Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed bezig, ik ga je even volgen! Succes met je doel!
...Erg mooi om de vooruitgang te zien tussen de begin pics en de 9 weken pics. Erg knap! Succes met je nieuwe trainingsschema!
.. Van begin tot nu (na 11 weken) precies 5,8% vet kwijt.Euhm moeite met teveel of te weinig?
Ik kan dat even niet 123 uit je tekst halen :$
.. haha! Te weinig hoeveelheden. Nou heeft Harry afgelopen zaterdag wel gevraagd of ik honger had maar dat heb ik eigenlijk nooit gehad.Ja, dat is misschien toch wel een goed idee. Snap er niks van want heb al die tijd nooit honger gehad maar nu wel.En Harry even bellen dat hij een voorspellende gave had en vragen wat je met die honger aanmoet?
Okay dus eigenlijk heb je stiekem toch wel trek?
Wat je kunt proberen is je maaltijden (waar mogelijk) nog een x opsplitsen. Zodat je nog meer eetmomenten gedurende de dag hebt. Behalve dat en iets extra's aan eten erbij doen zie ik zo gauw niet wat je eraan kunt doen.
..Goeie vooruitgang al!
Al was het wel vreselijker licht op de eerste foto. Ik heb dat met h&m licht. In gewoon licht geen hobbels, maar in h&m licht ga ik gillend het hokje uit!!!
Voor progressie foto's daarom altijd hetzelfde licht als dat lukt![]()
ik overweeg een carriereswitch 
Holy shit! Wat een resultaat al sinds de openingspost!

Goeie vooruitgang al!
Al was het wel vreselijker licht op de eerste foto. Ik heb dat met h&m licht. In gewoon licht geen hobbels, maar in h&m licht ga ik gillend het hokje uit!!!
Voor progressie foto's daarom altijd hetzelfde licht als dat lukt![]()
Doen vrouwen sexy fotos maken in H&M pashokjes?ik overweeg een carriereswitch
![]()
. Maar dat licht bij H&M pashokjes zijn altijd vreselijk fel waardoor je elk bolletje/putje ziet