AndroidHealthClinic

Foto's voor (net begonnen)

• Topic Starter Topic Starter
keep up the good work kyra! Ziet er goed uit!
Thanks! Please keep following me :)

---------- Toegevoegd om 10:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:10 ----------

Je ziet al goed verschil hoor! Vooral bij je buik. Niet druk maken om de weegschaal. De spiegel is je vriend :)

Dank je dank je. Jaazeker die spiegel begint steeds meer mijn vriend te worden ;).. Ik blijf redelijk steady met mijn gewicht (alleen eens per maand niet :p). En ziet er stukken beter uit dus **** die weegschaal :D

---------- Toegevoegd om 10:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:11 ----------

Snap wat je bedoelt ja, zo heb je wel een duidelijk beeld idd. Maar de meerderheid van de mensen houd toch standaard hun buik in haha?

Ik ga mn buik niet inhouden want dat vind ik niet natuurlijk. Ieder zijn ding natuurlijk. Zoals ik al eerder zei: op het strand ga ik ook niet hele tijd mn buik inhouden dus wil dat mijn buik mooi is bij de 'normale' stand haha!

---------- Toegevoegd om 10:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:12 ----------

Waaaahahahha.. je hoeft toch niet dik te zijn op je buik in te houden? ENNN ik bedoelde niet inhouden maar AANSPANNEN, is wat anders he heren ;)

Snap wat je bedoelt ja, zo heb je wel een duidelijk beeld idd. Maar de meerderheid van de mensen houd toch standaard hun buik in haha?

Spiegel is wel je vriend maar meten = weten. Soms zie je jezelf totaal verkeerd in de spiegel. Bijv je ziet jezelf alleen maar kleiner worden terwijl je wel spiermassa aan bent gekomen

Ja das zeker waar. Daarom meet ik ook altijd mijn cm. En ik weeg me en ik kijk naar de spiegel haha.

En ik hield eerder ook altijd mijn buik in. Vooral als ik zat. Nu niet meer.

Ja das zeker waar. Daarom meet ik ook altijd mijn cm. En ik weeg me en ik kijk naar de spiegel haha.

Wel goed voor je buikspieren, het continu aanspannen :cool:

Goeie progressie zeg! Leuk om te zien!

Keep it up!

Ik meet verder niks maar ik merk het gewoon super goed aan alles. Eerst kon ik bij mijn benen flink wat vet pakken en dat is zeker al gehalveerd dus dat is mooi.
Wegen doe ik wel maar moet ik eigenlijk niet doen want zeg niks. Je kunt aankomen door vocht, tijdens je periode etc. dus ja.. spiegel moet ik maar vertrouwen.

En mijn vriend want die is super trots en ziet duidelijk verschil :D

---------- Toegevoegd om 12:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:17 ----------

Keep it up!

Dank je wel.. Leuk al die berichten.. Doet me goed..

---------- Toegevoegd om 12:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:17 ----------

Keep it up!

Dank je wel.. Leuk al die berichten.. Doet me goed..

wouw mooie progressie en dat op zo een korte tijd!

wereld van verschil met die beginfoto's hoor!
gaat goed hier :)

wouw mooie progressie en dat op zo een korte tijd!

Thanks Sanne :)..

---------- Toegevoegd om 08:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:27 ----------

wereld van verschil met die beginfoto's hoor!
gaat goed hier :)

Dank je wel. Dat vind ik zelf idd ook. Ben er ook erg blij mee..
Vooral dat als ik ren ik bijna niks meer voel bewegen haha. En door de cardio na de KT meer conditie heb tijdens mijn voetbal.

Mooi hoor!! Ga zo verder.

Thanks..

Ben zojuist weer bij Harry geweest en jawel, binnen 1 maand tijd van 24,7 naar 21,9 procent, dus -2,8 procent. Ben zoooo happy en toch ook een beetje trots haha..

jij gaat echt snel vooruit!!

ik ben er jaloers op :-). je bent toch wel eem mooi voorbeeld voor mij.. dat het kan en haalbaar is :-)

ik ben er jaloers op :-). je bent toch wel eem mooi voorbeeld voor mij.. dat het kan en haalbaar is :-)

Absoluut! Al is het denk ik per persoon ook verschillend maar mijn smokkeldag in de week is niet echt een smokkeldag. Avondmaaltijd is smokkel meestal iets vets friet of pizza en laatste 2 weken had ik sushi op maar wel onbeperkt :p. Verder eigenlijk Max 3 frisdranken en daarnaast volg ik gewoon het schema dus dat scheelt denk ik ook wel. Verder ben ik erg streng voor mezelf, smokkel niks!! Ooit een x een dropje maar verder weeg ik alles af, doe mijn oefeningen ook voor de volle 100%. Hoe zit jij nu??

---------- Toegevoegd om 17:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:11 ----------

---------- Toegevoegd om 17:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:11 ----------

Hihi mijn dag kan niet meer stuk.

Wel mooi om te vertellen. Heb van den vriendinnetje van me een doosje gehad met pen en papier om alle positieve dingen van 2014 op te schrijvend en die einde van het jaar weer te bekijken, deze komt er zeker in haha

:thumbs:

Netjes hoor!

Goed bezig meid! Keep up the good work!! Mooie buik ben je aan't krijgen!

Thanks. Over een maandje weer langs Veldhoven voor een meting maar merk wel dat het nu iets minder snel Gata maar is logisch omdat ik nu natuurlijk op 21.9 procent zit

Terug
Naar boven