Fitness Seller

Fred22 getting back into the game #Bulking

Bezoekers in dit topic

Tijdens het sparen kun je misschien al beginnen met gewone trappen :D

Yeah, klinkt wel als een echte kuitenbrander. Zal vandaag wel even lekker traplopen met dumbells. Is ook goed voor de grip en onderarmen :)
 
That's the spirit :thumbs:
 
Zo, heb wel getraind deze dagen alleen niet bijgehouden hoe en wat :p

Wel vervelend, in de tijd dat ik ben afgevallen heb ik juist buikvet gekregen. T valt nog wel mee dus trekt wel bij maar is wel vervelend Haha. Achja komt wel goed :D

---------- Toegevoegd om 19:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:27 ----------

Ohja traplopen met dumbells was ook lekker. Bijna van de trap gelazerd maar het goed ging haha
 
24 mei UB1

Nog een weekje stage daarna gaat het sporten ook wat makkelijker/regelmatiger op dagen. Nu is het soms wel soms niet, veel schuiven maar te weinig ruimte om te schuiven met trainingen. Arghhh.

Benchpress
30x5
60x5
65x5
65x5VPR
65x5
60x8VPR

Flyes
18x8 easy
22x8 PR
22x8

Bent over Row
60x8
60x8
60x8 VPR volgens mij, ging nog best easy ook

Pullups
6x
8x
8x
10x

Dumbbell Shoulder Press
14x8
14x12 knallen op hardstyle, altijd lekker. VPR
14x10

EZbar
38x8PR
38x8VPR
36x8 burns + pomp, lekker

Nog close rep incline pushups voor de triceps
10x
12x
10x

Overall lekker 8/10. En hopelijk over een week weer een proper ritme. Gewicht gaat op zich redelijk. Schommelt af en toe wat maar zit wel progressie in. 70 inmiddels weer gepasseerd, op naar de 80 :D
 
zou op ub persoonlijk borst-rug-borst-rug doen, zal wel niet veel uitmaken
wat zijn je doelen trouwens? behalve die 80 kg :P
 
zou op ub persoonlijk borst-rug-borst-rug doen, zal wel niet veel uitmaken wat zijn je doelen trouwens? behalve die 80 kg :P

Denk niet dat het heel veel uitmaakt, vind het wel lekker om spiergroep even goed uit te putten.
Ik ga misschien tricep wat vaker als eerste pakken want heb het gevoel dat hij enigszins achter loopt qua kracht waardoor mijn benchpress hier ook onder leidt.

Heb verder niet echt doelen, zo snel mogelijk een goed fysiek krijgen :p
80 kilo bp aan het einde van het jaar zou nice zijn.
100 squat
160 deadlift

Zoiets :D
 
De bench rack lockout niks voor jou?:P
 
Sterke flyes in verhouding met je bench man.
 
Sterke flyes in verhouding met je bench man.

Ja ik klopt van geen kant. Denk dat het ligt aan mijn triceps maar weet het niet zeker. Ben benieuwd wat bench rack lockouts gaan. Als ik benchpress voel ik ook het ook veel minder in mijn borst dan bij flyes terwijl mijn techniek wel goed is. En doordat ik nu triceps vrijwel op het laatst pak is daar amper energie en motivatie meer aanwezig. Dus ze worden enigszins achtergesteld gok ik. En kwestie van veel eten, komt de kracht ook vanzelf:D
 
De bench rack lockout niks voor jou?:P

Op dit moment helaas weinig tijd voor trainen. Schoolverslagen afmaken en leren voor tentamens.

Rack lockouts wel gedaan paar dagen geleden.
In het begin niet helemaal goed volgens mij.
70x5
75x5
80x5 Maar dit waren uit het rack pakken en dan benchpressen (van lockout). Dus soort van halve rom. Voelde op zich wel goed maar volgens mij moet je voor een officiële bench rack lockout de bar telkens van de stangen pakken.
80x3
75x3
70x5
70x5

Al met al een goede verbetering tegenover mijn gewone benchpress (65x5)
 
Ha all,

Ik leef nog. Ben sinds een halve week weer volle bak. Vooral het eten moet ik even wat aangenamer maken. Bakken pasta is ook zo saai. Maarja anders wordt het al zo snel duur met lekker vlees erbij :')
Achja vretennnnnn is key :D
 
Ha all, Ik leef nog. Ben sinds een halve week weer volle bak. Vooral het eten moet ik even wat aangenamer maken. Bakken pasta is ook zo saai. Maarja anders wordt het al zo snel duur met lekker vlees erbij :') Achja vretennnnnn is key :D

In !
 
