MuscleMeat

Foto's

Mooie progressie, heeft volgens mij heel veel zweet bloed en (tranen?) gekost.
Keep up the good work!

• Topic Starter Topic Starter
Met jouw vastberadenheid gaat dat zeker goed komen!

Ik geef idd niet op, ik heb een doel en dat doel ik ga ik halen.

Gaat lekker hier, geen zijwieltjes man!
Keep op goin!

Thanks butt zijwieltjes? waazzaaaaa

wat wilskracht en doorzettingsvermogen mogelijk maken. Wat een enorme progressie.

TOP!

Thanks, hopelijk vinden meer mensen met obesitas de weg die ik heb gevonden.

Mooie progressie, heeft volgens mij heel veel zweet bloed en (tranen?) gekost.
Keep up the good work!

Dat zie je helemaal goed, het is een kei harde en zware weg en nog steeds maar de wil houdt de motivatie hoog. Daarnaast, de veranderingen lichaamlijk en psychisch zijn huge en niet met woorden uit te leggen. Daar zou iedereen met obesitas aan moeten proeven. Dan zou obesitas geschiedenis worden.

Thanks

helemaal gaaf! Leuk om te lezen dat je super gemotiveerd bent! Ik blijf zo nu en dan bij je spieken!

Keep it up man, je bent echt goed bezig

Goed man die laatste foto's! Het is natuurlijk al 100 keer gezegd, maar echt monsterlijk zo'n verschil in 13 maanden.

goed bezig jij komt er wel

Dat zie je helemaal goed, het is een kei harde en zware weg en nog steeds maar de wil houdt de motivatie hoog. Daarnaast, de veranderingen lichaamlijk en psychisch zijn huge en niet met woorden uit te leggen. Daar zou iedereen met obesitas aan moeten proeven. Dan zou obesitas geschiedenis worden.

Mensen met obesistas zouden een voorbeeld aan jou moeten nemen! Niet zeuren, gewoon keihard werken!! Echt respect voor je!

Goed man die laatste foto's! Het is natuurlijk al 100 keer gezegd, maar echt monsterlijk zo'n verschil in 13 maanden.

Hey kerel, waar zit jij dan... of ben ik je log-abbo kwijt??? Thanks:)

Thanks buffel, jij ook:)

Mensen met obesistas zouden een voorbeeld aan jou moeten nemen! Niet zeuren, gewoon keihard werken!! Echt respect voor je!

Thanks meid, enorm compliment dit! Waardeer ik enorm!

Heb jij nog gesport vandaag?? ;)

Heel goed bezig, doe zo voort!

Laatst bewerkt:
wat een vooruitgang.... goed bezig man!

Respect man, dat je dit zo lang vol houdt. En zit behoorlijke massa in ook :p dikke poten

Heb je foto's gezien vanaf het moment dat je begon tot je laatste foto's!

Damnnn, respect ouwe!!

Met jouw wilskracht kan je zo naar de 85!!! Het gaat helemaal goedkomen met jou!!

wat een vooruitgang.... goed bezig man!

Thanks free!

Ik log al een tijdje niet meer. Ik train nog wel uiteraard en de progressie gaat goed :).

Oke dan, jammer dat je niet meer logt. Over een jaar verras ons maar dan:)

Respect man, dat je dit zo lang vol houdt. En zit behoorlijke massa in ook :p dikke poten

Ik vind de tijd eigenlijk best snel gaan, heb er veel plezier in daarom is het volhouden niet zo;n probleem. Poten zijn idd mijn beste spiergroep.

Heb je foto's gezien vanaf het moment dat je begon tot je laatste foto's!

Damnnn, respect ouwe!!

Met jouw wilskracht kan je zo naar de 85!!! Het gaat helemaal goedkomen met jou!!

Thanks kerel! Maar ik wil toch echt proberen boven de 100 kilo te blijven:) Onder de 100 klinkt eng, dat woog ik toen ik 14 was ofzo.. haha

Thanks kerel! Maar ik wil toch echt proberen boven de 100 kilo te blijven:) Onder de 100 klinkt eng, dat woog ik toen ik 14 was ofzo.. haha

stop beiing a kilo/scale bodybuilder and start judging your physique by mirror

Ik wou ook niet onder de 100kg komen, maar geloof me, als je bf lager is oog je veel groter dan dat je zwaarder bent en hoger bf hebt. Gewicht zegt echt niks;)

Terug
Naar boven