AndroidHealthClinic

Foto's voor (net begonnen)

Zullen we ons richten op mijn vooruitgang hahaha..

Mij maakt dit verder namelijk niet zoveel uit hoor. Ben wel iets gewend. Maar mijn blog heb ik geschreven om mijn vooruitgang met jullie te delen + jullie mening te horen (mits deze uiteraard niet coïtusistisch zijn)..

Ik denk dat je het ook wel fijn vindt om te horen: Lekker kontje!

Dus bij deze....

Lekker kontje! De vooruitgang zie ik toch vooral bij je billen en daar doen de meeste vrouwen het voor :cool:

Keep up the good work :)

Zullen we ons richten op mijn vooruitgang hahaha..

Mij maakt dit verder namelijk niet zoveel uit hoor. Ben wel iets gewend. Maar mijn blog heb ik geschreven om mijn vooruitgang met jullie te delen + jullie mening te horen (mits deze uiteraard niet coïtusistisch zijn)..

Nee joh, gewoon tussen de regels doorlezen. Het gros van de mannen, naja eigenlijk iedereen is hier alleen voor de foto's en om je complimentjes en opbouwende kritiek te geven. Met de foto's hou je het in balans. Zonder foto's gaat niemand je helpen hier :D

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk dat je het ook wel fijn vindt om te horen: Lekker kontje!

Dus bij deze....

Lekker kontje! De vooruitgang zie ik toch vooral bij je billen en daar doen de meeste vrouwen het voor :cool:

Keep up the good work :)

Haha.. Thanks! Najaa lekker kontje is niet erg coïtusistisch maar heb ook al een keer de opmerking gehad: ik zou je wel doen! Tja ??? dat hoor ik liever niet.. Eventueel dan een andere woordkeuze maar goed..

Ik doe het vooral voor mij lovehandles en bovenbenen en idd ook een beetje mn billen. Maar mijn bovenbenen en lovehandles vond/vind ik toch wel het ergste.

Ondanks ik 4 weken geleden op 21,9 % VP zat (zaterdag dus weer nieuwe meting) heb ik nog steeds cellulitis op mijn bovenbenen en dat vind ik zoooo erg.

---------- Toegevoegd om 10:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:02 ----------

Nee joh, gewoon tussen de regels doorlezen. Het gros van de mannen, naja eigenlijk iedereen is hier alleen voor de foto's en om je complimentjes en opbouwende kritiek te geven. Met de foto's hou je het in balans. Zonder foto's gaat niemand je helpen hier :D

Nou ik snap wel dat het ook om de foto's gaat want zonder foto's kun je niet echt oordelen, i get it..

Haha.. Thanks! Najaa lekker kontje is niet erg coïtusistisch maar heb ook al een keer de opmerking gehad: ik zou je wel doen! Tja ??? dat hoor ik liever niet.. Eventueel dan een andere woordkeuze maar goed..

Ik doe het vooral voor mij lovehandles en bovenbenen en idd ook een beetje mn billen. Maar mijn bovenbenen en lovehandles vond/vind ik toch wel het ergste.

Ondanks ik 4 weken geleden op 21,9 % VP zat (zaterdag dus weer nieuwe meting) heb ik nog steeds cellulitis op mijn bovenbenen en dat vind ik zoooo erg.
.

In de vrouwensectie heb ik ergens gelezen dat squatten goed helpt tegen cellulitis! Het komt zo nu en dan ook echt voor dat je cellulitis helemaal verdwijnt! Het is ook niet voor niets dat squatters strakke en ronde billen hebben :cool:

In de vrouwensectie heb ik ergens gelezen dat squatten goed helpt tegen cellulitis! Het komt zo nu en dan ook echt voor dat je cellulitis helemaal verdwijnt! Het is ook niet voor niets dat squatters strakke en ronde billen hebben :cool:

Dat die cellulitis daar verdwijnt komt niet specifiek van het squatten (je verbrand natuurlijk wel calorieën tijdens deze oefening en zal zeker daar ook wel wat aan bijdragen). Waar je lichaam als eerste vet op slaat is genetische bepaald. Bij vrouwen is dat vaak bij de benen en billen bij mannen is dit op de buik. Dit zijn ook de laatste plekken waar het verdwijnt. Dat het verdwijnt komt dus ook door het calorietekort wat gecreëerd wordt door te cutten (ofwel voeding of extra beweging). Door squatten neemt natuurlijk het spiervolume van je glutes toe en zal alles strakker worden en de zaak wat liften. Cellulitis neemt procentueel af als de hoeveelheid vet hetzelfde blijft en de spiermassa toeneemt.

