MuscleMeat

Foto's

justbart

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
960
Lengte
1m80
Massa
128kg
Vetpercentage
19%
Ik begon 6 maanden geleden met bodybuilding, woog toen 155 kg en een vetpercentage van 36%.

Zit nu op 118 kg met een vetpercentage van 24%. Hier wat foto's van toen en vorige maand, moet binnenkort weer nieuwe platen schieten.

Hier van een jaar terug en vorige maand.

Ook de benen beginnen ergens op te lijken

Dit was na 5 maanden bloed zweet en tranen, net na de training

Ook na 5 maanden, net na de training

Dit was 2 weken terug

Ook week of 2 geleden

Nog werk genoeg te verrichten:D

Sept 2010-Apr 2009.jpg

benen 5 maanden.jpg

na 5 maanden.jpg

Rug 5 maanden.jpg

week 23 rug.jpg

week 23, kuit.jpg

Knap hoor! Beste benen. Goed bezig hoor! Zit heel wat spiermassa onder. Ga zo door!

Doe je goed. ;)

Respect

Super bezig! Dit in een half jaar tijd, belooft wat voor de aankomende foto's over 6 maanden.

Uit nieuwsgierigheid: ben je meteen begonnen met KT icm cardio of had cardio in het begin prioriteit, of was het alleen KT icm een goed voedingsschema?

ga zo door.

• Topic Starter Topic Starter
Thanks mannen,

Ik word vanaf het begin al begeleid door de sportschool eigenaars. Ik train vanaf het begin al 6 dagen per week, half uur tot 3 kwartier cardio en dan krachtschema, zit nu aan mijn 3e schema. Is wel lekker om elke 3 maanden ander schema te hebben, nieuwe oefeningen. Cardio moet gewoon elke dag en dat doe ik dan wel maar altijd met tegenzin, haha.

Ook vanaf het begin al een voedingsschema idd en wat vitamine;s, amino, visolie, shake en dat soort supplementen.

De eerste 2 maanden waren een ware hell moet ik bekennen, nu gaat alles stukken beter gelukkig.

Waarom was je zo dik dan?

Passief beroep en ploegendienst, niet meer sporten vanaf mijn 21ste, leven als een fanatieke borgondier en zuipen als een nieuwe. Was een mooi en gezellig leven en nu is het tijd voor een nieuwe aflevering.

Waarom niet een korte warming up, krachttraining en DAN cardio?
(respect trouwens voor het omgooien van je leven)

Waarom niet een korte warming up, krachttraining en DAN cardio?
(respect trouwens voor het omgooien van je leven)

Ja dat had iemand in een andere topic ook al gezegt idd, zal dat morgen eens gaan overleggen met mijn coach, ik zie er ook wel meerwaarde in!

en thanks, dit leventje bevalt me stukken beter!

knap, doe zo door!

Knap hoor! Mooi als iemand de knop omzet.

damnn, echt netjes!:) Die monster benen ook, geweldig:D

Keep up the Good work ! :d

Hoe strakker hoe beter :p

Keep it up ! :thumb:

Maar ik zou idd ook cardio doen NA de training.

Nette vooruitgang :thumb:

Ben overigens wel benieuwd naar je stats op de grote 3? :D

Ahaa,

Nou ik heb nog niet specifiek een max rep gedaan, zal dat binnenkort eens een keertje gaan doen. Ben zelf ook wel nieuwschierig.

Kan wel ff mijn maxsetjes van vorig schema pakken,

Benchpresh was 2 x 110 kg.
Deadlift (pas 2 keer gedaan) was 6 x 130 kg
Squat was 6 x 150 kg.

Heb nu weer een ander schema met ipv een max setje aan het eind 2 x 20 herhalingen dus max komende 3 maanden ff niet.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven