Fitness Seller

Foto's

• Topic Starter Topic Starter
Thanks Sandow,

Idd, no bullshit, smoesjes van ik heb dikke ouders of het zit in de familie gaan er bij mij niet niet! Ik ben me er zeer van bewust dat ik elke kilo er echt zelf bij aan gevreten en gezopen heb, en dan ook nog eens dik 10 of 12 jaar niks aan sporten doen, ik heb het resultaat van zo'n ongezonde levenstijl mee gemaakt en gevoeld. Conclusie: That Sucks!

dat ziet er zeker al goed uit in zo'n korte periode. mooie stats ook:eek:
ga zo door!!;)

dat ziet er zeker al goed uit in zo'n korte periode. mooie stats ook:eek:
ga zo door!!;)

Thanks, Ik moet bekennen dat de progressie mij ook verbaast! Ik train wel 6 dagen per week en de meeste workouts nemen tussen de 2 a 3 uur in beslag, met 2 of 3 keer in de week was het lang niet zo snel gegaan natuurlijk.

Komende week extra knallen, a.s. vrijdag is het weer weeg en vetmeet dag! Ik ben benieuwd....

Thanks, Ik moet bekennen dat de progressie mij ook verbaast! Ik train wel 6 dagen per week en de meeste workouts nemen tussen de 2 a 3 uur in beslag, met 2 of 3 keer in de week was het lang niet zo snel gegaan natuurlijk.

Komende week extra knallen, a.s. vrijdag is het weer weeg en vetmeet dag! Ik ben benieuwd....

Wat voor schema heb jij dan? Is wel erg lang trainen zeg. En 6 dagen in de week:O Gebruik je aas? Anders denk ik dat je binnenkort wel eens tegen een blessure al dan niet overtraindheid aan loopt

Ik krijg elke 3 maanden een ander schema, wordt ook geod begeleid tijdens de trainingen. Ik heb nu een (vind ik zelf) zwaar schema, duurt idd half uur tot uur (afhankelijk van de spiergroepen) langer dan mijn eerdere schema's. Vandaag vertelde mijn pain instructur dat ik dit schema 2 maanden in totaal moet doen, daarna weer een korter power schema.

Ik gebruik geen aas, heb wel 2 maanden vetverbranders gebruikt met Ephidrine er in en ben nu begonnen met een clen kuurtje, heb vorige week de 1e week gehad en nu week niet, volgende week weer wel en dat ga ik zo 2 maanden doen. Puur om ff flink wat vet te verbranden. Weet niet of clen onder aas valt... dacht het niet.

vindt wel dat je eerder dik dan gespierd bent......

is bench bankduwen?

flink vooruitgegaan man, je valt in elk geval een stuk effectiever af dan ik :roflol: ga zo door!

vindt wel dat je eerder dik dan gespierd bent......

is bench bankduwen?

Ja natuurlijk is het meer dik dan gespierd, een half jaar geleden was ik nog een dikke prop van 155 kg! Dat tover je echt niet om in spieren in een half jaar.

Benchpress is bankdrukken idd.

---------- Toegevoegd om 09:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:12 ----------

flink vooruitgegaan man, je valt in elk geval een stuk effectiever af dan ik :roflol: ga zo door!

Thanks kerel, ik doe mijn best!

Jij ook sterkte met afvallen, kan af en toe best moeilijk zijn.

zo he, dat is pas progressie! ga zo door!!!!

Ben benieuwd hoe je gaat zijn over nog eens 6 maanden :)

keep going

Snelle progressie

mar zoals de meeste zegge doe eerst KT en dan cardio burn je vet nog sneller ;]

succes!

Ja ik kan er niet meer omheen he, iedereen zegt het!

Dus ik ga nu 20 min voor de training aan de cardio en 10 to 20 min na de training (afhankelijk hoe lang de KT sessie duurt). Vind 2 tot 3 uur al meer dan genoeg elke dag namelijk.

Heel erg knap hoor!!
Zo doorgaan zou ik zeggen!

Clenbuterol wordt ook gebruikt als dopingproduct bij onder meer bodybuilders, zwemmers en wielrenners. In dierstudies bleek Clenbuterol namelijk anabolische effecten te hebben. Veelal wordt beweerd dat Clenbuterol geen bewezen effecten bij mensen heeft, of zelfs katabolisch werkt. Dit staat echter haaks op de waarheid: clenbuterol heeft wel een bewezen anabolisch effect op mensen [1]. Overigens wordt clenbuterol niet zozeer gebruikt in het bodybuilding circuit vanwege de anabole werking (daar zijn geschiktere middelen voor), maar vanwege de werking voor wat betreft vetverbranding. Clenbuterol wordt vooral gebruikt als cutting agent, dus als vervanger van een duurder middel.

Zeer goed resultaat voor zo'n korte tijd. Vind je het echter niet zonde om al Clen te gebruiken? Is niet bedoeld als kritiek, gewoon interesse.

Wel echt heel goed bezig, ik hoop dat je het vol kan houden totdat je jouw einddoel bereikt hebt.

Succes!

Zeer goed resultaat voor zo'n korte tijd. Vind je het echter niet zonde om al Clen te gebruiken? Is niet bedoeld als kritiek, gewoon interesse.

Wel echt heel goed bezig, ik hoop dat je het vol kan houden totdat je jouw einddoel bereikt hebt.

Succes!

Nee heb ik geen moeite mee, ik ben wel benieuwd of dat spul werkt. Is dat niet zo dan gebruik ik het niet meer, mocht het wel zo zijn dan neem ik over een tijd weer een kuur. En als die kramp erger wordt dan hoef ik het ook niet meer... Moet niet te veel last van die shit hebben want dan naai ik het in de prullenbak.

Thanks

---------- Toegevoegd om 18:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:14 ----------

Clenbuterol wordt ook gebruikt als dopingproduct bij onder meer bodybuilders, zwemmers en wielrenners. In dierstudies bleek Clenbuterol namelijk anabolische effecten te hebben. Veelal wordt beweerd dat Clenbuterol geen bewezen effecten bij mensen heeft, of zelfs katabolisch werkt. Dit staat echter haaks op de waarheid: clenbuterol heeft wel een bewezen anabolisch effect op mensen [1]. Overigens wordt clenbuterol niet zozeer gebruikt in het bodybuilding circuit vanwege de anabole werking (daar zijn geschiktere middelen voor), maar vanwege de werking voor wat betreft vetverbranding. Clenbuterol wordt vooral gebruikt als cutting agent, dus als vervanger van een duurder middel.

Ja daarom neem ik het ook! Weg met dat vet.:D

---------- Toegevoegd om 18:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:15 ----------

Heel erg knap hoor!!
Zo doorgaan zou ik zeggen!

Thanks, gaat ik zeker doen

Lekker positief blijven hoor bart, je gaat echt goed! :D

Passief beroep en ploegendienst, niet meer sporten vanaf mijn 21ste, leven als een fanatieke borgondier en zuipen als een nieuwe. Was een mooi en gezellig leven en nu is het tijd voor een nieuwe aflevering.
knap dat je hebt beslist zo'n ommezwaai te maken!

Terug
Naar boven