MuscleMeat

Foto's voor (net begonnen)

• Topic Starter Topic Starter

Zal ik doen :)..

---------- Toegevoegd om 10:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:41 ----------

Lekker bezig hoor. Goed verschil

Dank je wel.. Even doorbijten.

---------- Toegevoegd om 10:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:41 ----------

Thanks Naomi. Zie dat we even oud zijn en dezelfde lengte hebben. Natuurlijk heb jij bijna 10% minder vp haha. Maar goed, daar ben ik voor aan het werken.
Volgende week zaterdag moet ik weer vp op gaan laten meten. Daarna zal ik wel sowieso laten weten hoeveel vp eraf is (ik ga uit van 0,5% zodat het niet tegen valt, was namelijk vorige keer binnen 2 weken 0,7% eraf) en dan zal ik gelijk ook een nieuwe foto plaatsen.

Thanks Naomi. Zie dat we even oud zijn en dezelfde lengte hebben. Natuurlijk heb jij bijna 10% minder vp haha. Maar goed, daar ben ik voor aan het werken.
Volgende week zaterdag moet ik weer vp op gaan laten meten. Daarna zal ik wel sowieso laten weten hoeveel vp eraf is (ik ga uit van 0,5% zodat het niet tegen valt, was namelijk vorige keer binnen 2 weken 0,7% eraf) en dan zal ik gelijk ook een nieuwe foto plaatsen.
Goed bezig, zolang je een doel hebt en gemotiveerd bent om daar de dingen voor te doen die ervoor nodig zijn komt het goed!

Benieuwd naar je foto's

Goed bezig, zolang je een doel hebt en gemotiveerd bent om daar de dingen voor te doen die ervoor nodig zijn komt het goed!

Benieuwd naar je foto's

Ja, moet geduld hebben. Foto's komen binnenkort weer :).

Aangezien jij aan de flexcup hebt meegedaan en daar ook maanden voor hebt moeten werken heb jij misschien wel tips voor mij. Ik ga met de carnavalsvakantie (in de week van 3 maart) 3 dagen naar Parijs, nou kan ik daar natuurlijk geen pannenkoekjes e.d. gaan bakken en je gaat dan ook weleens uit etne e.d.Heb jij tips? (neem aan dat jij wss ook wel een keer weg bent geweest in die periode)..

Ik ben in de wedstrijdvoorbereiding wel weg geweest (geen paar dagen overigens), maar ik zorg altijd dat ik mijn eten mee heb. Ik moest laatst voor werk 5 dagen in een hotel zitten. Dan zorg ik dat ik al mijn bakjes met eten klaar heb en gooi ze daar in de koelkast/diepvries.

Ook nu ik "offseason" ben wijk ik niet van mijn schema af (ik junk wel 1 dag in de week). Dus als we iets plannen is het meestal op junkdag zodat ik dan alles (Mcdonals, chocola, friet, mayo, cola, cake, koek alllessssssss) kan eten wat ik wil. Als je een paar dagen weg gaat is het natuurlijk lastiger, en als ik naar Parijs zou gaan zou ik gewoon lekker 3 dagen even eten wat je lekker vind. Je kan altijd verstandige keuzes maken natuurlijk. Eiwitshakes meenemen is ook makkelijk, dan krijg je in ieder geval wel je eiwitten binnen.

Dank je wel. I will do my best :).

Ik word alleen gekkk van die weegschaal en jaa ik weet het weggooien dat ding maar zat gisteren ineens op de 60 kg :s.. Maar in de spiegel ziet het er beter uit haha.

Ja ik weet wat je bedoelt.. echt niet op letten, hoe rot dat ook is. Kijk naar je spiegel inderdaad en haal je motivatie uit de progressie die je met eigen ogen ziet!!

Ik ben juist altijd blij als mijn gewicht omhoog is gegaan. In de spiegel zie ik wel dat het vetpercentage oke is, dus meer gewicht is meer massa :)

Ik ben in de wedstrijdvoorbereiding wel weg geweest (geen paar dagen overigens), maar ik zorg altijd dat ik mijn eten mee heb. Ik moest laatst voor werk 5 dagen in een hotel zitten. Dan zorg ik dat ik al mijn bakjes met eten klaar heb en gooi ze daar in de koelkast/diepvries.

Ook nu ik "offseason" ben wijk ik niet van mijn schema af (ik junk wel 1 dag in de week). Dus als we iets plannen is het meestal op junkdag zodat ik dan alles (Mcdonals, chocola, friet, mayo, cola, cake, koek alllessssssss) kan eten wat ik wil. Als je een paar dagen weg gaat is het natuurlijk lastiger, en als ik naar Parijs zou gaan zou ik gewoon lekker 3 dagen even eten wat je lekker vind. Je kan altijd verstandige keuzes maken natuurlijk. Eiwitshakes meenemen is ook makkelijk, dan krijg je in ieder geval wel je eiwitten binnen.

