XXL Nutrition

Foto's

Knap hoor, goede begin cijfers. Echt lekker hoor.
Ga zeker zo door.

respect voor je doorzettingsvermogen en je harde werk!
ik ben benieuwt naar foto's van over 6 maanden

HEEL goed bezig keep it up
wel raar, ik ben 16 en relatief breed en sterk voor mijn leeftijd, maar heb ook wat meer vet. Maar ik ben 1.80 meter groot en weeg 83 kilo en bij mij had men 23% gemeten terwijl ik in verhouding toch een heel pak minder vet heb miss moet ik me toch maar is opnieuw laten meten dan want iedereen verschoot enorm van het hoge resultaat dat ze mij gaven.

• Topic Starter Topic Starter
Thanks, over 6 maanden komer er zeker weer foto's op te staan

Mijn vet wordt gemeten door de sportschool eigenaar, zit al 35 jaar in de bodybuildings wereld, hij doet met een soort knijper. Volgens hem de beste methode.

Super zeg dat verschil! Echt gespierde benen ook. Ga vooral zo door, echt klasse!

Zeer goed bezig met een zeer, zeer netjes resultaat!!
Je zal nu zeker niet alleen wat strakker in je vel zitten maar je eigen ook kwa fitheid jaren jonger voelen!

Keep up the good work!

Nette vooruitgang :thumb:

Ben overigens wel benieuwd naar je stats op de grote 3? :D

Lekker belangrijk! Je zou je ook eerst kunnen afvragen wat iemand zijn doelen zijn ipv te veronderstellen dat hij powerlifter is.

Misschien wil TS alleen een beter gespierd lichaam of wil hij puur bodybuilding doen, wat moet je dan met de wetenschap van 1RM max op de grote 3?

@TS, Bart, goede progressie man, ziet er prima uit.
Zoals anderen al zeggen, beter eerst KT en dan cardio doen. Dat is ivm energie- en krachtverlies door de cardio die je nodig hebt voor KT.

Ga zo door, ziet er veelbelovend uit.

Laatst bewerkt:
Thanks allemaal, doet me goed jullie reacties. Motiveert me enorm om door te trainen als een animal zodat er wel wat verschil te zien is op de foto's over 6 maanden!

BTW, gewichten zeggen mij niks idd, ik weet waar ik vandaan kom qua figuur, mijn start doel was gewoon afvallen en werken aan het lichaam, zodat het niet ging hangen. Dat ziet er allemaal zeer goed uit op dit moment, hoogswaarschijnlijk hou ik niet veel hangend vel over. In de laatste maanden zijn mijn doelen wel wat bijgeschaaft, wil toch een mooi afgetraint en vooral groot lichaam ipv alleen afvallen.

Wat betreft de cardio, ik moet voorlopig cardio nog voor de training blijven doen, dit omdat ik nog steeds de prioriteit op het cutten en vetverbranding heb liggen. Dit gaat met de tijd wel omgedraaid worden, als ik begin met bulken moet ik cardio na de training gaan doen.

cheers

Maar als je cardio juist na de KT doet, dan verbrand je meer vet! Tijdens de kt verbrand je je kh en dan tijdens de cardio ga je meteen over op vet.

Ja dat zeggen er meer hier idd, mijn pain instructer zal er best zijn redenen voor hebben. De KT die ik doe is voor mij echt zeer uitputtend, ik ken mezelf en weet als ik nog cardio zou moeten doen na de KT ik hem waarschijnlijk aftaai zonder cardio.... Misschien kent hij mij ook al wel inmiddels... haha.

Ja dat zeggen er meer hier idd, mijn pain instructer zal er best zijn redenen voor hebben. De KT die ik doe is voor mij echt zeer uitputtend, ik ken mezelf en weet als ik nog cardio zou moeten doen na de KT ik hem waarschijnlijk aftaai zonder cardio.... Misschien kent hij mij ook al wel inmiddels... haha.

Uitleg waarom eerst KT en dan cardio:
Je hebt een glycogeen level in je lichaam. Deze is hoog als je begint met sporten. Met cardio verbrand je meer vet dan met Kt(als je kijkt naar het aantal kcal per minuut dat je verbrand, mede omdat je tussen setjes pauzes neemt)

Als je glycogeenlevel laag is, begint je vet verbranding. Dit is na zo'n 20 minuten.

Daarom doe je dus cardio na je krachttraining en niet ervoor.

