AndroidHealthClinic

Foto's voor (net begonnen)

Succes ermee!

• Topic Starter Topic Starter
Dank je wel..

Pfff vorige week intensieve training gehad (vrijdags benentraining) en dan moet ik soweiso al 250 squats bij elkaar opgeteld doen. Dikke spierpijn gehad 3 dagen lang hahahaha! Ook mn PR gehaald met opdrukken. 30 keer achter elkaar..
We proberen het allemaal maar positief te zien.. ondanks mijn VP niet goed daalt op het moment. Volgende week donderdag weer naar Veldhoven. Deze keer zitten er maar 3 weken tussen want tussendoor word het voor mij lastig om te gaan. Volgende week donderdag weet ik meer..

He, log bijhouden he!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

He, log bijhouden he!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hahahaha, sorry sorry! Kreeg ook niet zoveel reacties meer dus had niet verwacht dat er nog geïnteresseerden waren ;).

ook ben ik paar dagen in het buitenland geweest en sinds gisterenmiddag weer terug.

Ben vorige week donderdag weer naar Veldhoven geweest en was in 3 weken tijd weer 0,5% et kwijt en 2,3kg afgevallen dus dat was netjes. Zit nu op 18,5 VP.

Zo netjes! Al zou je met -2 kg eraf wel meer eraf qua vet% verwachten (of t gaat van andere plekken af dan de meetpunten:))
Waar moet je naar toe qua vet% ?

Zo netjes! Al zou je met -2 kg eraf wel meer eraf qua vet% verwachten (of t gaat van andere plekken af dan de meetpunten:))
Waar moet je naar toe qua vet% ?

Ja, mijn lichaam reageert echt heel raar hoor hahaha!

Toen ik begon wilde ik naar 19% gaan (ben begonnen met 25,6%) maar ben nog steeds niet tevreden. Er zit nog vet/vel op mijn lovehandles en vooral ook nog op mijn bovenbenen (ook cellulitis) en dat wil ik weg hebben. Daarvoor be ik er o.a. aan begonnen. Dus hoop met 17% wel klaar te zijn. Maar dat is nog de vraag

Ja, mijn lichaam reageert echt heel raar hoor hahaha!

Toen ik begon wilde ik naar 19% gaan (ben begonnen met 25,6%) maar ben nog steeds niet tevreden. Er zit nog vet/vel op mijn lovehandles en vooral ook nog op mijn bovenbenen (ook cellulitis) en dat wil ik weg hebben. Daarvoor be ik er o.a. aan begonnen. Dus hoop met 17% wel klaar te zijn. Maar dat is nog de vraag

Ja herkenbaar hoor. Er staan inmiddels aderen op mn buik, schouders, armen, borst.. maar mn benen zijn nog behoorlijk vet (ook cellulitis) en ook nog veel vet op de lovehandles/onderrug!! Wel veel minder natuurlijk, maar had het liever wat meer verdeeld gehad.. achja, komt nog wel :) Misschien niet dit jaar, maar volgend jaar moet lukken!

Hoe is het met de glutes?

Ja herkenbaar hoor. Er staan inmiddels aderen op mn buik, schouders, armen, borst.. maar mn benen zijn nog behoorlijk vet (ook cellulitis) en ook nog veel vet op de lovehandles/onderrug!! Wel veel minder natuurlijk, maar had het liever wat meer verdeeld gehad.. achja, komt nog wel :) Misschien niet dit jaar, maar volgend jaar moet lukken!

Klote is dat he! Voel me er ook echt super onzeker door. Dan zie ik genoeg vrouwen die er geen reet aan doen, meer vet hebben dan ik en er beter uit zien omdat ze EN geen cellulitis hebben EN een beter vetverdelign.
Life is not fair!

Ik ben er eigenlijk echt klaar mee! We gaan we door maar ben er echt klaar mee.. Doe er zoveel voor en VP daalt wel (langzaam, te langzaam vind ik) maar mijn cellulitis is voor mij gevoel nog steeds net zo erg..

---------- Toegevoegd om 13:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:19 ----------

To be honest: ****ed up! Ik word gekv an mijn cellulitis wat maar niet wil verdwijnen. Geldt ook voor mn lovehandles. Word er een beetje moedeloos van. .

Ik snap je heel goed. Op mn mindere dagen baal ik er ook van dat ik zo hard werk en indd sommige meiden met crap eten en nix doen beter figuur hebben.

Toch is er echt heel veel mogelijk. Cellulitis en lovehandles gaan echt wel weg als je richting de 12% toe gaat. Dat is ook iets wat ik mezelf zeg. Nu nog ff doen met wat ik nu heb en gaan bouwen.. over een jaar wil ik een stuk lager in vet% met meer massa.

Het is goed doelen te hebben en daarna te werken maar ook niet te streng voor jezelf zijn hè ;)

hahahaha, sorry sorry! Kreeg ook niet zoveel reacties meer dus had niet verwacht dat er nog geïnteresseerden waren ;).

ook ben ik paar dagen in het buitenland geweest en sinds gisterenmiddag weer terug.