Zoals beloofd - 31-8 UB 2
Niet zoveel gebeurt sinds mijn laatste logje. Kracht is gelukkig niet in negatieve zin veranderd en zit vrijwel op hetzelfde niveau ondanks het niet trainen. Voeding gaat goed, momenteel minimaal 3200 kcal per dag eten. Zit gemiddeld op de 3400 nu.

BP
50x5
Incline DP
2x8x18 & 1x8x22
Dips
3x10
DB row
32x3x8
One arm T-Bar
25x8 & 30x2x8 PR
Vertical raises
10x8 PR & 8x2x8
Diamond pushup
8x mmmh, eigenlijk liever met gewichten nog triceps doen.
Floor press
8x3x18 (nooit eerder gedaan en voelt erg lekker voor de tricep).
Hammer curl
14x10 & 14x8x2
 
Goede rows, goede dips !

---------- Toegevoegd om 17:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:56 ----------

Wat is je gewicht ?
 
Goede rows, goede dips ! ---------- Toegevoegd om 17:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:56 ---------- Wat is je gewicht ?

Thanks! Ik weeg 71 kilo nu, ik probeer zo'n kilo per maand te gainen.
Hopelijk word ik niet snel een vette papzak want wil het liefst zo snel mogelijk minimaal 75 kilo lean wegen (dus flinke bulk en dan weer terugcutten). Ben benieuwd of ik aan één bulk/cut cycle genoeg heb of dat ik te ambitieus ben.
 
Thanks! Ik weeg 71 kilo nu, ik probeer zo'n kilo per maand te gainen. Hopelijk word ik niet snel een vette papzak want wil het liefst zo snel mogelijk minimaal 75 kilo lean wegen (dus flinke bulk en dan weer terugcutten). Ben benieuwd of ik aan één bulk/cut cycle genoeg heb of dat ik te ambitieus ben.

Hangt er denk ik ook vanaf hoe lang je al traint / hoeveel gains je al gemaakt hebt.
Aan je stats te zien zit er nog wel aardig wat rek in.

---------- Toegevoegd om 17:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:30 ----------

Ik weet de lengte van je cycles niet, maar onder optimale omstandigheden is er veel mogelijk denk ik (zeker op jou leeftijd).
 
Hangt er denk ik ook vanaf hoe lang je al traint / hoeveel gains je al gemaakt hebt. Aan je stats te zien zit er nog wel aardig wat rek in. ---------- Toegevoegd om 17:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:30 ---------- Ik weet de lengte van je cycles niet, maar onder optimale omstandigheden is er veel mogelijk denk ik (zeker op jou leeftijd).

Zit zeker nog rek in inderdaad. Ik heb een beetje een raar trainingsverleden. Veel op en af gegaan (stress, drukte, motivatieverlies, ziek etc). Nu gaat het beter en ga ik er weer vol voor. Zag wel dat ik een jaar geleden nog 62 kilo woog dus wel gains gemaakt ondanks het omslachtige trainen.

Eigenlijk ben ik alleen nog maar het bulken geweest, cutten gebeurde voornamelijk omdat ik niet op voeding lette en afviel :o

Anyways, zit weer op de gaintrain nu.

1-9-2015

DL
60x5
80x5
100x5
90x5x2
110x5 (PR!)

Hack Squat
60x8x3 (Ook een goeie PR)

Calve Raises
32x30
60x20 (PR, waarom ook niet het dubbele doen :p)
Ik doe mijn calve raises op de volgende manier [Link niet meer beschikbaar] en dan zonder mijn hielen op de grond te zetten.
Echter zie ik op google juist de bar op je traps liggen. Dus die ook even geprobeerd.
30x30
30x20
Toch niet zo chill, polsen zitten niet fijn en voel calves een stuk minder, terug naar mijn oude methode:
32x30

Any thoughts over de calve raises? Kan ik toch beter gaan voor de andere uitvoeringen i.v.m. eventuele blessuregevoeligheid of mindere gains.

Merk dat mijn grip/forearms nooit train en deze soms parten spelen bij het uitvoeren van oefeningen. Tijd om deze dus ook te trainen.
Wrist curl sitting Dumbell
8x8
10x8
12,5x8
Farm Walkers Dumbell
22x18mx3 (rondjes door de zolder lopen:p)
Nog een wrist curl om het af te maken
8x20

Rating 8.5/10
 
Netjes 2 Pr's
Keep it goiing !
 
Back
Naar boven