen maar van kunnen dromen en de dames nog doet soppen! ;)
 
Mooi gesproken Mike. Helemaal met je eens.

En tuurlijk, veel BB-ers van de golden age zaten ook vanaf hun 15de aan de D-bol, primobolan of Winstrol, maar velen hebben ook zeker weten een hele sterke natuurlijke basis opgebouwd.

Een mooi voorbeeld is denk ik wel Reg Park en Steve Reeves. Beiden hele sterke BB-ers en denk ik toch wel met een flinke natuurlijke basis. Zal zeker niet ontkennen dat zij op een begeven moment ook wel wat hulpmiddeltjes hebben gebruikt, maar denk toch wel heel beperkt en heel anders dan hoe het nu gaat.

Verder is het wel mooi om te weten dat er in de jaren '20 en '30 al krachtsporters waren die meer dan 300kg konden deadliften bv. Heb eens een topic daarover ooit geplaatst, old strongman of zoiets.
 
Ik heb het al vaker gezegd, maar blijf erbij OLDSCHOOL rules!
Dit waren gasten die trainden 4/5 x per week fullbody. Alleen de basis. Wisselden in intensiteit en volume, dat is DE manier om naturel een freak te worden. Zware sets squatten, deadliften, powercleanen, bankdrukken, chinnen met gewichten tussen de benen, dippen idem enz. enz.
Nix geen splitschemaatje of pompsetjes op de curlmachine. RUW IJZERWERK!
Wat machines??? JIJ moet het werk doen, niet het apparaat.

Supplementen?? Dacht je dat zij zich bezighielden met arginine, creatine en welk moment van de dag ze een capsuletje nitro-oxide of hoe die shit ook mag heten moesten innemen. Nee! Trainen, trainen en eten en eten....
Ze aten biefstuk , eieren, brood, pasta en heel misschien idd de eerste proteïneshakes, maar dat was it!

Oldschool bodybuilders waren sterk en veelzijdig. Ze deden aan powerliften, strongman-competities, atletiek enz. Waarom? Om functionaliteit van hun gewonnen spiermassa te behouden en daar ook maximaal van te profiteren, want is dat in eerste instantie niet de opzet?, Iets wat bij 99% al lang uit het oog verloren is...maargoed da's een hele andere discussie.

Werd er gebruikt? Ja? Pas als het natuurlijke groeipotentieel het plafond naderde, dan werd er naar wat ondersteuning gegrepen. Ok, ook in die tijd waren er abusers, ARNOLD is daar een voorbeeld van.
De meesten echter hadden al een hele stevige natuurlijke basis gelegd, DAT is de reden waarom ze er vandaag de dag op zeer hoge leeftijd er nog zo goed uitzien!

Dus dat kuren enzo, vergeet het maar. Vele, vooral jonge gasten, zullen hier tegenwoordig geen boodschap meer aan hebben. Half jaartje in de gym, hoplakee daar komt de pillendoos en een tijdje later injecteren van alles en nog wat, maar trainen? **** toch op! En dan zie je ze eventjes niet meer, broodmager terugkomen, ja ga weer beginnen en hop.. weer an de pillen. Gaat nergens meer over.
Begrijp me niet verkeerd. Ik ben niet tegen gebruik, wel tegen misbruik en tegenwoordig zie ik als personal trainer veeeeeel te veel misbruik!

Dus oldskool mannen! Deze heren leveren het bewijs nog maar es. Want zou toch prachtig zijn als je in de herfst van je leven een fysiek hebt, waar gasten van 17/18 alleen maar van kunnen dromen en de dames nog doet soppen! ;)

Mooi gesproken Mike. Helemaal met je eens.

En tuurlijk, veel BB-ers van de golden age zaten ook vanaf hun 15de aan de D-bol, primobolan of Winstrol, maar velen hebben ook zeker weten een hele sterke natuurlijke basis opgebouwd.

Een mooi voorbeeld is denk ik wel Reg Park en Steve Reeves. Beiden hele sterke BB-ers en denk ik toch wel met een flinke natuurlijke basis. Zal zeker niet ontkennen dat zij op een begeven moment ook wel wat hulpmiddeltjes hebben gebruikt, maar denk toch wel heel beperkt en heel anders dan hoe het nu gaat.

Verder is het wel mooi om te weten dat er in de jaren '20 en '30 al krachtsporters waren die meer dan 300kg konden deadliften bv. Heb eens een topic daarover ooit geplaatst, old strongman of zoiets.

Amen. :bow:
 
ok, heb gevraagd maar mocht niks vertellen. omdat hij een boek over gaat schrijven haha lol :D

ik weet wel een paar dingen.

voor strakke huid: collageen varkenspoten iedere dag.
melatonin 10mg ED denk ik


+ alle vitaminen die er bestaan maar in hoge dosissen :D

Klein beetje test en GH er bij? doet wonderen
 
Mooi gesproken Mike. Helemaal met je eens.

En tuurlijk, veel BB-ers van de golden age zaten ook vanaf hun 15de aan de D-bol, primobolan of Winstrol, maar velen hebben ook zeker weten een hele sterke natuurlijke basis opgebouwd.