Ja, heb ook 1 keer per week een smokkeldag maar meestel smokkel ik alleen met avondeten, lekker friet met een snack of pizza, sushi waar ik maar zin in heb. Daarnaast meestel nog 1 a 2 glazen frisdrank als variatie op mijn drinkpatroon (water, thee en max. 4 bakjes koffie op een dag).

Juist, in Parijs wordt dat moeilijk denk ik om alles mee te nemen, zijn maar 3 dagen hoor. Kan natuurlijk in het hotel bij het ontbijt opletten en yoghurt met muesli pakken en een appel. Misschien een eitje zonder eigeel erbij ofzo. Dat komt wel goed maar op het park zelf wordt het moeilijk.

---------- Toegevoegd om 14:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:30 ----------

Ja ik weet wat je bedoelt.. echt niet op letten, hoe rot dat ook is. Kijk naar je spiegel inderdaad en haal je motivatie uit de progressie die je met eigen ogen ziet!!

Ga ik ook zeker doen. Maar al die jaren op de weegschaal gestaan te hebben en dan nu ineens omhoog gaan is niet leuk maarja.. kennis van mij die heeft dezelfde lengte, is super gespierd en weegt 63 kilo dus ja. Dat zou ik in eerste instantie (vroeger) veel te veel vinden. Wil niet boven de 60 uitkomen maar als het er goed uit ziet, waarom niet?!

---------- Toegevoegd om 14:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:31 ----------

Ik ben juist altijd blij als mijn gewicht omhoog is gegaan. In de spiegel zie ik wel dat het vetpercentage oke is, dus meer gewicht is meer massa :)

Ja, ok! Maar jij hebt natuurlijk nu al een mooi vetpercentage dus als je dan zwaarder wordt betekent het dat je spiermassa op bouwt. Of dat nu al bij mij zo is weet ik niet zeker. Ofja, mijn lichaam veranderd erg veel. Zie wel dat er vet weg gaat, maar bij mijn buik is het juist losser geworden en je gaat toch aan alles twijfelen of het wel goed gaat..

je hebt al een duidelijke progressie gemaakt in die twee weken op pagina 2!

Hier wederom 2 foto's. Deze heb ik gisteren gemaakt.
Ik merk zoveel verschil, aan mijn benen en billen (zijn veel sterker, strakker) en ook mijn 'lovehandles' zijn voor een groot deel weg (ofzo het vet dan ahha ;)).

Ben benieuwd wat jullie vinden.

Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit! Zie echt wel verschil! Top!

Thanks! Even ter info: ik ga gewoon staan zoals ik normaal ook doe dus ik forceer niks. Ook met mijn buikspieren die span ik niet aan maar zijn zo zoals ze op de foto zijn.

(soms zie je foto's waar ze alles aanspannen, dat doe ik dus niet) :)

Ziet er heel netjes uit ! :)

Probeer eens een keer met aanspannen dan, is misschien ook nog een heel verschil. Buikvet is wel zichtbaar minder. Lichaamsgewicht 58kg nu?

Probeer eens een keer met aanspannen dan, is misschien ook nog een heel verschil. Buikvet is wel zichtbaar minder. Lichaamsgewicht 58kg nu?

Zit in de ochtend nu op 58,2 zoiets (voordat ik met KT begon woog ik 55,5).

Nou ik vind dat als ik ze aanspan het niet is zoals ik ben snap je?! Ik wil dat ik niks hoef te doen (dus niks aanspannen) om het te zien. Als ik over het strand loop straks ga ik ook niet de hele tijd alles aanspannen snap je :p

---------- Toegevoegd om 09:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:22 ----------

Dank je wel.. Al die berichten keeps me motivated.

Volgende week zaterdag vet% laten meten, spannend!! Vorig keer zat ik op 24,7

keep up the good work kyra! Ziet er goed uit!

Je ziet al goed verschil hoor! Vooral bij je buik. Niet druk maken om de weegschaal. De spiegel is je vriend :)

Zit in de ochtend nu op 58,2 zoiets (voordat ik met KT begon woog ik 55,5).

Nou ik vind dat als ik ze aanspan het niet is zoals ik ben snap je?! Ik wil dat ik niks hoef te doen (dus niks aanspannen) om het te zien. Als ik over het strand loop straks ga ik ook niet de hele tijd alles aanspannen snap je :p

Snap wat je bedoelt ja, zo heb je wel een duidelijk beeld idd. Maar de meerderheid van de mensen houd toch standaard hun buik in haha?

Je ziet al goed verschil hoor! Vooral bij je buik. Niet druk maken om de weegschaal. De spiegel is je vriend :)
Spiegel is wel je vriend maar meten = weten. Soms zie je jezelf totaal verkeerd in de spiegel. Bijv je ziet jezelf alleen maar kleiner worden terwijl je wel spiermassa aan bent gekomen

Terug
Naar boven