Frombaby2Beast
Cool Novice
- Waardering
- 7
- Lengte
- 1m89
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met jouw vastberadenheid gaat dat zeker goed komen!
Gaat lekker hier, geen zijwieltjes man!
Keep op goin!
wat wilskracht en doorzettingsvermogen mogelijk maken. Wat een enorme progressie.
TOP!
Mooie progressie, heeft volgens mij heel veel zweet bloed en (tranen?) gekost.
Keep up the good work!
helemaal gaaf! Leuk om te lezen dat je super gemotiveerd bent! Ik blijf zo nu en dan bij je spieken!
Dat zie je helemaal goed, het is een kei harde en zware weg en nog steeds maar de wil houdt de motivatie hoog. Daarnaast, de veranderingen lichaamlijk en psychisch zijn huge en niet met woorden uit te leggen. Daar zou iedereen met obesitas aan moeten proeven. Dan zou obesitas geschiedenis worden.
Goed man die laatste foto's! Het is natuurlijk al 100 keer gezegd, maar echt monsterlijk zo'n verschil in 13 maanden.
Thanks

Mensen met obesistas zouden een voorbeeld aan jou moeten nemen! Niet zeuren, gewoon keihard werken!! Echt respect voor je!

maar dat staat in mijn logje, dit is alleen voor foto;s
Bij bart kan je het geen sporten noemen![]()
Kai over bart:
http://www.youtube.com/watch?v=XanCIAgtNhA&feature=related

Hey kerel, waar zit jij dan... of ben ik je log-abbo kwijtThanks
![]()
.Ik log al een tijdje niet meer. Ik train nog wel uiteraard en de progressie gaat goed.

Respect man, dat je dit zo lang vol houdt. En zit behoorlijke massa in ookdikke poten
Heb je foto's gezien vanaf het moment dat je begon tot je laatste foto's!
Damnnn, respect ouwe!!
Met jouw wilskracht kan je zo naar de 85!!! Het gaat helemaal goedkomen met jou!!
Onder de 100 klinkt eng, dat woog ik toen ik 14 was ofzo.. hahaThanks kerel! Maar ik wil toch echt proberen boven de 100 kilo te blijvenOnder de 100 klinkt eng, dat woog ik toen ik 14 was ofzo.. haha