XXL Nutrition

Foto's voor (net begonnen)

Zo, heel netjes na 9 weken! Mijn complimenten :D

• Topic Starter Topic Starter
Erg mooi om de vooruitgang te zien tussen de begin pics en de 9 weken pics. Erg knap! Succes met je nieuwe trainingsschema!

Wat een lekker kontje toch!

Pfff begin het nu wel iets moeilijker te krijgen met eten. Niet zo zeer WAT ik moet eten maar de hoeveelheden. Misschien doordat ik nu mer spiermassa heb en een zwaarder schema dat ik nu natuurlijk nog minder KCAL per dag over hou na het sporten.

Iemand tips?

Euhm moeite met teveel of te weinig?
Ik kan dat even niet 123 uit je tekst halen :$

Euhm moeite met teveel of te weinig?
Ik kan dat even niet 123 uit je tekst halen :$

Oops sorry :D.. haha! Te weinig hoeveelheden. Nou heeft Harry afgelopen zaterdag wel gevraagd of ik honger had maar dat heb ik eigenlijk nooit gehad.

kan het komen doordat ik nu weer een zwaarder schema heb en al meer spiermassa heb dat ik nu meer verbrand waardoor ik minder kcal over hou op een dag

Okay dus eigenlijk heb je stiekem toch wel trek?
Wat je kunt proberen is je maaltijden (waar mogelijk) nog een x opsplitsen. Zodat je nog meer eetmomenten gedurende de dag hebt. Behalve dat en iets extra's aan eten erbij doen zie ik zo gauw niet wat je eraan kunt doen.

En Harry even bellen dat hij een voorspellende gave had en vragen wat je met die honger aanmoet?

En Harry even bellen dat hij een voorspellende gave had en vragen wat je met die honger aanmoet?
Ja, dat is misschien toch wel een goed idee. Snap er niks van want heb al die tijd nooit honger gehad maar nu wel.

Kijk het nog even paar dagen aan en dan ga ik wel even contacten met Harry als ik nog steeds trek.
Anders maar wat wortels meenemen naar het werk voor tussendoor.

---------- Toegevoegd om 10:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:34 ----------

Okay dus eigenlijk heb je stiekem toch wel trek?
Wat je kunt proberen is je maaltijden (waar mogelijk) nog een x opsplitsen. Zodat je nog meer eetmomenten gedurende de dag hebt. Behalve dat en iets extra's aan eten erbij doen zie ik zo gauw niet wat je eraan kunt doen.

Stiekem wel ja ;)..

Opsplitsen gaat moeilijk wat zo heel veel eet ik al niet. Heb wel gewoon 6 eetmomenten op een dag dus snap er niks van

Holy shit! Wat een resultaat al sinds de openingspost!

Goeie vooruitgang al!

Al was het wel vreselijker licht op de eerste foto. Ik heb dat met h&m licht. In gewoon licht geen hobbels, maar in h&m licht ga ik gillend het hokje uit!!!

Voor progressie foto's daarom altijd hetzelfde licht als dat lukt :)

Goeie vooruitgang al!

Al was het wel vreselijker licht op de eerste foto. Ik heb dat met h&m licht. In gewoon licht geen hobbels, maar in h&m licht ga ik gillend het hokje uit!!!

Doen vrouwen sexy fotos maken in H&M pashokjes? :eek: ik overweeg een carriereswitch :cool:

Holy shit! Wat een resultaat al sinds de openingspost!

Haha.. dank je wel. ben inmiddels alweer 3 weken verder maar wil nog even wachten met posten van nieuwe foto's. Pas als er nog iets meer restultaat is :D

---------- Toegevoegd om 11:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:15 ----------

Goeie vooruitgang al!

Ik weet het maar dan moet ik telkens mijn vriend van om foto's te maken en die zoekt dat niet echt hahahahha! En die maakt ze dan toch net niet goed genoeg zeg maar..

---------- Toegevoegd om 11:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:16 ----------

Doen vrouwen sexy fotos maken in H&M pashokjes? :eek: ik overweeg een carriereswitch :cool:

hahahaha neee, geen foto's maken. Tenminste ik niet iig :D. Maar dat licht bij H&M pashokjes zijn altijd vreselijk fel waardoor je elk bolletje/putje ziet

Mooie progressie !

fotos?

Netjes hoor!!

Terug
Naar boven