XXL Nutrition

Fries Kampioenschap Bankdrukken 20 december 2009

Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
90kg
Vetpercentage
17%
20 december is weer het Fries Kampioenschap Bankdrukken.
Helaas alleen voor onze Friese bankdrukkers:o.

Op onderstaande site is informatie (uitnodiging, inschrijfformulier, uitslagen vorig jaar enz. enz.) te vinden.

[Link niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]

Hieke, hieke, Hieke. WHOEIEE

:( Wilde ook zo graag :mad:

wordt daar raw of equiped gedrukt?

Doe je niet meer mee?
Heeft Steven je voor niets zo afgebeuld :P
Laatste weeeken heeft ie mij weinig kunnen afbeulen:p
Pure tijdgebrek bij mij echt klote:(
Ik ga niet mee doen als ik ook niet een beetje kans op een 1e prijs heb haha. Alles of niets heb ik met steven afgesproken. Ben wel benieuwd welke dames er gaan mee doen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga niet mee doen als ik ook niet een beetje kans op een 1e prijs heb haha. Alles of niets heb ik met steven afgesproken. Ben wel benieuwd welke dames er gaan mee doen.

Als je meedoet maak je altijd kans op een 1e plaats. We willen graag zoveel mogelijk deelnemers en je hoeft je nergens voor te schamen hoor.
Zelfs niet als je maar 25 kg drukt:)

Als je meedoet maak je altijd kans op een 1e plaats. We willen graag zoveel mogelijk deelnemers en je hoeft je nergens voor te schamen hoor.
Zelfs niet als je maar 25 kg drukt:)

Dat weet ik maar ik heb mijzelf een doel gesteld en voldoe daar nu niet aan. Ik wil min mijn eigen gewicht kunnen drukken anders doe ik niet mee.
Dan train ik nog liever een jaartje langer door. Over een tijdje heb ik weer veel meer tijd. Mijn doel blijft het zelfde , honderd kilo of iig min. mijn eigen gewicht.

er doen meestal zo weinig vrouwen mee dat je sowieso wel de 1e prijs hebt.
De enige die tot nu toe 2x competitie heeft gehad was mijn vrouw,de rest van de dames hebben als ik het goed heb,vaak alleen in een klasse gedrukt!
Maar jammer!

er doen meestal zo weinig vrouwen mee dat je sowieso wel de 1e prijs hebt.
De enige die tot nu toe 2x competitie heeft gehad was mijn vrouw,de rest van de dames hebben als ik het goed heb,vaak alleen in een klasse gedrukt!
Maar jammer!

Das ook niet leuk zonder tegenstanders ??? Dacht dat er in mijn gewichtsklasse wel meer mee deden niet? Ik zat van de week op ieeeks 75 kilo :p

Das ook niet leuk zonder tegenstanders ??? Dacht dat er in mijn gewichtsklasse wel meer mee deden niet? Ik zat van de week op ieeeks 75 kilo :p

Volgens mij zat daar vorig jaar niemand in.
Jammer dat mijn vriendin niet is,die zou ook in die gewichtsklasse uitkomen dan!

Denk dat ik ga meedoen.
Tot hoe oud gaan de junioren?

Gaan er verder nog mensen hier mee doen?
ik wel

okee.
Had me toendertijd opgegeven voor senior, maar zou dus nog tm 23 jaar kunnen.
Dit kan nog wel verandert worden neem ik aan?
Hoe laat en waar begint het zondag trouwens?
alvast bedankt

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Fries Kampioenschap Bankdrukken verzet naar 7 februari

Helaas is de wedstrijd 20 december niet doorgegaan door het slechte weer.:mad:
Hij zal nu op 7 februari plaatsvinden in Sneek.
Mensen die zich nog niet opgegeven hebben kunnen dit tot 30 januari doen, inschrijfformulieren zijn te vinden op de site [Link niet meer beschikbaar]

Je hebt nog de kans om Fries Kampioen Bankdrukken 2009 te worden:rolleyes:

Ik vind die klassen wat appart.

Ik weeg 75, ben 22jaar, waar kom ik in dan?

Ik druk 110, misschien wel wat meer met wat meer training, maak je dan een goede kans?

Tot 75,0 in de -75 kg klasse, daarboven in de -82,5 klasse als ik het zo goed zie op de site.
Sowieso bij de junioren.

En sjah, wat is kans maken? Om te winnen lijkt me dat stug, maar voor jezelf een tof wedstrijd PR neer zetten moet best lukken :)

Ik vind die klassen wat appart.

Ik weeg 75, ben 22jaar, waar kom ik in dan?

Ik druk 110, misschien wel wat meer met wat meer training, maak je dan een goede kans?

gewoon mee doen!Vaak zijn er maar weinig mensen in elke klasse!
Daarnaast is mee doen belangrijker dan winnen?Zo mooi zijn die bekers nou ook weer niet!

Terug
Naar boven