Ben vorige week donderdag weer naar Veldhoven geweest en was in 3 weken tijd weer 0,5% et kwijt en 2,3kg afgevallen dus dat was netjes. Zit nu op 18,5 VP.

je moet het ook voor jezelf doen, je zal zoveel motivatie kunnen putten op momenten wanneer je het over weken of maanden even niet ziet zitten; al dat eten en trainen.

Ik snap je heel goed. Op mn mindere dagen baal ik er ook van dat ik zo hard werk en indd sommige meiden met crap eten en nix doen beter figuur hebben.

Toch is er echt heel veel mogelijk. Cellulitis en lovehandles gaan echt wel weg als je richting de 12% toe gaat. Dat is ook iets wat ik mezelf zeg. Nu nog ff doen met wat ik nu heb en gaan bouwen.. over een jaar wil ik een stuk lager in vet% met meer massa.

Het probleem bij mij is, ik zit nu op 18,5% en mijn ribben zijn te zien en dat vind ik dus nietmooi. terwijl mijn onderlichaam wat vetter blijft zeg maar. Dus heel veel VP nog verliezen lijkt me niet zo'n goeie optie.
Ga toch eens vragen of er iets anders mogelijk is zodat ik mijn onderlichaam meer/beter train of een andere manier van Vp verlagen maar dan niet op mij bovenlichaam.. ALS dat mogelijk is..

---------- Toegevoegd om 08:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:03 ----------

Het is goed doelen te hebben en daarna te werken maar ook niet te streng voor jezelf zijn hè ;)

Ik ben een echte perfectionist dus dat wordt moeilijk hahahha!

Hier even een foto update hoe het er na 22 weken uit ziet (vorige week).

Benieuwd naar jullie reacties.

foto.jpg

• Like
Waarderingen: YOGI
je moet het ook voor jezelf doen, je zal zoveel motivatie kunnen putten op momenten wanneer je het over weken of maanden even niet ziet zitten; al dat eten en trainen.

Doe het ook zeker voor mezelf hoor. Stiekem ook wel voor mijn partner (dat hoeft niet voor hem hoor) maar ik vind het natuurlijk voor mzelfe en fijner idee dat ik er beter uit zie en dat hij dat ook ziet. Dus voel je je toch mooier.

maar als ik andere vrowuen zie op het strand die geen cellulitits hebben en aan fastfood zitten en veel alcohol drinken vind het gewoon niet eerlijk. En IK word er gewoon erg onzeker van. Dat is het probleem

Het beste zou zijn om massa te bouwen, maar ik kan me indenken dat je die tijd niet hebt voor de flexcup.

Ik zag eerder ook ribben, maar daar zit nu gewoon spier overheen:D Ik herken je probleem heel goed! Daarom ben ik eerst flink massa aan ga zetten op mn bovenlijf (bij mij zag je ook de borstkasribven).

---------- Post added at 08:13 ---------- Previous post was at 08:12 ----------

Ik vind btw dat je achterkant er gewoon mooi uit ziet! Alleen voor podium mag t nog wat droger.

Ik vind btw dat je achterkant er gewoon mooi uit ziet! Alleen voor podium mag t nog wat droger.

Thanks.. De verhouding aan de achterkant begint te komen alleen met het fellere licht (bijv. in de zon) zie je mijn cellulitis ook erg goed.

Benen etc. mogen droger idd. Dat wil ik ook graag maar het gaat van de bovenkant af helaas.. Mijn armen etc. train ik ook al best wel veel (meer dan benen) dus ik zal eens kijken wat Harry te zeggen heeft als ik de vraag stel over het trainen van mn benen en het zien van mn ribben..

Ik doe btw niet mee aan de wedstrijd van de Flexcup :).. doe alleen begeleiding via hen.

Ooww dat dacht ik!! Mijn bovenlijf hoeft ook niet droger, maar van mn benen mag echt nog wel wat af! Balen is dat he. Het ziet er nu al creepy aderig droog uit in de sportschool haha. Maar die benen..ggrrr

Ooww dat dacht ik!! Mijn bovenlijf hoeft ook niet droger, maar van mn benen mag echt nog wel wat af! Balen is dat he. Het ziet er nu al creepy aderig droog uit in de sportschool haha. Maar die benen..ggrrr

Hihi nee, geen wedstrijd voor mij, daar ben ik geen persoon voor :D..

Balen he die benen.. Ik ben je btw aan het volgen via instagram :).. Ik heb zelf alleen geen foto's van mn fitnessprogressie..

Doe het ook zeker voor mezelf hoor. Stiekem ook wel voor mijn partner (dat hoeft niet voor hem hoor) maar ik vind het natuurlijk voor mzelfe en fijner idee dat ik er beter uit zie en dat hij dat ook ziet. Dus voel je je toch mooier.

maar als ik andere vrowuen zie op het strand die geen cellulitits hebben en aan fastfood zitten en veel alcohol drinken vind het gewoon niet eerlijk. En IK word er gewoon erg onzeker van. Dat is het probleem

ik doelde op bijhouden van je log, niet van je trainingen.
Als je zelf traint zie je de veranderingen op een gegeven moment minder goed, als je het allmeaal bijhoudt dan kun je dat contrast beter zien. ;) je ziet nl. echt veel verschil met je eerste foto en de laatste!

Terug
Naar boven