Zeer netjes, nog eventjes volhouden, dan kan je rustig gaan bulken :)

@marten, duidelijke uitleg. Maar wat ik vertelde, ik heb een coach met veel ervaring. Hij zal er best zijn redenen voor hebben, daarnaast denk ik niet dat ik me kan motiveren om na de KT cardio te moeten doen. Misschien in een later stadium wel, als mijn conditie toren hoog is. En daarbij, ik ben 37 kilo en 11% vet kwijt in 6 maanden tijd, lijkt me toch een duidelijke zaak dat het werkt op deze manier.

Critmonster, thanks ik kan niet wachten tot ik weer meer kan gaan eten, zal nog wel een maand of 6 duren denk ik, de kilo's gaan niet meer zo snel als in het begin.

@marten, duidelijke uitleg. Maar wat ik vertelde, ik heb een coach met veel ervaring. Hij zal er best zijn redenen voor hebben, daarnaast denk ik niet dat ik me kan motiveren om na de KT cardio te moeten doen. Misschien in een later stadium wel, als mijn conditie toren hoog is. En daarbij, ik ben 37 kilo en 11% vet kwijt in 6 maanden tijd, lijkt me toch een duidelijke zaak dat het werkt op deze manier.

Critmonster, thanks ik kan niet wachten tot ik weer meer kan gaan eten, zal nog wel een maand of 6 duren denk ik, de kilo's gaan niet meer zo snel als in het begin.

Ik begrijp dat je het op deze manier doet hoor ;) En je bent ook super bezig, laten we dat voorop stellen. Ga zo door. (en wat betreft de kilo's; ik ben ook 23 kg afgevallen in een half jaar tijd, met cardio na de krachttraining)

Ik begrijp dat je het op deze manier doet hoor ;) En je bent ook super bezig, laten we dat voorop stellen. Ga zo door. (en wat betreft de kilo's; ik ben ook 23 kg afgevallen in een half jaar tijd, met cardio na de krachttraining)

Kijk, dan weet jij ook hoe het is! En makkelijk is het zeker niet, zeker in de beginfase was het echt afzien. Wel knap dat jij na de KT die cardio hebt gedaan, heb het toevallig vandaag geprobeerd, 20 min voor de KT en 20 min na de KT maar dat ging haast niet man, hahaha, dacht dat ik kapot ging op die crosstrainer.:D

Kijk, dan weet jij ook hoe het is! En makkelijk is het zeker niet, zeker in de beginfase was het echt afzien. Wel knap dat jij na de KT die cardio hebt gedaan, heb het toevallig vandaag geprobeerd, 20 min voor de KT en 20 min na de KT maar dat ging haast niet man, hahaha, dacht dat ik kapot ging op die crosstrainer.:D
Hahah, ja maar je moet ook niet "en en" doen;) Doe dan bijv. 5 minuten om op te warmen, en na de tijd nog 20 minuten om wat kcal'tjes te verbranden ;)

Maar inderdaad. Het begin is moeilijk!Maar als je dan echt resultaat ziet:O Dat is super!

Resultaat is idd de beste motivatie! Moeilijkste tijd komt denk ik al de kilo's er niet meer af willen... Gelukkig is het zo ver nog niet.

Damn, dikke poten man! :D Respect.

Kilo's gaan er in het begin inderdaad erg snel af, daarna gaat het iets langzamer maargoed het begin is er zowieso! 37 kilo in 6 maanden is echt al een prestatie!

Laatst bewerkt:
Damn, dikke poten man! :D Respect.

Kilo's gaan er in het begin inderdaad erg snel af, daarna gaat het is langzamer maargoed het begin is er zowieso! 37 kilo in 6 maanden is zowieso al een prestatie!

Ja ik was er wel achter dat ik qua kracht in de benen behoorlijk voor loop op de rest van mijn lijf, als ik benen train zijn de reacties van de mede sporters ook altijd wel grappig of ze staan te kijken en zeggen, jij spoort niet:D

Mijn doel qua kilo's is om volgend jaar april (precies een jaar bezig) 55 kilo kwijt te zijn, dan zou ik dus 100 kilo moeten wegen. En dat ga ik redden, al moet ik 3 uur op die verdomde crosstrainer staan!

Woa Kiek um goan:D
Volgens mij kan jij van dag tot dag verschil zien.

Heel fijn om iemand te zien die zich niet verschuilt achter ik heb dikke ouders en kan er niets aan doen. Succes met de volgende maanden:thumbs:

Terug
Naar boven