Allana
Novice
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 55kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dank je wel..
He, log bijhouden he!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
.Zo netjes! Al zou je met -2 kg eraf wel meer eraf qua vet% verwachten (of t gaat van andere plekken af dan de meetpunten)
Waar moet je naar toe qua vet% ?
Ja, mijn lichaam reageert echt heel raar hoor hahaha!
Toen ik begon wilde ik naar 19% gaan (ben begonnen met 25,6%) maar ben nog steeds niet tevreden. Er zit nog vet/vel op mijn lovehandles en vooral ook nog op mijn bovenbenen (ook cellulitis) en dat wil ik weg hebben. Daarvoor be ik er o.a. aan begonnen. Dus hoop met 17% wel klaar te zijn. Maar dat is nog de vraag
Misschien niet dit jaar, maar volgend jaar moet lukken!Ja herkenbaar hoor. Er staan inmiddels aderen op mn buik, schouders, armen, borst.. maar mn benen zijn nog behoorlijk vet (ook cellulitis) en ook nog veel vet op de lovehandles/onderrug!! Wel veel minder natuurlijk, maar had het liever wat meer verdeeld gehad.. achja, komt nog welMisschien niet dit jaar, maar volgend jaar moet lukken!
hahahaha, sorry sorry! Kreeg ook niet zoveel reacties meer dus had niet verwacht dat er nog geïnteresseerden waren.
ook ben ik paar dagen in het buitenland geweest en sinds gisterenmiddag weer terug.
Ben vorige week donderdag weer naar Veldhoven geweest en was in 3 weken tijd weer 0,5% et kwijt en 2,3kg afgevallen dus dat was netjes. Zit nu op 18,5 VP.
Ik snap je heel goed. Op mn mindere dagen baal ik er ook van dat ik zo hard werk en indd sommige meiden met crap eten en nix doen beter figuur hebben.
Toch is er echt heel veel mogelijk. Cellulitis en lovehandles gaan echt wel weg als je richting de 12% toe gaat. Dat is ook iets wat ik mezelf zeg. Nu nog ff doen met wat ik nu heb en gaan bouwen.. over een jaar wil ik een stuk lager in vet% met meer massa.
Het is goed doelen te hebben en daarna te werken maar ook niet te streng voor jezelf zijn hè![]()
je moet het ook voor jezelf doen, je zal zoveel motivatie kunnen putten op momenten wanneer je het over weken of maanden even niet ziet zitten; al dat eten en trainen.
Ik herken je probleem heel goed! Daarom ben ik eerst flink massa aan ga zetten op mn bovenlijf (bij mij zag je ook de borstkasribven).Ik vind btw dat je achterkant er gewoon mooi uit ziet! Alleen voor podium mag t nog wat droger.
.. doe alleen begeleiding via hen. Ooww dat dacht ik!! Mijn bovenlijf hoeft ook niet droger, maar van mn benen mag echt nog wel wat af! Balen is dat he. Het ziet er nu al creepy aderig droog uit in de sportschool haha. Maar die benen..ggrrr
..
.. Ik heb zelf alleen geen foto's van mn fitnessprogressie..Doe het ook zeker voor mezelf hoor. Stiekem ook wel voor mijn partner (dat hoeft niet voor hem hoor) maar ik vind het natuurlijk voor mzelfe en fijner idee dat ik er beter uit zie en dat hij dat ook ziet. Dus voel je je toch mooier.
maar als ik andere vrowuen zie op het strand die geen cellulitits hebben en aan fastfood zitten en veel alcohol drinken vind het gewoon niet eerlijk. En IK word er gewoon erg onzeker van. Dat is het probleem
je ziet nl. echt veel verschil met je eerste foto en de laatste!