Dat die cellulitis daar verdwijnt komt niet specifiek van het squatten (je verbrand natuurlijk wel calorieën tijdens deze oefening en zal zeker daar ook wel wat aan bijdragen). Waar je lichaam als eerste vet op slaat is genetische bepaald. Bij vrouwen is dat vaak bij de benen en billen bij mannen is dit op de buik. Dit zijn ook de laatste plekken waar het verdwijnt. Dat het verdwijnt komt dus ook door het calorietekort wat gecreëerd wordt door te cutten (ofwel voeding of extra beweging). Door squatten neemt natuurlijk het spiervolume van je glutes toe en zal alles strakker worden en de zaak wat liften. Cellulitis neemt procentueel af als de hoeveelheid vet hetzelfde blijft en de spiermassa toeneemt.

Okee bedankt voor de uitleg :) zag het ergens een keer voorbij komen

Wat een mooie progressie weer! Doe je echt goed :) Het verschil tegenover het begin is echt al enorm!

Thanks indeed voor de uitleg.
Het is al stukken minder hoor en mijn billen zijn al een stuk ronder. De cellulitis op mijn billen is niet meer te zien maar het zit vooral op mijn hamstrings.. Ook dat is al minder maar nog niet weg en daar baal ik van. Omdat ik oo vrouwen zie die meer VP hebben dan ik en er stuk strakker uit zien maar ik denk dat dat ook te maken heeft met je bouw.

Ik geef niet op, blijf gewoon doorgaan!! Morgen weet ik hoeveel VP eraf is. Mijn benen zijn btw al wel stuk dunner hoor dus zie wel dat er vooruitgang in zit maar je wilt denk ik zelf toch altijd dat het sneller gaat..

---------- Toegevoegd om 08:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:54 ----------

Wat een mooie progressie weer! Doe je echt goed :) Het verschil tegenover het begin is echt al enorm!

Thanks Sanne!! Nu wachten tot morgen wat mn VP doet :)

---------- Toegevoegd om 08:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:54 ----------

Squatten doe ik 2 keer per week. Maandags en zaterdags. Maandags 4 x 12 front squats.. Die doe ik nu nog met maar 10 kilo totaal. Wil eerst deze oefeningn goed uitvoeren en dan pas verhogen met de kg. Deze front squats doe ik trouwens wel erg diep.

Zaterdags doe ik normale squats 16-14-12-10-8-6 vorige keer heb ik de 16-14 met 30 kg gedaan de 12-10 met 35 en de 8-6 met 40 kilo..

Hierbij wederom foto's. Dit is mijn resultaat na 9 weken.
Helaas heb ik niet veel licht waar ik de foto's maak maar anders zie je mijn buikspieren veel beter :)

Eerst trok ik dit broekje niet aan omdat deze best strak zit en je vooral mijn 'lovehandles' goed kon zien. Het feit dat ik deze nu wel aan trek en je mijn lovehandles bijna niet meer ziet zegt genoeg :). Ben benieuiwd wat jullie ervan vinden.

Goed vooruit gegaan zeg!!Echt top ;)

Hop hop vanmorgen bij Harry geweest en jawel 2,0% kwijt. Zit nu op 19,9%. Heb een nieuw trainingsschema gekregen dus ik ben benieuwd

Hop hop vanmorgen bij Harry geweest en jawel 2,0% kwijt. Zit nu op 19,9%. Heb een nieuw trainingsschema gekregen dus ik ben benieuwd
netjes! zorgen gemaakt om niks dus ;)

---------- Toegevoegd om 16:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:18 ----------

Inb4 Kyra Em87 afwijst en em87 Kyra zwart gaat maken door onzin te verkopen :o
Da fak

ik heb haar niet eens een PB gestuurd :roflol:
ze is gewoon goed bezig, daarbij heeft ze lekkere billen:D

netjes! zorgen gemaakt om niks dus ;)

---------- Toegevoegd om 16:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:18 ----------

Da fak

ik heb haar niet eens een PB gestuurd :roflol:
ze is gewoon goed bezig, daarbij heeft ze lekkere billen:D

Tja, kan beter maar vanuit gaan dat er weinig af is dan dat het tegenvalt, tenminste dat heb ik ik dan haha!

Ik ben ook heel streng voro mezelf dat scheelt :)..

---------- Toegevoegd om 06:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:47 ----------

Dank je wel..

Ik ben ook heel streng voro mezelf dat scheelt .. [/QOUTE]

Dat moet ook! Goede motivatie en zo te zien kom jij er wel! :)

Jaaa, het resultaat wat ik wil zien zal wel goedkomen. Duurt nog wel een paar maandjes denk ik.
Harry schatte dat ik ongeveer 6 maanden bezig zou zijn. Ben nu op de helft. Maar goed zit nu al wel op 19,9% vet. Dus hopelijk ben ik wel iets eerder klaar maar daar ga ik niet vanuit hahaha! Kan het niet tegenallen he ;)

• Like
Waarderingen: Em87
Keep it up! Gaat goed dus!! :)

Goed bezig, ik ga je even volgen! Succes met je doel!

Terug
Naar boven