XXL Nutrition

Foto's voor (net begonnen)

H&m licht is inderdaad vreselijk! Moet altijd even huilen als ik daar in een pashokje sta.

En goeie progressie al! Maar met Harry als coach moet dat ook wel :)

• Topic Starter Topic Starter
H&m licht is inderdaad vreselijk! Moet altijd even huilen als ik daar in een pashokje sta.

En goeie progressie al! Maar met Harry als coach moet dat ook wel :)

Haha ja erg he dat felle licht. I hate it! Maar als het goed is dadelijk niet meer en hopelijk is er dan geen putje meer te bekennen :)..

Harry is echt een fijne coach.

Resultaat na 12 weken. Nu een keer in een ander licht. Wat ben ik wit haha

Laatst bewerkt:
Nog 1

Laatst bewerkt:
Wauw super verschil al zeg! Mag je trots op zijn! :D

Wauw super verschil al zeg! Mag je trots op zijn! :D

Dank je Well . Jaa ben ik ook wel haha. Alleen vind het zo jammer dat m'n buikspieren nog niet echt te zien zijn. Bij 9 weken vooruitgang kwamen ze al dus ging er vanuit dat ik ze dan na 12 weken helemaal goed zou kunnen zien. En benen begint gelukkig iets te worden

Zo dit is even makkelijker vergelijken.
Benieuwd naar jullie reacties..

Laatst bewerkt:
Is lastig, maar je lijk topje buik wel vet kwijt te zijn en heupen, je benen zijn dikker geworden, wat niet negatief is bedoeld, het oogt strakker dus waarschijnlijk spiermassa.
Ik denk dat je wel goed opweg bent je dieet wat moet gaan aanpassen :)

Heel netjes! Van poffertjespan naar bijna beachproof in 12 weken!
Tips heb je nog niet nodig volgens mij want je doet het beter dan menigeen hier op het forum :thumbs:

Is lastig, maar je lijk topje buik wel vet kwijt te zijn en heupen, je benen zijn dikker geworden, wat niet negatief is bedoeld, het oogt strakker dus waarschijnlijk spiermassa.
Ik denk dat je wel goed opweg bent je dieet wat moet gaan aanpassen :)

Mijn benen wil ik juist dunner hebben maar goed daar zit nog het meeste vet. Nog wat VP naar beneden en dat moet goedkomen denk ik. Dan zie je ook wat meer de spieren.. Dan vind het niet zo erg als het dan ietsje dikker is want dan zie je goed dat het door de spieren komt..

---------- Toegevoegd om 06:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:45 ----------

Heel netjes! Van poffertjespan naar bijna beachproof in 12 weken!
Tips heb je nog niet nodig volgens mij want je doet het beter dan menigeen hier op het forum :thumbs:

Hahaha thanks. Gisteren heb ik nog wel even een foto laten maken in hetzelfde licht als de eerste foto's en moet zeggen dat ik toch nog best veel cellulitis heb (vind ik zelf).. Best balen omdat ik het gevoel heb dat het zeker allemaal strakker is e.d.

Die cellulitis verdwijnt vanzelf als je vet% omlaag gaat! Je bent op de goede weg :)

Gezegend met flinke billen, flink squaten en dan voorspel ik een zeer goede ass

Gezegend? Vind je dat?!?! Ik heb ze liever niet haha!
crazy-talk.gif

Flink squaten jij :D

Gezegend? Vind je dat?!?! Ik heb ze liever niet haha!

Zooo ga je mond spoelen! Gaat niks boven een lekkere stevige ronde bips!! Veel vrouwen met een stel hangwangen die zijn jaloers op je, trust me, al die kerels kijken jouw kontje na op straat.. :D

Zooo ga je mond spoelen! Gaat niks boven een lekkere stevige ronde bips!! Veel vrouwen met een stel hangwangen die zijn jaloers op je, trust me, al die kerels kijken jouw kontje na op straat.. :D

niet alleen de kerels ;)

kom op meis, niets mooiers dan een stevig rond achterwerk.
en zoals Moess zegt: die cellutitus wordt met trainen vanzelf minder

mooie progressie hoor! knap werk, lekker doorgaan.

Jaaa squaten doe ik zeker. Nu in mn schema de single leg squat en potverdikkie wat heb ik daarna dikke spierpijn hahahaha

---------- Toegevoegd om 12:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:49 ----------

Hahaha, sorry! Najaa als ze mooi rond zijn misschien dat ik het dan wel mooi vind hoor. Nee hangbillen vind ik ook niks maar ze hadden van mij wel iets minder groot mogen zijn

---------- Toegevoegd om 12:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:49 ----------

niet alleen de kerels ;)

kom op meis, niets mooiers dan een stevig rond achterwerk.
en zoals Moess zegt: die cellutitus wordt met trainen vanzelf minder

mooie progressie hoor! knap werk, lekker doorgaan.

Haha :p..

Jaaa ik haat mn cellulitis. Dacht echt het super verbeterd was maar heb gisteren dan foto's gemaakt in hetzelfde licht en vind het helemaal niet goed. Terwijl ik al on der 20% vet zit. Snap er niks van..

Ga ook zeker door, zou stom zijn als ik nu mn kop zou laten hangen maar moet wel zeggen dat ik iets minder gemotiveerd ben.. Misschien is dat over een tijdje wel anders

Je gaat echt hard zeg! Goed resultaat weer. Je benen vind ik er ook wat voller uit zien op de foto, maar wel op een hele mooie manier. Ze zijn strakker en compacter. Je buik gaat ook goed!

Terug
Naar boven