Een mooi voorbeeld is denk ik wel Reg Park en Steve Reeves. Beiden hele sterke BB-ers en denk ik toch wel met een flinke natuurlijke basis. Zal zeker niet ontkennen dat zij op een begeven moment ook wel wat hulpmiddeltjes hebben gebruikt, maar denk toch wel heel beperkt en heel anders dan hoe het nu gaat.

Verder is het wel mooi om te weten dat er in de jaren '20 en '30 al krachtsporters waren die meer dan 300kg konden deadliften bv. Heb eens een topic daarover ooit geplaatst, old strongman of zoiets.

Jaa geweldig, echte helden. Krijg kippenvel van verhalen over Louis Cyr en Paul Andersson.
Louis Cyr kon 1200kg backliften en Paul Andersson kon 2400lbs (+1000kg) squatten, niet full, maar toch een behoorlijke ROM!
Naast BRUTE genen, natuurlijk helemaal toegwijd aan krachtsport. Maargoed dit waren krachtatleten pur sang en geen BB-ers en hun fysiek was niet iets om naar te streven, maar doet niets af aan de prestaties natuurlijk.
Ik weet wel van een Negroïde Amerikaan die naast verschrikkelijk sterk ook een waanzinnige fysiek had. Ook ergens uit die tijd, net na de oorlog....kan ff niet op zijn naam komen.
Zou zo heden ten dage op het podium kunnen.... zo'n lijf!
 
  • Like
Waarderingen: bezi
ik heb het al vaker gezegd, maar blijf erbij oldschool rules!
Dit waren gasten die trainden 4/5 x per week fullbody. Alleen de basis. Wisselden in intensiteit en volume, dat is de manier om naturel een freak te worden. Zware sets squatten, deadliften, powercleanen, bankdrukken, chinnen met gewichten tussen de benen, dippen idem enz. Enz.
Nix geen splitschemaatje of pompsetjes op de curlmachine. Ruw ijzerwerk!
Wat machines??? Jij moet het werk doen, niet het apparaat.

Supplementen?? Dacht je dat zij zich bezighielden met arginine, creatine en welk moment van de dag ze een capsuletje nitro-oxide of hoe die shit ook mag heten moesten innemen. Nee! Trainen, trainen en eten en eten....
Ze aten biefstuk , eieren, brood, pasta en heel misschien idd de eerste proteïneshakes, maar dat was it!

Oldschool bodybuilders waren sterk en veelzijdig. Ze deden aan powerliften, strongman-competities, atletiek enz. Waarom? Om functionaliteit van hun gewonnen spiermassa te behouden en daar ook maximaal van te profiteren, want is dat in eerste instantie niet de opzet?, iets wat bij 99% al lang uit het oog verloren is...maargoed da's een hele andere discussie.

Werd er gebruikt? Ja? Pas als het natuurlijke groeipotentieel het plafond naderde, dan werd er naar wat ondersteuning gegrepen. Ok, ook in die tijd waren er abusers, arnold is daar een voorbeeld van.
De meesten echter hadden al een hele stevige natuurlijke basis gelegd, dat is de reden waarom ze er vandaag de dag op zeer hoge leeftijd er nog zo goed uitzien!

Dus dat kuren enzo, vergeet het maar. Vele, vooral jonge gasten, zullen hier tegenwoordig geen boodschap meer aan hebben. Half jaartje in de gym, hoplakee daar komt de pillendoos en een tijdje later injecteren van alles en nog wat, maar trainen? **** toch op! En dan zie je ze eventjes niet meer, broodmager terugkomen, ja ga weer beginnen en hop.. Weer an de pillen. Gaat nergens meer over.
Begrijp me niet verkeerd. Ik ben niet tegen gebruik, wel tegen misbruik en tegenwoordig zie ik als personal trainer veeeeeel te veel misbruik!

Dus oldskool mannen! Deze heren leveren het bewijs nog maar es. Want zou toch prachtig zijn als je in de herfst van je leven een fysiek hebt, waar gasten van 17/18 alleen maar van kunnen dromen en de dames nog doet soppen! ;)

+1
 
Jaa geweldig, echte helden. Krijg kippenvel van verhalen over Louis Cyr en Paul Andersson.
Louis Cyr kon 1200kg backliften en Paul Andersson kon 2400lbs (+1000kg) squatten, niet full, maar toch een behoorlijke ROM!Naast BRUTE genen, natuurlijk helemaal toegwijd aan krachtsport. Maargoed dit waren krachtatleten pur sang en geen BB-ers en hun fysiek was niet iets om naar te streven, maar doet niets af aan de prestaties natuurlijk.
Ik weet wel van een Negroïde Amerikaan die naast verschrikkelijk sterk ook een waanzinnige fysiek had. Ook ergens uit die tijd, net na de oorlog....kan ff niet op zijn naam komen.
Zou zo heden ten dage op het podium kunnen.... zo'n lijf!

lijkt me beetje overdreven?
Ze pakken nu bij die super leags in de USA rond de 500 met bijna titanium suits aan,en die squats zijn niet eens parr?!
 
Back
Naar boven