AndroidHealthClinic

Foto's voor (net begonnen)

Nee, dat is niet de bedoeling van zo'n smokkeldag.

Maar weet iemand ook of, als je vet verlaagt, je ook vel krijgt? Bij mijn buik heb ik het idee dat er een deel vet weg is maar als ik het vast pak lijkt het net of het vel is..

Hoe bedoel je dat? Volgens mij krijg je niet ineens meer vel, ja als je eerst meer vet daar had en dat wordt minder dan zal in het begin je vel ff iets slapper hangen omdat de vulling minder is. Dit trekt bij voor je het weet.

• Topic Starter Topic Starter
Ja, dat bedoel ik eigenlijk. Heb het idee dat het vet bij mijn buik weg is maar het is nu een stuk losser geworden. Misschien moet ik maar wat meer geduld hebben haha..

ziet er zeker goed uit, ga zo door

is de helft van die kilo van cheatdag niet alleen al door extra vochtvasthouden?
en dat vel: duurt even vooraleer dat kan bijtrekken he, ook afhankelijk van de elasticiteit van de huid, beetje geduld (boh! en dat is nu net zo lastig)

Succes iig, je gaat goed....!

is de helft van die kilo van cheatdag niet alleen al door extra vochtvasthouden?
en dat vel: duurt even vooraleer dat kan bijtrekken he, ook afhankelijk van de elasticiteit van de huid, beetje geduld (boh! en dat is nu net zo lastig)

Succes iig, je gaat goed....!

Ik heb geen idee of dat door het vocht komt met de cheatdag, dat zei iemand bij mij bij de sportschool ook al maar ik heb er geen ervaring mee, dus ik weet het niet. We zullen het daar maar op houden haha. Vanmorgen was er al wel weer 0,5 af.. dus zit nu weer bijna op m'n normale gewicht.. (door het droogtrainen val ik in ieder geval niet af).

Tja, dat vel?! Haha, dat heb ik nooit gehad omdat wat er zat altijd 'vet' was. Maar het is wel 'fijn' om te horen dat het normaal is. Weet ik in ieder geval dat ik geduld moet hebben, flink moet blijven trainen en dat het dan wel weg gaat. Merk wel dat de verandering nu een stukje minder snel gaat..

Over 2 a 3 weken moet ik weer vet% laten meten, dus ben erg benieuwd.

Hoi hoi, ik ben sinds vandaag nieuw op 't forum en stiekem heel benieuwd naar je progressie. Ik ga je volgen!

kyra wat een vooruitgang zeg! Ik zag het verschil vooral aan je billen, die zijn een stuk strakker!

kyra wat een vooruitgang zeg! Ik zag het verschil vooral aan je billen, die zijn een stuk strakker!

Jaa, klopt. Heb je goed gezien. Nu ben weer een hele stap verder maar ik wacht nog even met posten van een foto hihi.. Die komt binnenkort weer. Waarschijnlijk eind volgende week dan ben ik 1,5 maand bezig.

Vanaf morgen heb ik weer een nieuw eetschema, dan heb ik gewoon meerdere eetschema's met hetzelfde aantal kcal en mag ik zelf kiezen wat ik eet, dus mag mijn schema's door elkaar gooien.. dan kom ik gewoon op dezelfde totaal aantal kcal uit elke dag.

---------- Toegevoegd om 08:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:04 ----------

Ik ga het in ieder geval proberen :) moet nog een beetje uitvogelen hoe alles werkt hiero :D

Succes! Jij hebt btw al een mooi vet% zeg met je 19%.. Ik zat 2,5 week terug op 24,7 over 2 weekjes weer laten meten dus ik ben benieuwd hoeveel er vanaf is..

Jaa, klopt. Heb je goed gezien. Nu ben weer een hele stap verder maar ik wacht nog even met posten van een foto hihi.. Die komt binnenkort weer. Waarschijnlijk eind volgende week dan ben ik 1,5 maand bezig.

Vanaf morgen heb ik weer een nieuw eetschema, dan heb ik gewoon meerdere eetschema's met hetzelfde aantal kcal en mag ik zelf kiezen wat ik eet, dus mag mijn schema's door elkaar gooien.. dan kom ik gewoon op dezelfde totaal aantal kcal uit elke dag.

---------- Toegevoegd om 08:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:04 ----------

Succes! Jij hebt btw al een mooi vet% zeg met je 19%.. Ik zat 2,5 week terug op 24,7 over 2 weekjes weer laten meten dus ik ben benieuwd hoeveel er vanaf is..

Ik ben benieuwd naar het resultaat! Zet 'm op meid!!

Ik ben benieuwd naar het resultaat! Zet 'm op meid!!

Dank je wel. I will do my best :).

Ik word alleen gekkk van die weegschaal en jaa ik weet het weggooien dat ding maar zat gisteren ineens op de 60 kg :s.. Maar in de spiegel ziet het er beter uit haha.

Dank je wel. I will do my best :).

Ik word alleen gekkk van die weegschaal en jaa ik weet het weggooien dat ding maar zat gisteren ineens op de 60 kg :s.. Maar in de spiegel ziet het er beter uit haha.

Vast ineens een paar kg spiermassa :)

Vast ineens een paar kg spiermassa :)

Kan dat zomaar ineens? Woog 58 kilo en gisteren ineens 60 kilo.
Wel heb ik vrijdagavond smokkelavond gehad (sushi) en daarbij ook 3 frisdrank.. maar in de spiegel ziet het er juist strakker etc. uit.. Zo raar!

Kan dat zomaar ineens? Woog 58 kilo en gisteren ineens 60 kilo.
Wel heb ik vrijdagavond smokkelavond gehad (sushi) en daarbij ook 3 frisdrank.. maar in de spiegel ziet het er juist strakker etc. uit.. Zo raar!

kan allemaal...
maarre, schommelt jouw gewicht dan niet met je cyclus mee? ook nog een optie

Jaaaa, die heb ik deze week gehad dus dat zou ook wel kunnen hoor. Maar zit nu erg veel verschil tussen. Misschien ook idd door het zout (vocht) van de sojasaus tijdens de sushi vrijdagavond + frisdank en ook nog mijn cyclus.

Moet van de spiegel uit gaan en daar ziet het er wel goed uit (beter).

spiegel geloven!!

Lekker bezig hoor. Goed verschil

Succes! Ik volg!

Terug
Naar boven