Marten
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 36
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 91kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nette vooruitgang
Ben overigens wel benieuwd naar je stats op de grote 3?![]()
Ja dat zeggen er meer hier idd, mijn pain instructer zal er best zijn redenen voor hebben. De KT die ik doe is voor mij echt zeer uitputtend, ik ken mezelf en weet als ik nog cardio zou moeten doen na de KT ik hem waarschijnlijk aftaai zonder cardio.... Misschien kent hij mij ook al wel inmiddels... haha.
@marten, duidelijke uitleg. Maar wat ik vertelde, ik heb een coach met veel ervaring. Hij zal er best zijn redenen voor hebben, daarnaast denk ik niet dat ik me kan motiveren om na de KT cardio te moeten doen. Misschien in een later stadium wel, als mijn conditie toren hoog is. En daarbij, ik ben 37 kilo en 11% vet kwijt in 6 maanden tijd, lijkt me toch een duidelijke zaak dat het werkt op deze manier.
Critmonster, thanks ik kan niet wachten tot ik weer meer kan gaan eten, zal nog wel een maand of 6 duren denk ik, de kilo's gaan niet meer zo snel als in het begin.
En je bent ook super bezig, laten we dat voorop stellen. Ga zo door. (en wat betreft de kilo's; ik ben ook 23 kg afgevallen in een half jaar tijd, met cardio na de krachttraining)Ik begrijp dat je het op deze manier doet hoorEn je bent ook super bezig, laten we dat voorop stellen. Ga zo door. (en wat betreft de kilo's; ik ben ook 23 kg afgevallen in een half jaar tijd, met cardio na de krachttraining)

Hahah, ja maar je moet ook niet "en en" doenKijk, dan weet jij ook hoe het is! En makkelijk is het zeker niet, zeker in de beginfase was het echt afzien. Wel knap dat jij na de KT die cardio hebt gedaan, heb het toevallig vandaag geprobeerd, 20 min voor de KT en 20 min na de KT maar dat ging haast niet man, hahaha, dacht dat ik kapot ging op die crosstrainer.![]()
Doe dan bijv. 5 minuten om op te warmen, en na de tijd nog 20 minuten om wat kcal'tjes te verbranden
Damn, dikke poten man!Respect.
Kilo's gaan er in het begin inderdaad erg snel af, daarna gaat het is langzamer maargoed het begin is er zowieso! 37 kilo in 6 maanden is zowieso al een prestatie!