XXL Nutrition

Foto's voor (net begonnen)

• Topic Starter Topic Starter
Hulp nodig:

Mijn vorig schema hield in dat ik zou afvallen en flink wat vet zou verliezen. Dat laatste was zeker gelukt (-2,8% in 1 maand) maar was wel 1 kilo aangekomen. Dat is natuurlijk niet erg maar niet echt de bedoeling om aan te komen in deze fase.

Sinds deze week ben ik bezig met een nieuw eet- en trainingsschema (spiermassa kweken).
Ook heb ik mijn periode deze week en tot mijn verbazing ben ik 1,5 kilo kwijt en lijken mijn spieren zich super goed te ontwikkelen.

Nou weet ik dat ik in deze fase volgens mij niet af zou moeten vallen. Iemand ervaringen hiermee?? Ik snap niks meer van mijn lijf haha.

Ben wel blij hoor als ik in de spiegel kijk maar wil wel graag weten hoe andere hier tegenaan kijken en of het wel de juiste 'vorm/manier' is zoals het nu gaat. Mijn lichaam doet nu andere dingen dan het normaliter zou moeten gaan.

Help me!!!

Misschien handig om even foto's van je huidige shape te plaatsen, dan valt er wat te vergelijken.
Feit dat je vet verliest en toch aankomt is niet zo gek. Spiermassa is zwaarder dan vetmassa.

Foto's komen wss volgende week, voel me door de periode wat opgeblazen haha dus geen foto's.
Nog even een weekje wachten

Haha okay, lekker weekje bleekselderij vreten joh :D

Hahaha, helpt dat ja?

Najaa, ben wel afgevallen juist dus hahaha maar dan voel je je altijd opgeblazen maar daar kan jij (gelukkig maar voor jou) niet over meepraten ;)

Als ik hier over 2 maanden nogmaals kom kijken ben je ripped. Afgesproken?

Als ik hier over 2 maanden nogmaals kom kijken ben je ripped. Afgesproken?

Ripped?! Neem aan dat dat afgetraind is zoiets haha!

Naja over 2 maanden ben ik 5 maanden bezig en zat 2 weken geleden op 21,9 procent. Dus we zullen het zien haha! Ik doe mn best in ieder geval..

Ik zal strak wel weer even foto's posten.

Heel goed :)

Opgeblazen gevoel.. Denk je dat mannen dat niet kennen ofzo? :p

Hierbij wederom foto's. Dit is mijn resultaat na 9 weken.
Helaas heb ik niet veel licht waar ik de foto's maak maar anders zie je mijn buikspieren veel beter :)

Eerst trok ik dit broekje niet aan omdat deze best strak zit en je vooral mijn 'lovehandles' goed kon zien. Het feit dat ik deze nu wel aan trek en je mijn lovehandles bijna niet meer ziet zegt genoeg :). Ben benieuiwd wat jullie ervan vinden.

Laatst bewerkt:
Mooi buikje :thumbs:

Meer squatten, lunges etc! Je bips hangt nog een beetje sipjes ;)

Al met al zeer nette progressie voor 9 weken hard werken! Keep it up!!

---------- Toegevoegd om 09:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:43 ----------

Hahaha, oh vast wel haah maar niet met de rest van de symptomen, tenmisnt dat hoop ik niet voor je hahahahah!

:roflol:

Nee zou wat zijn :D

Mooi resultaat na 9 weken :) ook heel fijn dat je nu al weer broekjes aantrekt die je eerst niet aan durfde te doen :)

Mooi buikje :thumbs:

Meer squatten, lunges etc! Je bips hangt nog een beetje sipjes ;)

Al met al zeer nette progressie voor 9 weken hard werken! Keep it up!!

Nou, als je de foto's 'before' ziet op de eerste pagina dan scheelt het echt heel veel.
En deze foto's zijn gemaakt net na mijn smokkeldag en in mijn periode haha dus dat scheelt ook al wel..

---------- Toegevoegd om 09:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:58 ----------

Mooi resultaat na 9 weken :) ook heel fijn dat je nu al weer broekjes aantrekt die je eerst niet aan durfde te doen :)

Thanks!

Mooie progressie! En persoonlijk vind ik dat je al een heel mooi figuur hebt, en dat zal alleen nog maar beter worden.

Nou, als je de foto's 'before' ziet op de eerste pagina dan scheelt het echt heel veel.
En deze foto's zijn gemaakt net na mijn smokkeldag en in mijn periode haha dus dat scheelt ook al wel..

---------- Toegevoegd om 09:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:58 ----------

Thanks!

Het was opbouwende kritiek hè :)

Ik zou je zo zonder pardon doen, dus je hebt echt niks om je voor te schamen :thumbs:

Mooie progressie! En persoonlijk vind ik dat je al een heel mooi figuur hebt, en dat zal alleen nog maar beter worden.

Dank je wel :), doet me goed, echt! Nu nog die lovehandles weg, buik strakker maar vooral mijn bovenbenen en billen..

---------- Toegevoegd om 10:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:37 ----------

Het was opbouwende kritiek hè :)

Ik zou je zo zonder pardon doen, dus je hebt echt niks om je voor te schamen :thumbs:

Uhm tja, wat moet ik daarop zeggen, had beter een andere woordkeuze kunnen gebruiken maar goed..
Dat zijn mannen he.

Over mn billen dat weet ik zelf ook maar kan niet in een keer goed zijn he. Als je kijkt naar mijn allereerste foto's daar hingen ze helemaal sip met die putten erin hahaha! Dat is nu al vrijwel weg, worden al mooi rond.

ENNN wat ook zo is is dat ik niet mijn heupen kantel zodat ze mooier op de foto komen te staan (dat doen veel mensen wel). Ik sta zoals ik normaal ook sta.

Haha niet steeds zo in de verdediging schieten :D
Nergens voor nodig, lekker zo doorgaan!

Helaas niet meer reacties op mijn vooruitgang foto's :(..

Aankomende zaterdag weer VP laten meten in Veldhoven, ik ben benieuwd.

Terug
Naar boven